Ik heb het spel nu sinds dinsdag
en wat ik ervan vind is dat het minder is dan ik verwacht had, mischien verwachte ik er teveel van..
het spel is absoluut gaaf en super vooral de single player grafisch waanzinnig...
maar de grootste minpunt vind ik de mulitplayer
afgezien van de games vind ik het jammer dat;
dat er geen clan support is(zal zeer waarschijnlijk wel met een patch geholpen worden) maar had er eigelijk wel op gehoopt... tuurlijk kan je met clan spelen alleen dan zeg maar niet in de game...
een ander minpuntje vind ik dat het hele online gedoe een rotzooi is... als ik games wilt zoeken doet hij daar soms best lang over en ja dan heb ik een game gevonden en wil ik joinen en dan zijn ze bij wijze van spreken al 4 seconden bezig.
of dat er niet genoeg openingen zijn.
of dat je 10 minuten moet wachten! nou begrijp ik wel dat je niet zeg maar zomaar ineens in een game kan komen maar kan je dan niet mee kijken met iemand ofzo in de game?
frustrerend!
mischien ben ik dan qua online shit te veel verwend met socom daar was best alles duidelijk..
maar mochten deze dingen gewoon met een patch verholpen worden dan hoor je mij absoluut niet klagen en vind ik het een game van het jaar..
Laatst bewerkt: 10 mrt 2006