1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat me ook ff weten dan ga ik ook ! :)....waar gaan jullie trouwens ??? Ik Rotterdam.....

    edit: zie net dat er maar 1 futurezone is haha
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  2. mars15

    mars15 Guest

    standaard hebben ze die niet, pff net als pes5 :mad:
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ook kl*te :p.
    Zie ik straks mensen de game al spelen, aangezien hij al in de winkel te verkrijgen is.

    En ik moest hem weer zo nodig Pre-0rderen bij Gc-shop.
    Mjah, die 2 dagen kan ik nu ook wel wachten :cool:.
     
  4. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik niet maar 5 euro verschil kan ik wel missen, en ik had tevens nog waardebonnen liggen die ik met de kerst had gekregen.

    ze waren de hele tijd dicht ivm met waterschade dus ik kon ze niet uitgeven.
    en dan is dit wel een mooie koop :D
     
  5. DonOne

    DonOne |)()|\| ()|\|3

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    DimPlus doetinchem waarschijnlijk ook al morgen. Net off the phone. Maar niet 100% zeker volgens hem....
     
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het zin dat ik zometeen alle winkels af ga rennen op zoek naarm de game ?

    Of is hij gewoon echt niet vandaag te krijgen en word het misschien morgen en anders woensdag?
     
  7. DonOne

    DonOne |)()|\| ()|\|3

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld met futurezone zoetermeer, waarschijnlijk morgen. Misschien krijgt ie vandaag vracht, en daar zou die dan eventueel bij kunnen zitten denkt hij. Dus ik denk niet dat het zin heeft om vandaag te gaan zoeken. Morgen mee kans denk ik. Future zone rotterdam heeft 'm al wel eddyfever?? Laat me ff weten of ze hem ook al in de schappen hebben, thanks!
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat het geen zin heeft ;).
    Heb net Dynabyte gebeld, maar volgens die kerel krijgen zij em de achtste pas. Nu de volgenden maar gaan bellen :9
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    In Zaandam/Amsterdamis ie nog niet te krijgen.....!!!!! (kan hem krijgen voor € 57,50 in Zaandam woensdag of / donderdag (of als ieeerder komt ik heb hem besteld)?


    Is de demo nu al uit???
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk morgen alleen ff bij de MediaMarkt op Utrecht Centraal. Anders wacht ik geduldig op donderdag
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nope, naar alle waarschijnlijkheid pas na de release van de game. Niet echt een slimme zet als je het mij vraagt...
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn ze weer lekker bezig. :mad: :mad:
     
  13. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik belde dus net om te vragen of ze al weer open waren, en dat zijn ze dus en toen vroeg ik wanneer "ghost" binnen komt, toen zei hij vanmiddag.

    Dus ik heb er 1 apart laten leggen, maar ik kan hem morgen pas ophalen.(druk op het werk)

    Dus of die vanmiddag al in de schappen ligt durf ik niet te zeggen.
     
  14. DonOne

    DonOne |)()|\| ()|\|3

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ff weten of ie er echt ligt, of ben je nu al in de winkel, of de ghosts aan 't uithangen en ons helemaal vergeten ;)

    Sorry, je was me al voor zag ik..
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  15. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel nee hij komt gewoon donderdag pas....omdat dat de officiele release datum is.Verkopen ze hem voor die dag, dan kunnen ze een hele dikke boete krijgen van 5.000,-.Daarom doen ze het meestal niet of zeggen ze dat soort dingen van de vracht en te druk enzo. Believe me ik werk bij een gameshop.
     
  16. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet maar rustig dat dit spel vandaag al verkocht gaat worden.
     
  17. DonOne

    DonOne |)()|\| ()|\|3

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Net of the phone met Future Zone R'dam. Moet tussen 2 en 3 terugbellen want dan is ie als 't goed is binnen en hij gaat WEL gelijk in de verkoop volgens hem. :) Make my day... Alleen wel eerst anderhalf uur rijden :mad:
     
  18. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gebeurde dit bij Halo 2 wel veel dan? Ik had die al dagen van te voren kunnen kopen, ze wisten dat t niet mog, maar toch deden ze t.
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem en als je echt wilt weten zou je toch zelf even moeten bellen :)
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Sphinx NL
    Ik ken iemand die werkt bij een distributiecentrum in Rotterdam en die krijgen vandaag zowat een magazijn vol exemplaren van het spel. Dus hij heeft het spel dan ook vandaag .... ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina