1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's EndWar

Discussie in 'Algemeen' gestart door ripley, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    ja klopt bij mij ook, ik kreeg de codes op 2 verschillende emailadressen, maar wel 1 zelfde inlognaam op hun site.....
     
  2. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon daar blijven wachten, ik speelde net even. Gewoon blijven wachten tot de 2 minutne om zijn. begint he volgens mij automatisch.

    Zelf vindt ik het spel nogal vaag, niet echt een handige tutorial. En snap het doel niet echt :confused:
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Als die 2 minuten om zijn, begint het weer opnieuw en zo ging het door, totdat ik ermee kapte.

    Ik heb je trouwens toegevoegd.....
     
  4. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merkte het. Ik zit gewoon in een gamepje, maar een vriend van me is hier bij me.
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Waarom krijgen vrienden op me friendlist niet te zien dat dit ik betaversie aan het spelen ben? Ze zien alleen de Xbox Dashboard.........
     
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een codenaam zodat niet iedereen van de EndWar beta af komt te weten.
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hoezo dan, moet dat geheim zijn?

    Het zou wel leuk zijn als mensen in je friendlist konden zien dat je de betaversie aan het uitproberen bent.......\o/
     
  8. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is een private beta en ze willen dat er liever niets door word vertelt en/of geshowt.
     
  9. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Als mensen zien dat je de beta aan het spelen bent, sturen mensen messages 'omg endwar beta? is het vet?' en dan praten te veel mensen hun mond voorbij.
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    via forums komt toch iedereen erachter, iedereen wist ook van de halo 3 beta af.
     
  11. eropit

    eropit Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Die beta was toch niet zo geheim? Zat die beta-key ook niet bij crackdown? Ik meen mij dat zo te herinneren...
     
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik mag ook meedoen *o* :+
     
  13. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is nu wel een stuk leuker :). Ik hebt het 2 keer tegen een vriend van me gedaan. En het speelt er lekker chaotisch op los. Ik snap het nu ook meer.

    Maar vroep me nog wel af, hoe kan je zo'n airstrike laten afschieten? Iemand had het er eens over.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar de Halo 3 Beta was dan ook een public beta. 8)

    Jezus. :+
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer dat andere mensen er lol in kunnen hebben om iemand blij te maken met een dooie mus.... :mad:
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs na alle uitleg van Mr Skargan, snap ik het meeste nog niet. Ik snap het hele steen, papier, schaar systeem wel, maar..

    Ik snap niet waarom het eruit ziet als een verrekte 16:9 screen setting! Ik erger me er zo dood aan dat ik praktisch niets er van kan lezen. Ik moet eerst vies dichtbij Mr Skargan zijn om te zien wat voor units die heeft, zelfs met die verrekte verrekijker. En 80% van de tijd heb ik dan verkeerde unit erheen gestuurd en ben ik dood voor ik het door heb.

    Ik ga het nog wel een paar keer proberen, maar dit genre is nooit mijn "game" geweest. Maar ik sta altijd open voor nieuwe dingen.

    Een kleine edit; Ik zie zo geen spoilers of dingen die niet verteld mogen worden.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eind augustus komt er een publieke beta, dus nog even volhouden en dan kan iedereen spelen! \o/
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben gisteren begonnen, het duurde een half uur voordat ik eindelijk door de microfoon test heen kwam 8), en toen ik mijn faction moest kiezen kon ik gewoon echt NIETS lezen. 8) Toen wilde ik spelen en toen liep hij vast. :')
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, kleine tv?
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je nou co-op tegen andere spelen? of een potje tegen een vriend?

    co-op lukt wel, maar dan ga je met zijn 2en naar de lobby en dan kun je wachten tot je een ons weegt, er komt niemand.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina