1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben het ook spuug zat. Lijk wel een stel kinderen man|:-
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Hehe inderdaad, straks ligt die al een week in het magazijn bij de winkels ;)
     
  3. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    (ik zal mijn bijdrage ook maar ff leveren)

    Zit tog niet zo te zeiken over die release data jongens |:-
     
  4. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bijdrage zeg !

    Je moet geestelijk en lichamelijk op voorbereiden en alle voorzorg maatregelen nemen een aantal dagen voor de release!

    Dus ja het is heeeeeeeeeeel belangerijk :)
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    En tot nu toe lijkt het gewoon een 9 maart release date te worden. XBW meldt niets en zij posten alleen maar nieuws dat direct van de bron komt. Michiel@ubi heeft hier nog niet echt bevestigd dat het uitgesteld gaat worden en de groothandel gaat ook uit van 9 maart (klikje
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. En dus ook geen 10 Maart!:+ Mischien is het zo dat ze de Game op 10 Maart nog proberen af te krijgen, maar omdat het nog niet zeker is dat dat lukt 17 Maart als volgende release data staat. Maar tot nu toe is het gelukkig nog niet officieel:)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    10 maart dus...officieel bevestigd door UbiSoft

    weten we ook weer, en nu genoeg gezeurd over releasedates ;)

    :+
     
  8. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt zo interesant om te lezen hoeveel fuzz er kan zijn rond de release data.

    Wat weten we tot nu toe?

    - Ubi NL released op donderdag, terwijl de andere landen vaak (niet altijd)releasen op vrijdag.
    - Op dit moment (check de tijd van de post) staat GRAW Xbox 360 op 9 maart.
    - De game ligt niet in mijn magazijn.. ook niet bij de winkelier.. was het maar zo...
    - Ubisoft heeft GEEN officieel persbericht losgelaten over de release date. ALLE links en info die tot nu toe is die gepost zijn niet "echt", het zijn meer journo's die elkaar napraten en roddels verspreiden zonder bronvermelding. Alle websites hebben zogenaamd officieel gehoord van iemand binnen Ubi bla bla bla. Laat mij maar het persbericht zien en dan zou ik het pas geloven als gamer. Dat horen zeggen van is juist de reden waarom er zoveel onduidelijkheid is! :p

    Ga uit van de 16e , als ie dan de 9e komt is het alleen maar mooi meegenomen. :D
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Helder
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Maar waarom geeft Ubisoft dan geen duidelijkheid? Weten ze zelf nog niet zo goed of het gaat lukken op de 9/10de maart?

    Ik zit verder best wel op die game te wachten. Het is een beetje vreemd dat je 8 dagen voor de "normale" releasedate nog geen uitsluitsel wil/kunt geven?

    Komt ie een week later vind ik het best maar het is gewoon vreemd dat Ubisoft niets zegt.
     
  11. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij maakt het niet zoveel uit of ie nu een week later uit komt of niet..Grappig is dat op de officiele webwinkel van ubisoft dit staat:

    [​IMG]

    Mooie statement maar als de officiele datum niet bekend is en het spel is al bijna uit dan heb je hier ook niks aan, toch? lol
     
  12. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Officiele datum is nu 9 maart.
    Punt.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    `.
     
  14. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    woooooooooooow wat een wapens man echt vet!
     
  15. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    staan op de site ook pics ervan??
     
  16. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien als ik het nie kan vinde nie
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    kenm heel die lijst nie vinde dus zal die er ook wel nie staan cker :+
     
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Op deze site de wapens van Ghost Recon 2, waarvan er een aantal ook in Advanced Warfighter zitten.
    Inclusief pics van de wapens natuurlijk8)

    http://sabretgp.tripod.com/id7.html
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  19. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe vaak mot UBI NL nou nog zeggen dat ze releasen op een DONDERDAG|:- 9 maart is op een DONDERDAG 10 maart is een VRIJDAG|:-
    en al die nieuws site mot dat officiele berigt dat de game is uitgesteld die zijn ook zo sloom als de pest, het was een maand geleden al bekent dat GRAW van 3 naar 9 maart was uitgesteld. ( en tog zeggen hun 10 maart|:- die officiele bronnen van hun zullen wel forums zijn )
    en die demo zit ook iedereen over te zeveren dat ie 2 weken voor de release komt want dat zou majoor nelson hebben gezecht. die majoor heb dit gezegt: hij DACHT dat de demo 1 week voor de release uitzou komen en daarbij hij had het spel al geen 4 maanden gespeeld, die kerel lult ook uitzijn nek om aandacht te krijgen

    AMEN
     
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je in deze versie wel gebouwen in die gesloten zijn? Door middel van het kapotschieten van eenraam of het opblazen van een deur?

    BTW: die demo moet er toch van het weekend zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina