Die trailer was echt super geweldig, zoals die commandant alle aanwijzingen aan zijn troepen gaan op dat 'bord' met zijn handen!!! Lijkt me echt een super game te gaan worden!
ze zeggen ook da met dit spel voice control kan spelen!!!!! hij staat op mijn verlanglijstje!!!naast bioschock,assasins creed en halo 3
En hoe ga je dan in MP tegen je maten praten? Is zoals in Chrome Hounds, en dat schijnt ook niet zo super te werken. Maar ach, misschien doet Ubisoft het beter.
Ik heb Chrome Hounds nog nooit gehad(heb er ook veel spijt van, komt eigenlijk gewoon door die kut demo ), dus wat moet ik me hierbij voorstellen? Ik weet wel dat er 3 naties zijn waarbij je je eigen kan aansluiten en dat het de bedoeling is om zoveel mogenlijk terrein te winnen.
Al nieuw nieuws over dit spel? Kwam er weer bij terrecht via een site en had er al een tijdje niks meer over gelezen.
Na het lezen van de special in de laatste PU heb ik toch wel erg veel zin in dit spel gekregen. Vreemd dat het al bijna 2 maanden stil is in deze thread Het mooie is dat deze game puur voor de console is ontwikkeld en het huidige 'point&click' systeem (bijv. Lord of the Ring BFME) volledig op de schop is genomen. Eindelijk een brute RTS met controls die gaan werken, zeker als die voice command goed uitpakt. 'k Denk dat dit de eerste RTS wordt die naar de PC wordt gepoort Coming spring 2008 geeft de officiële site van Ubisoft. Iemand al een specifieke datum gevonden?
Net wat trailertjes gekeken, en 't ziet er best goed uit. K heb alleen nog zo m'n twijfels over dat voice-command, ff kijken hoe dat gaat werken.
Zo ziet Endwar er best wreed uit. Trouwens over de voice commands deze zijn zeer beperkt dit werd nog gezegt door iemand van de crew gezegt. Je moet gewoon denken aan een soort SOCOM en dat werkte best aardig.
Weet ik maar je moet verder kijken aan het einde laten ze een stukje endwar zien. Dat ziet er echt leuk uit.
Jongens, SOCOM was 5 jaar geleden, alle technieken en software is/zijn verbeterd en verder ontwikkeld. Luister maar wat deze reporter zegt op een gegeven moment: http://www.gamespot.com/video/939209/6177799/tom-clancys-endwar-interview-2 Hij gaf commando's en alles werkte, dus maak je daar maar niet druk om!
Ghosts als in Ghost Recon, inderdaad! Volgens mij ontmoeten dé Tom Clancy games, namelijk Ghost Recon, Rainbow Six en wellicht zelfs Splinter Ceel elkaar in de laatste oorlog! Dé oorlog. De Endwar....