1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tokyo Game Show 2006 [Sony]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 18 sep 2006.

  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    :eek: een welgemeend OMGWTFBBQ!!!11 is hier wel op zn plaats :eek: Krijg spontaan trek in milka chocolade...
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Gehehe, idd :+

    Zou wel vet zijn. Zo'n paarse koe daar in die bergen :cool:
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *Kwijlt van screens en de omgeving in de filmpjes _O_
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet echt niet welke game ik zou kiezen: F1 06 of GT HD. Over een tijdje komt F1 07 en dan komt er weer GT5
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    GT:HD gek 8)!

    Wat denk je: 22 auto's of 700 auto's en 100 motoren.
    18 circuits of 60 circuits 8)
    Alleen circuits, of ook rally en ijs.
    goede graphics, of ziekelijk goede graphics.
    Alleen F1 banen, of ook Le Mans, Nordschleife en de Grand Canyon!

    Ik weet het wel :D GT:HD heeft trouwens ook F1 wagens :)
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het is of Solid Snake zelf (wat ik betwijfel), een nieuwe Kloon (straks hebben we 100x Solid Snake) of het is het kind van Big Boss en Eva (einde van MGS3 hebben ze sex, ik denk dat het niet safe was :+).

    Er is altijd 1 iemand (in de Serie) met de naam Boss en Snake, Als Old Snake dood gaat dan moet iemand de naam Snake krijgen...misschien is dat de nieuwe gegadigde. (Liquid en Solidus Snake daargelaten).
     
  7. Brazemoog NL

    Brazemoog NL Guest



    Hey hallo, ik ben nieuw hier. Ik vind het er wel tof uitzien dat Gt-hd enzo. Maar ik hoorde van iemand dat je bijna alle wagens en banen los zou moeten kopen.
    Weet jij of dat waar is JP?

    /Mod Opzouten Plasticman NL, ga ergens anders maar irritant doen. IP-ban voor jou. -Arjan
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Welkom!

    Dat gerucht gaat nu wel de ronde. Ik wacht zelf nog even af tot na de TGS. Persoonlijk hoop ik dat het niet zo is, maar ik sluit het niet uit. Houd dit forum maar in de gaten. Als het idd zo blijkt te zijn dan zal het hier wel gepost worden!
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt GT HD prenium versie daat heb je paar wagen en race banen is. Maar in andere versie moet je die er bijkopen. Dus prenium versie aan te raden.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar damn, die screens van GT:HD zien er wel indrukwekkend uit hoor....hoe moet GT5 er dan wel niet uit komen te zien :eek:
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  11. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    hier staat het nog beter klik
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik las op Insidegamer dat er voor het eerst ook schade in GT:HD zit :)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Reken hier maar niet op. In de gameplay filmpjes is ook te zien dat er geen schademodel aangwezig is. Je kan wel van je motorfiets afvallen, maar that's is.

    Ik neem de geruchten rondom GT:HD vooralsnog met een korreltje zout. Het komt gewoon niet geloofwaardig op mij over. Zowel de negatieve als de positieve berichtgevingen niet. Ik merk wel wat het wordt...
     
  14. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Slim ook want er zou sinds deel 3 toch al een schademodel gepland zijn.
    Maar ja we zullen zien he mooie HD screens van GT HD trouwens ik zag alleen maar lage resolutie screens tot nu toe.
    En dat Ferrari erin zit is meesterlijk ik had zoiets van Eindelijk het werd tijd.
     
  15. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote mezelf ff:

     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Lees de vorige pagina eens jongens. Dit wist ik allllaaaaaaang :+
     
  17. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Wow, dat ziet er zeker niet slecht! Zeer mooi zelfs!

    Maarja, toch rottig dat hij hier in Maart komt. Dan staat de Grand Prix van Australië alweer op het punt van beginnen voor seizoen 2007. En wat je ook ziet hier is dat Montoya deel nam in de laatste races, terwijl hij onstlagen is en Pedro de la Rosa daar zou moeten rijden. Ook zal de nieuwe livery van Spyker MF1 er niet in zitten. Allemaal jammer, dus ik weet niet of ik hem ga halen. Maar nu het zien van die video's denk ik toch stiekempjes van wel :)
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    zeer mooi?

    alleen maar door een beetje regen?
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Kijk die fimpjes maar eens. En die regen, dat is ook niet simpel op je scherm te toveren hoor. Kijk maar eens bij menig andere racegame hoe de regen effecten eruit zien.
     

Deel Deze Pagina