Zojuist voor de eerste keer online gespeeld! Wat een vet spel! Ik heb nog maar een paar rondjes online gedaan, maar dit spel is gewoon de freaking bom
! echt niet normaal. In die multiplayer levels, dat water, dat gras, die bomen, echt heel mooi, in singleplayer zijn de graphics zelfs nog mooier, dit is het eerste spel waar ik het next gen echt voel. Dit had ik gewild met de launch van xbox 360. Echt vette shit! En dan velen nog niet geloven dat mgs4 ingame was, als dit nu al kan, en beeld je in dat mgs4 in het eerste kwartaal van 2008 uitkomt, dan zijn die graphics van die trailer heel zeker mogelijk, mooier ook! In zat juist ook met TTRacegamer in de lobby. Was best wel cool
. Ik weet dat als we met clangamen gaan beginnen dat het nog serieuze coole battle's gaan worden tegen onder ander TTRacegamer zijn clan
. Kijk er al naar uit...
ps: Ik begon ook zo over mgs4 op ps3 in de lobby en tja, dan valt toch op dat je over ps3 niet mag praten op xbox live, want dan boren ze ps3 gewoon de grond in(een conversatie is eigelijk onmogelijk). Ze zitten daar dingen te zeggen zonder na te denken, tss, man man, maarja, ergens ook wel logisch op xbox live, in ieder geval, tegen onbekenden zwijg ik intervolg van ps3 op xbox live
...
Klik om te vergroten...