1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tokyo Game Show 2006 [Sony]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 18 sep 2006.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan ziet er inderdaad erg goed uit! Zowel GT HD als F1 2006 :cool:

    Nog een mooie game: Ridge Racer 7. Dit is een gameplay filmpje van 150MB. :)
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    om dat regen effectje te maken is niet zo veel nodig. dat was er ook al bij metroid prime op de cube, maar ze hebben er hier wel wat moois van gemaakt!
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg de waarheid denk wel dat ik hem ga halen, en als het klopt is dit DE laatste game waar Michael Schumacher in zit. En ik koop wel GT5 wel einde 2007, want die wordt waarschijnlijk mooier dan GT:HD
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Dit wordt inderdaad de laatste game waar Micheal Schumacher in te vinden zal zijn. Raikkonen volgt hem op bij Ferrari tot 2009. Raikkonen zal in F1'06 nog te vinden zijn bij Mclaren.
     
  5. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    dat zat toch al in GTA? Ok, dan wel in mindere vorm, maar het zat al in GTA
     
  7. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en rookeffecten ziten ook in veel racegames, maar dat wilt niet zeggen dat het er niet heel goed kan uitzien als men er aandacht aan besteed.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    F1 game
    http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=13337

    Het gevoel van snelheid zie je hier echt goed terug vind ik. Wel goed gedaan en ziet er ook mooi uit. Herriner me nog een paar weken terug dat ik een filmpje van deze game zag en het zag er toen lang niet zo mooi uit.

    Over het algemeen vind ik de graphics van de ps3 toch wel indrukwekkend. En dit zijn pas de launch games.

    Ik ben geen member van Gamespot, maar schroom niet om je username en password te posten zodat wel allemaal kunnen genieten van de HD filmpjes :b:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2006
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    euh...ik ben ook geen member, ik kan die HD filmpjes ook niet zien, enkel de low res movies. Gewoon even registreren, duurt maar een minuut.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    GTA?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    In Grand Theft Auto had je ook al van die waterspetters met bijvoorbeeld regen op het beeld die er aflopen

    GTA 3 bedoel ik dan dus
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik heb het filmpje bekeken en grafisch was het prachtig. En het mooiste vond ik dat er geen enkele framedrop te bekennen was :thumbs:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zeer mooi inderdaad :)
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Kijk Zo iets noem ik nu echt next gen (als dit teminste echt ingame is!)

    Als straks zo iets uitkomt dan kan ik mijn xbox 360 wel even op marktplaats zetten.. dit had ik nu eigenlijk alverwacht van pgr3
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ook GT-HD
    [​IMG]

    En vervolgens is dit dan weer PGR3
    [plaatje]http://www.bizarreonline.net/img/competitions/carwinner.jpg[/plaatje]

    Kortom, niet zoveel zeggend dus :)
    Maar het is idd een mooi shot hoor ;)
     
  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PGR3 minder mooi hoor. Te veel glim enzo.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik houd persoonlijk ook wat meer van GT4 dan dat glimmende. Maar het verschil tussen 'mijn' screen en die screen hierboven op Tokyo met die JGTC auto is dat 'mijn' screen op een circuit was die speciaal voor de PS3 gemaakt is. De screen van geert is op Tokyo dat een copy/paste is van de GT4 versie - en dus- PS2 versie, die nog wat opgepoetst mag/gaat worden.
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaan ze bekend maken hoeveel circuits en auto's/motoren er al bij het begin van GT:HD heeft? En hoeveel je er kan bijkopen.....
     
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt, voor gt alleen moet ik gewoon een ps3 gaan kopen, alleen voor mij nog even afwachten over die download functie (betalen voor elke auto?!?!).

    En hopelijk zorgt gt hd er niet voor dat we nu weer enkele jaren moeten wachten op de echte opvolger van gt4, want dat zou ik wel een teleurstelling vinden.
     

Deel Deze Pagina