1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff off-topic. Appie21.. heb je jouw beperking wel eens aangegeven bij een bedrijf als microsoft. Klinkt misschien dom, maar misschien gaan ze er wel van uit dat het onmogelijk is om met een hand te gamen. Ik zou zeker eens contact proberen te zoeken om het in ieder geval aan te geven. Wat ze ermee doen, dat is aan hun, ik denk iig niet dat het kwaad kan. Al zijn ze slim, doen ze er wat mee....
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine kans dat ze er wat mee doen, maar nooit geschoten is altijd mis idd..
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    vriend van mij heeft ook maar 1 arm, en idd de X-Box controller is het moeilijkst om te gebruiken, drom heeft hij ook een ps2 dat vind ie fijner
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hey vreemd! ik vind daar integen de xboxcontroller weer fijner (is hij rechts of links?)


    Microsoft heb ik wel een gebeld maar support geven dat kunnen ze op dat gebied helaas niet...(ervaring)


    Ik ben heel benieuwd hoe dit spel speeld.Als iemand dit spel heeft laat het mij dan weten hoe het echt met de controls zit en of er een custom mode oid in zit!
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    gewoon pure interesse: hoe wil je dat doen, gamen met 1 arm?

    (het lukt mij al nauwelijks met 2 armen ;) )
     
  6. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    ..
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    sphinx jouw reactie vind ik een beetje dom ;)

    EDIT//

    goedso sphinx :+
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  8. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
  9. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    je legt de controller op je linker knie /boven been! met mijn pink en ringvingerdruk ik de controller tegen mijn been . met de wijs vinger bestuur ik de D-pad of linkse stick met mijn duim de knoppen!(en rechtse pookje )

    de rechse knop en trigger kan ik bedienen door hem tegen mijn rechter hand (die in een vuist zit) te dieuwen (dit is soms best lastig!)

    de linkse trigger en button worden vrijwel niet gebruikt!

    Al hoe wel ik het nu ik Co D begin te wennen om gauw de controller los te laten en gauw over te pakken zo dat ik kan mikken! (dit gaat niet Altijd goed!)
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    damnz man dat is best een hele gedoe...

    nou iig kan je teminste gamen en genieten van de games en daar gaat het om toch ;)



    btw die major nelson is ook een aap... eerst beetje verkondigen dat de demo 2 weken van te voren er zal zijn en nu staat er NO, i don't know when the GRAW demo will be available
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    daar bij vergeet ik ook nog dat ik slecht ziend ben!

    als ik naar het scherm kijk is dat haar scherp alleen zie ik er maar een deel van ik ben constant aan het scannen over het scherm! (glaucoom)

    Maar je hebt gelijk ik heb er plezier in! en dat is belangrijk
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
  14. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    ja er zitten vet moeilijke archiviments in en hele makelijke! En ook nog eens onmogelijke :).
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep. Bovendien worden Singleplayer achievements onderscheidden van Multiplayer achievements. De maker zeiden in een interview ook: 'Dit variert van maak 5 kills zonder dood te gaan tot wees de nummer 1 v/d wereld.'
     
  16. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn diepe respect gaat uit naar U!!!!! _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  18. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt knap hoe je alles doet respect man jij toont echt doorzettingsvermogen .Op zon manier gamen ik denk dat daar maar weinig lotgenoten op zijn gekomen .

    Ik ben zelf blind in een oog ik zie dus maar 2d is ook handig met fps games

    respect appie respect
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    t nadeel bij mij is dat als ik een Schooter speel ook moet zoeken over het scherm (ik zie ongeveer 1/4 van het scherm)dit resulteert in een online match dat ik vaak telaat ben en vaak al lig vooord at ik zelf iets kan doen!:mad: ik merk bijv als ik vrienden zie spelen veel sneller reageren soms staat de vij\and al voor m,n neus en dan schrik ik enorm :+ (soms vals de controller dan wel eens op de grond..) toch geeft het mij een kick dat al ben ik zelf 100 x neer geschoten soms iemand neer leg :)
    ik vind daarom sport spellen en race games leuker om te spelen!

    dus advies stop mij niet in een clan!
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    waarom jou niet in een clan stoppen?? ik bedoel het gaat toch om de fun maar ik denk dat je het zelf niet in de gaten heb maar je hebt waarschijnlijk nu onbedoeld gesoliciteerd voor eenpaar clans en die invites zul je absoluut krijgen mocht je deze game aanschaffen... inclusief de clan van mij...


    games gaat om de fun.. onthoud dat ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina