*laat alle nutteloze commentaren over de fragdolls achterwege De gameplay ziet er wel heel gaaf uit . Van mij mag hij binnenkort wel uitkomen. De voicecommand zag er ook wel goed werkend uit, vraag me alleen af hoeveel vrijheid je hebt. Je hoort ze namelijk alleen maar commands geven richting waypoints, maar volgens mij geven ze zelf niet die waypoints aan, maar zijn dat vaste battle-plaatsen.
Gametrailers doet 't niet helaas. Ik ben erg benieuwd. So far behoren alle Tom Clancy games tot mijn favorieten, dus ik heb hier ook alle vertrouwen in. Splinter Cell (muv Double Agent), Ghost Recon, Rainbow Six zijn echt super series.
[gt]32022[/gt] Filmpje werkt wel toch? Jammer dat ze het door die girl power figuren laten previewen, maar het lijkt wel echt een bijzonder spel te gaan worden, álles met voice commands
Oké, net UbiDay 1 achter de rug! Met o.a. EndWar dus. De game kán met stem bestuurd worden, waarvan Mirik en ik zo'n 5 minuten gezien hebben. Met commando's als 'Unit 1, Move to Target Bravo' stuur je je grondtroep gemarkeerd als 1 naar het punt Bravo op de kaart. Of je troepen nou alleen naar punten op de kaart of ook vrij kan besturen werd neit duidelijk. Ik heb helikopters, tanks en militairen in actie gezien, allemaal bestuurd door de stem. Of het echt goed gaat werken heb ik mijn twijfels bij.
Dat hadden we ook al een maand geleden in de filmpjes gezien, er is dus nog niet veel nieuws laten zien bij de ubidays over endwar?
Niet echt, maar de manier waarop de mannen van Ubisoft EndWar bestuurden was toch wel erg indrukwekkend hoor! Parijs zag er ook erg mooi uit, game zag er bijzonder uit, zo bestuurd met stem.
lijkt mij in iedergeval erg vet om die game te besturen met je stem, al helemaal als je daar een team battle doet en je al je teammates hoort schreeuwen naar zijn of haar troepen
zie nu pas dit draadje over end war had een nieuw topic geplaatst over de aanmelding voor de beta plaats maar ff linkje ook hier : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=114821 Sorry mods
Heb even voor de makkelijkheid het linkje hier geplaatst. https://www.endwarbeta.com/signup/default.html
Je kan op 2 manier je troepen bewegen: 1. Je werkt inderdaad met vaste control punten in de game. Je zegt dan bv: unit 1 move to point Bravo. Bravo is dan een lokatie op de map. Voordeel hiervan is dat je zonder te verdwalen in details (staat mijn tank wel goed?) je troepen over de map kan bewegen en snel naar een lokatie kan laten gaan. Je hoeft dus niet eerst je camera te bewegen naar een locatie op de map. 2. Je kan ook te troepen sturen naar een punt op de map waar je "cursur" op richt: Unit 1 move to reticle
Woeehoeee ! Congratulations on being one of the lucky gamers selected to take part in the private Beta for Tom Clancy's EndWar! We're very excited to have you.
ik ook, en we krijgen als dank dat we mee wilden doen, ook nog een setje gratis gamerpics, die anders niet te krijgen zien \o/