Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zegt ie eerst dat ik GRAW moet kopen in een plaats van BF2MC wil ie zelf BF2MC kopen8)
     
  2. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jha ik weet ik weet O-)

    Morgen nieuwe Pics, maar dan neem ik ze even in de licht.
     
  4. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet zeker wel mogelijk zijn zoals je hier kunt zien:

    [​IMG]
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het niet;)
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Heb je ze gebeld dus??

    (ik weet namelijk dus niet of het kan en ik zou het lullig vinden als het dus niet klopt...)

    Tot snel in ieder geval :)
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Effe 2 vragen:

    Heeft iemand ook last van die Bugs en hoe kom je in first person vieuw zoals dat screen hierboven? of is dat de oude xbox versie?
     
  8. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    check mijn xbox live profiel }:]

    GRAW singleplayer is vrij snel te doen, heb er drie dagen over gedaan, en bij sommige stukken wel goed vastgezeten. Je moet sommige delen echt op een bepaalde manier oplossen, anders lukt het niet. En dan heb ik het over het positioneren van je teammates en jezelf.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ghost recon, halluala!

    Zojuist voor de eerste keer online gespeeld! Wat een vet spel! Ik heb nog maar een paar rondjes online gedaan, maar dit spel is gewoon de freaking bom:D! echt niet normaal. In die multiplayer levels, dat water, dat gras, die bomen, echt heel mooi, in singleplayer zijn de graphics zelfs nog mooier, dit is het eerste spel waar ik het next gen echt voel. Dit had ik gewild met de launch van xbox 360. Echt vette shit! En dan velen nog niet geloven dat mgs4 ingame was, als dit nu al kan, en beeld je in dat mgs4 in het eerste kwartaal van 2008 uitkomt, dan zijn die graphics van die trailer heel zeker mogelijk, mooier ook! In zat juist ook met TTRacegamer in de lobby. Was best wel cool:). Ik weet dat als we met clangamen gaan beginnen dat het nog serieuze coole battle's gaan worden tegen onder ander TTRacegamer zijn clan:). Kijk er al naar uit...

    ps: Ik begon ook zo over mgs4 op ps3 in de lobby en tja, dan valt toch op dat je over ps3 niet mag praten op xbox live, want dan boren ze ps3 gewoon de grond in(een conversatie is eigelijk onmogelijk). Ze zitten daar dingen te zeggen zonder na te denken, tss, man man, maarja, ergens ook wel logisch op xbox live, in ieder geval, tegen onbekenden zwijg ik intervolg van ps3 op xbox live:)...
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    LOL, je kunt het ook niet laten hé :9
    ;)
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    zie dat veel twijfelen om te gaan voor graw of battlefield zou duidelijk graw kiezen
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik had er eigelijk niet mee nagedacht:D, ik was zo impresd van graw dat ik opeens aan mgs4 moest denken, gene zever:D. Tja, beter niets gezegd he:D...
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Moet je dan eens nagaan hoe vet MGS 4 dan niet gaat worden, het is dus mogelijk! :)

    Tsja het is kiezen of delen: BF 2 komt 11 april
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik zie het helemaal voor me: Iedereen zit lekker te genieten van zn aankoop (360 inclusief wat launch games én dan nu GR AW). Jij lekker mee doen en mee genieten en begint spontaan over msg4 te lullen en verwacht dat iedereen enthousiast mee doet...... stilte.............. en dan begint iedereen zn CAPSLOCK aan te zetten op Live ;)

    Tja Boss, geniet nu maar GR AW en over een tijdje van msg4 :)

    Next Gen is mijn inziens begonnen als ik alle reacties op het internet zo lees en op Live hoor :cool:

    Het word tijd dat ik mn maten nog eens thuis uitnodig :9
     
  15. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een video gemaakt hij is 3 min lang van mij en maten uit de server ik zla d elink in deze treath psoten zodat iedereen die nog niets heeft gezien van de multiplayer wat kan zien. zijn gewoon " gevechten" ik heb ook 1 lange sharpshooter gameplay van 12 min maar die doe ik een andere x wel want die word 120 mb deze video van nu rond 30-40 mb.

    ik hoop dat jullie er wat van vinden. hij is nu aan het renderen daarna upload ik hem gelijk.
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten, zijn hier mensen die deze game al hebben gespeeld op een samsung le32r51b? Of een 26'' versie. Sommige mensen hebben namelijk last van tearing met dit scherm zeggen ze. Dit is vooral te zien bij de intro van UBI. Dan zou je strepen door het beeld zien. En vooral in het heli gedeelte. Ben benieuwd, want ik krijg morgen de game en mijn scherm weer terug en ik heb weinig zin in weer een probleem. Laat het me ff weten want al ligt het aan het scherm dan heb ik het echt helemaal gehad.
     
  17. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad een lekker spel.
    Heb de Single Player op Normaal uitgespeeld en ga nu beginnen met Hard.
    Heb het spel al sinds Maandagochtend, dus Ubisoft heeft woord gehouden, toen ze zeiden dat de eerste 500 hem eerder kregen of het geld terug, indien hij aantoonbaar te laat is geleverd.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D Zo was het ongeveer ja:p . Nee,maar ik ben super blij met ghost recon 3, natuurlijk wil ik mgs4,maar dat kan echt wel wachten hoor. Ik dacht trouwens de laatste weken veel meer aan graw! Waarom nu al zo fel zitten doen over een game dat pas in 2008 uitkomt(Na E3 is er natuurlijk terug een hype van mgs4 in mijn hoofd). Momenteel zit ik in deze tijd, en deze tijd is ghost recon tijd!_O_
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Goedzo, en dan gaan er nog meer lekkere games komen!

    Dit is trouwens de eerste Ghost Recon waar ik ook de singleplayer van speel....
    De vorige delen trokken het singleplayer gedeelte me helemaal niet.... |:-

    Alleen op Live gespeelt...

    Dit deel heeft een bepaalde "sfeer" die me iedere keer toch de campagne laat laden :9
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dit spel is echt de max! Als xbox 360 nog veel van deze games(op dit niveau) kan uitbrengen voor ps3 er is, dan heeft Microsoft idd wel een groot voordeel. In ieder geval, genoeg aan de toekomst gedacht, ik ga verder gamen,want het is zonde dat het spel daar zomaar langs mijn xbox 360 ligt:9 :D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina