Anders gaan we het even lekker over king kong hebben hier.... of beter gezegd de demo ervan... :-S Ghost Recon!!! nog minder dan een week... Ben echt gruwelijk benieuwd....
klopt dulle, als je het spel helemaal ophemeld kan het alleen maar tegenvallen, maar ikzelf doe het ook. zit al sinds de release nog maar met 2 games, dus ikzelf wacht ook al erg lang aangezien er heel wat mensen op deze topic hebben gereageerd zal het vast wel ergens staan. maar ik ben denk de 1000ste met de volgende vraag: op welke datum komt het spel. heb al a.s maandag gehoord.*) 9 maart heb ik horen vallen:{ 17 maart..... and so on.... anybody?
http://www.ghostrecon.com/us/newspost.php?id=14941 ... volgens mij zeggen de meeste mensen hier 9 of 16 maart, dus ga maar van 16 uit
maar was het niet zo dat microsoft in het begin had gezegd dat er altijd een wereldwijde release zou zijn? want dat is dit volgens mij toch echt niet
ja dat klopt, maar ze zeiden niet langer dan een week er tussen. dus wat ze bedoelde was dat de releases niet meer zo ver uit elkaar liggen dat wij het een half jaar later hebben dan amerika.
hier is zijn post http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1765792&postcount=128 dus zoals ik al ze: ga maar uit van de 16e
ja maar dat was al een tijdje terug, ik dacht dat er daarna nog een officiële release was gezet op 9 maart.
Zijn al verscheidene mensen GRAW aan het spelen, denk echt niet dat et pas de 16e wordt Volgende week hebben we em hier wel
Mooi sow. Net terug van vakantie.... Maar in die week tijd niet echte spannende meldingen nog geweest ofwel? Gelukkig komt hij dus gewoon aanstaande donderdag/vrijdag uit als ik de posts hierboven lees?
aanstaande donderdag.. Mijn dixons leggen nieuwe games in de schappen direct als ze hem binnen hebben, dus ik probeer het woensdag alvast.. Zal niet de eerste keer zijn dat ik dan een game vóór de release binnen heb..
Klopt idd wel jah. Dat is een voordeel van het halen van games in de winkels. Echter heb ik hem bij Gc-shop besteld.... Dus dat wordt gewoon Donderdag denk ik. Maar niet erg ofso .
zou iemand mij nog met 100% zekerheid kunnen vertellen of je ook in first person met je geweer in beeld spelen?
Ja, je geweer is in beeld, maar bij options kun je het geweer afzetten zodat het er uitziet als de oude Ghost Recons. Developer diary 3 (Ik weet niet of dit al gepost is...)