1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap echt geen snars van die training.... er staat zo helemaal aan het begin staat er zo :

    Stick youre self on the wall to get cofer dat doe ik dus en dan staat er

    Move en hold (vreemd tekentje) to have al glass ikkan niet zien wat dat tekentje is maarjah

    En dan druk ik op linker trigger en dan stat er
    click (nog een vreemd tekentje) to use the aiming sights (MR-C) wat de fuk zijn die tekentjes ik weet totaal niet wat ik in moet drukken.... :confused::p
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb het spel niet, maar het zou logisch zijn (als ik het zo lees) als die tekentjes zouden staan voor de knoppen op je controller :confused:
     
  3. evd

    evd Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    dat is je linker thumbstick;)

    kan je over een muurtje loeren wanneer je hem omhoog duwt, als je loslaat schuil je weer achter het muurtje

    inzoomen doe je door de rechter thumbstick in te drukken...
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  4. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is zekers te lijp! Vooral met m'n grote scherm met dikke dolby digital!! De explosies........8) 8)
     
  5. Dutch BlackR

    Dutch BlackR Redactie@Gamequarter

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het lvl met die daken en ik moet die 2e anti arcraft position kapot maken alleen iedereen is dood en ik kom niet van het dak af. Iemand idee ?
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah daar ben ik achter gekomen maar wat betekedn dit?

    click (nog een vreemd tekentje) to use the aiming sights (MR-C)

    Ik zie niet wat voor tekentjes dat zijn :'-( |:- _0/


    want nu kan ik niet verder want dat muurtje staat in de weg.... :9
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb vanochtend even campaign gespeeld derde level denk ik en dan de training's missie niet meegeteld,
    Ik had nog maar heel weining health ben dus blij dat ik bijna bij die embassy ben. Op eens KABOEM ik schok me echt dood (Natuurlijk niet echt:p) maar ik had dus nog maar weining health en me teamates ook toen moest ik dus die gast/vip 2 beschermen en dat was gewoon echt niet te doen heb wel iets van 20 keer overnieuw moeten doen, En ik heb iemand verloren:'-(
    Vind het echt een lijp spel
     
  8. evd

    evd Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Aiming sight is dus de rechter thumbsstick indrukken, die tekentjes zijn zegmaar de omgevallen paddestoelvorm van de stickjes;)
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha thanks lol zoiets simpels eigenlijk :cool:
     
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    WTF! Wat hoor ik net! Kan je in GR: AW met z'n 16e de single player door spelen:D:D:D
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.. 16-player co-op... _O_
     
  12. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet begrijp is hoe de F*CK ik een clan maak. Weet iemand dit?
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er zijn 4 aparte missies (hopelijk in de toekomst nog meer), die kan je idd met 16 man tegelijk doorlopen, erg leuk om te doen, misschien wel het leukste om te doen en ook niet bepaald makkelijk. Je kan dus niet de Singleplayer in Online Co-Op doen. Je kan overigens in die Co-Op niet als een Rambo rond gaan knallen, want dan red je het nooit. Je moet echt als een team samenwerken, en mekaar niet in de weg zitten, want je hebt maar net zoveel leven als de tegenstanders. Hoe meer man in de room, hoe meer tegenstanders.

    Gelukkig zijn er veel Nederlanders en dat samenwerken gaat perfect.
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb net ook een paar uur met 8 man co-op gedaan, paar van dit forum en nog wat andere, en dat was echt top.
    Nog geen enkele missie helemaal gelukt, daaruit blijkt wel weer hoe moeilijk het is (of hoe noobish wij zijn).
    Vervelend dat ik ook 2 keer in mijn uppie over blijf, en dan zoveel vijanden in je eentje af maken.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kun je elkaar niet genezen?
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu al 2x op het einde verpest. 1 keer in het 2e level, ik was al een minuut of 5 alleen over, iedereen afgemaakt, moet ik nog 1 zo'n doos kapot maken, en naar de helipkopter gaan, maar bij het opblazen van de doos stond ik te dicht bij, en daar ging ik.. Andere keer staat hier ook al ergens in het topic. Ik moest nog 2 mannetjes, maar toen was mijn ammo op, nog geprobeerd een wapen te pakken, maar helaas. Het is vrij lullig voor de anderen die zitten te wachten dat je het haalt, zodat ze de achievement halen :)

    @ Appie, nee, dat kan niet. Je kan ook niet tegen een muur aan staan zoals in de singleplayer.
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet :cool:
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, vanavond hebben we weer afgesproken voor herkansingen, heb er zin an :cool:.
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het mogenlijk om met de 360 ook online te spelen met de mensen met de gewone xbox? Of zijn de versies te verschillend.....................als het kan is het wel vet.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan nooit...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina