1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's End War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 24 apr 2007.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe trailer.

    [gt]38492[/gt]
     
  2. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo best wel goed, maar toch vind ik dat de duur van een ronde ( skirmish-mode/ Expert ) van vrij korte duur. Meestal is de ronde binnen 15 minuten afgelopen. Weet iemand of de duur van een ronde net zo lang zal zijn zoals bijvoorbeeld in games als C&C? Ik weet dat deze game anders is dan een C&C ( geen units/gebouwen bouwen ), maar ik hoop dat een ronde gemiddeld toch iets langer duurt dan 15 minuten. Ik heb diverse previews gelezen maar ik heb er nergens iets over kunnen vinden.

    antwoord gevonden in de review van IGN. Een ronde duurt 15 a 30 minuten. Dat is voor mij te kort, dus deze laat ik liggen.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Launch Trailer

    [gt]42187[/gt]
     
  4. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb vandaag eindelijk mijn code gekregen voor de gamerpic van de gesloten beta. Heb hem nog niet gecheckt, zo maar ff downloaden ;)

    EDIT:
    Ik heb ze gedownload, vind ze niet erg mooi. Het zijn er 6. Ik heb er toch maar eentje gekozen, omdat ze toch wel exclusief zijn :D
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Review


    [gt]42331[/gt]
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niemand deze nog aangeschaft? haha kan me voorstellen met gears 2 vers in de schappen.. Ik ben wel benieuwd hoe endwars is. Lijk me wel een intressante game.
     
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt me ook super. Alle Tom Clancy games zijn helemaal mijn soort spel. Helaas zit ik krap bij kas, maar als ik m ergens goedkoop kan krijgen is ie van mij.
     
  8. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em vandaag binnengekregen en moet zeggen dat het echt heel gaaf is om eindelijk eens een spel met je stem te besturen!
    Het is heerlijk om te zeggen: Unit 1 attack hostile 3 :D En dan stiekem in je vuistje lachen. Gewoon een lekker strategisch spelletje om op een zondag te spelen, daarbij ben ik niet zo dol op Gears of War, vraag me niet waarom. :+
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Supervette game. Loopt erg goed, en heerlijk tactisch. Net supervet 2 vs 2 gedaan, waarbij we echt tactisch te werk zijn gegaan en elkaar hebben kunnen supporten.
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em ook maar besteld bij gamehubs, ik verwacht em over 5 dagen ongeveerd. De demo had me prima geamuseerd. Het lijk me een goede game om af te wisselen met het smerige, gore geweld van gears 2 :D
     
  11. Ekatas

    Ekatas Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke game dit, veel te veel goede games nu en deze weken.. Maar zeker de moeite waard als je van strategie houdt. Heerlijke nagelbijter eerder vandaag waarin zowel ik en m'n ally en onze tegenstander op het eind alle reinforcements op hadden en met onze restantjes elkaar te lijf gingen om de overwinning binnen te slepen.

    Als er iemand is ingeschreven bij de Euro en af en toe een potje wil doen, pm me ff ;)
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig valt de prijs bij gamehubs nog mee dus kan ik em wel aanschaffen in deze drukke periode:D Ik hou wel van een strategy game op zijn tijd.

    Op halo wars zit ik echt te wachten maar endwars heeft me toch verrast. Heb het even mogen spelen bij een maat en de spraak herkenning is toch beter dan ik verwacht had. Over enkele dagen ben ik online te vinden met endwars:thumbs:
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Net de demo gespeelt, wel enorm vet zeg :eek: Alleen ik wist niet van de rechter trigger dus alleen maar met de knopjes gedaan 8) Wel balen dat die camera vast zit.
     
  14. Ekatas

    Ekatas Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunt switchen tussen de units om te volgen, en als je een command vehicle deployed heb je ook de mogelijkheid om sitrep te gebruiken (kaart overzicht ipv battlefield overzicht)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik had net een 3 rode, knipperende lampjes met een groene in't midden, dus heb m'n Xbox maar even uit laten staan. Straks verder met EndWar, review komt ook binnenkort.
     
  16. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb em ook vandaag binnen gekregen van GH :D
    Eerst ff mijn huiswerk doen, en daarna de rest van de dag EndWar doen :D
     
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus het is zeker dat de versie van gamehubs (NTSC Asia) ook online te spelen is met/tegen de EU PAL versie van deze game?
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ubisoft games zijn altijd regiovrij en geheel te spelen op PAL xboxen zover ik weet tenminste
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wie heeft hem hier allemaal en vind hem eigenlijk niet zo heel bijzonder?
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog te kort gespeelt om hier een echte mening over te geven, maar tot nu toe vind ik hem niet heel bijzonder.

    Maar zoals ik al zei heb nog maar 3 a 4 missies gespeelt. Ik zit nu nog met de besturing te worstelen. Daarbij vind ik het lastig dat ik nog geen top-view overzicht kaart heb waar je ook kan zien welke units waar zijn en wat voor units het zijn.

    Ik las wel dat je dit later krijgt in skirmisch en verdere missies. Dat zou mij al goed doen.

    Ik vind het schreeuwen tegen de tv wel gaaf, maar ik speel dit spel liever in mijn eentje. Geen toekijkers welkom hierbij :+
     

Deel Deze Pagina