1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's EndWar

Discussie in 'Algemeen' gestart door ripley, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben geen moderator, ik ben redacteur. ;) Je moet even een PM sturen naar een van de moderators, en voor dit gedeelte met name Alonso of The Matrix (hoewel die dan wel admin is).

    En bedankt voor de tip. ;)
     
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    De voice commands zijn gewoon geniaal, maar ze moeten toch eerst iets aan de camera doen voordat ik 'm ga kopen.
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    De camera is juist dik. Nu probeer ik met mijn gunships overzicht te krijgen over het slagveld en heb ik echt het idee midden in de actie te zitten.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waarin moet de titel worden veranderd?

    En wegens technische problemen heb ik nog een 2de code beschikbaar. PM maar als iemand hem wil.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis geen beta meer dus dat stukje kan er af :).
    Misschien kijken er wel wat meer mensen hier ook nog.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    gister een stukje gespeeld en vind het best vet:).. nog wel moeilijk met dat voice enzo maar als je ondertussen alle termen kent kun je wel snel een aanval opzetten enzo. Voelde me aan de ene kant echt zo'n commandant maar aan de andere kant ook een mongool, die een beetje tegen een computerspel aan loopt te schreeuwen 8)..
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff wennen, of zorgen dat je alleen thuis bent. :+
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    ja idd:9..ik praat weleens over live enzo maar dan is het gewoon in het nederlands en beetje slap ouwehoeren. Nu is het zo van: Attack! ...(geen reactie)... Attack!! 1! ...(geen reactie).. 1!! Beetje nerd allemaal:9.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind die voice commands echt super werken. Je hebt super snel controle over meerdere units. Zodra je het eenmaal door hebt, en een beetje tactisch inzicht heb, werkt het echt perfect.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar dit topic was speciaal voor de beta bedoeld. Als het geen beta meer is kan je beter naar dit topic gaan.
    Het 'hoofdtopic' voor deze game. Vergelijk de startposts maar eens. ;)

    Ach ja... eigenlijk kan je nu ook gewoon hier door gaan, maar ik wilde dat ff zeggen.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Laten we daar maar verder gaan. Deze topic is toch redelijk volgespammed en niet echt overzichtelijk meer :+ Alleen heeft die andere thread nog wel een fatsoenlijke startpost nodig maar dat komt nog wel. Deze doe ik nu wel dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina