1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Condemned heb ik niet, dus daar zou ik je niets over kunnen zeggen.

@ Draxx, ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, heb namelijk al best wat frame drops gehad in een uurtje spelen. Veel schieten, + vijanden + ontploffingen heeft de 360 toch wat moeite mee8)

2. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de outfit zijn de letters sowieso moeilijk te lezen op een gewone tv krijg ik t idee. Die zwarte balken hebben volgens mij te maken met breedbeeld, maar waarom het bij sommige spellen standaard is en andere wel gewoon 4:3 kunnen staan is vreemd... Heb je een breedbeeld tv??

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    E-plaza, 16.32, 07.03.06, Utrecht Centraal

ik loop mijn dagelijkse rondje door utrecht om weer eens te kijken wat voor games er op de plank liggen, plots op mijn terug weg van de MM kom ik een hele meute gamers tegen bij de E-plaza, allemaal geroezemoes en ik hoor de woorden Ghost Recon vallen. ik kijk naar het scherm en zie plots dat iemand Ghost Recon 3 aan het spelen is! dus ik loop op de kassa af. ik wijs naar het scherm en vraag of dat spel misschien al te koop is? Waarop de winkelier antwoordt: Ja maar hij is net uitverkocht. WAT! is tie al uit dan? Ja zeker we hebben hem net een uur geleden binnen gekregen. Ow?? is het enige wat ik kan antwoorden en ik loop weer naar buiten.... dus wat mij net overkwam... ghost Recon 3 is uit?

ja, niet officieel :p maar der word al hevig over gekletst hier

EDIT: damn, het posten gaat snel hier

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  4. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb na anderhalf uur spellen nog nergens last van, maar wat een sfeer en graphics en jam heerlijk spel, speelt lkkr.:D een aanradertje

5. DarthMaster

DarthMaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Ghost Recon gekocht bij de Bart Smit in Hellevoetsluis... hijs echt helemaal té gek!!!!!!!!! Er zijn amper mensen online ^^

6. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    WA IS ER GEEN CLAN SUPPORT....:mad: ...OF HEB JE HET NOG NIE GEVONDEN ER STAAT TOCH DUIDELIJK DAT ER CLAN SUPPORT IS HOOR?????

Wie weet hier meer over:confused:

7. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn er nou zwarte balken bij 4:3 tv's? Want das echt balen! :mad:

8. blackhawk

blackhawk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die het spel nog niet hebben er is nog een trailer te downloaden op xbox360.ign.com ik kan pas donderdag GRAW halen hopen dat ze het spel dan nog hebben

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja in de sp zitten die er helaas in.

10. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 55CM TV en geen zwarte balken, heb mijn instelling bij dashbord op widescreen...

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb net ff multiplayer gespeeld! echt heel vet! alleen jammer dat je daar niet tegen muurtjes aan kan zitten enzo. ook gaat de multiplayer veel sneller en loop je ook veel sneller en zoom je veel sneller. verder vind ik de graphics daar er nog prachtig uit zien, er word wel iets ingeleverd op de singleplayer maar niet veel.

12. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb je dan geen last van rare verhoudingen? Uitgerekte soldaten enzo? anders is het problem solved :)

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry die bedoelde ik. Ik had perongeluk een G voor Een gezet:'-(

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik heb geen breedbeeld. Daarom wil ik gewoon dat de games ook in 4:3 zijn want ik heb wel een grote normale tv, en dan wil ik die ook gewoon benutte zonder dat 30% van me beeld op gaat aan zwarte balken.

Maar dan zijn de verhoudingen ook op het dashboard echt verkloot:9 Domme zwarte balken.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  15. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nop ziet er verder nog top uit

16. blackhawk

blackhawk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja die zijn er maar voor mijn gevoel zijn het maar hele kleine balkjes. ik merkte het pas toen ik jou post las.

18. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    ok cheers! Morgen om 4 uur krijg ik em :D

19. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    4:3 zijn meestal al niet zo heel fors wat afmeting betreft, en dan ook nog eens twee zwarte balken. Minder voor degene die 4:3 schermen hebben. Gelukkig heb ik a.s. donderdag mijn 32''lcd'tje weer binnen_O_

20. JeePee

JeePee Guest

Arrgg, 7 mensen in mijn friendslist waren GRAW aan het spelen :mad:
    Ik ben JALOERS!!!
    Samen met SVS en Meneer Stefan lekker invites van PGR3 lopen sturen naar de mensen die hem al hadden :cool: (kinderachtig hè, jaloezie :+) Traxx, Mark en Rox zullen het wel gemerkt hebben :p Binnen één minuut meer dan 50 invites verstuurd 8)

ps. M'n ma gaat morgen naar Zwolle, weet iemand of de Media Markt hem al heeft? Dan vraag ik of ze deze game ff mee kan pikken :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina