1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ja normaal en hard
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Omg kan niet w88.

    ( ZOMFG wanneer verstuurt XBM dat spel nou toch eens ze moeten hem nou toch binnen hebben? )
     
  3. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in level 4, vermaak me ermee, maar niet zo geweldig als ik had gedacht (nog niet online geweest)
    van die statistiscs snap ik nog niet helemaal hoe het werkt, ik had rank A+ maar doen kwam level 3, heb nu rank B en -100 punten :p
     
  4. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoekje gluren kan wel.....bovenste triggers.

    BTW: VEEL LOW RES MUREN...bummer :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt geen idee of iemand dit probleem al eens geplaatst, heb pagina 1 t/m 12 door zitten lezen maar daar kreeg ik ff genoeg van.

    Geen idee welke missie dit is... ik geloof de 6e of 5e,
    je begint in de nacht in een helicopter en je moet tientallen mexicanen neerschieten... uiteindelijk crash je en moet je het kasteel infiltreren.

    na een tijd komt er een moment dat er een auto met Mg erop aan komt rijden en een dozijn aantal mannetjes, in dit deel word je ben je gedwongen de Mg te gebruiken die op een heuveltje staat.. ( groene omlijning erom heen).
    hier komt mijn probleem: als ik eenmaal klaar ben met het bloedvergieten en ik wil weer verder, dus van de gun af... lukt dat wel... maar kan ik niet bewegen !
    En ik heb deze missie al eens eerder gespeeld, maar toen gerestart omdat ik het had verkut ( ik had 1 schramschot nodig om dood te gaan) TOEN, speelde ik het op een normale tv, nu speel ik op een hdtv en dit probleem komt dus voor...
    iemand hier ervaring mee?
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  7. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of iemand deze al gepost had maar deze wil ik best graag hebben :)

    [​IMG]
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Photosoep?
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmmm die ziet er iig wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet uit die wil ik wel graag hebben:9
     
  10. Dieter

    Dieter Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    noowp ik heb al op veel plaatsen gezien waar je deze faceplate kan winnen
     
  11. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, ja ik denk dat je hem alleen maar op ebay voor een smak geld kan kopen....:mad:
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zelf vind dat het spel er grafisch net ietsie beter uitziet dan CoD2...

    En als je kijkt naar de vele reviews op internet ( zoals gamespot, altijd betrouwbaar ) dan zie je dat dit spel toch wel zeker minimaal een 9 heeft voor graphics en maximaal een 10....dus grafisch kan t op dit moment niet beter haha!
     
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    vet spel
     
  14. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Die faceplate is wel erg vet. Mooie optie, maar er word nog niet optimaal gebruik van gemaakt, omdat ze zo moeilijk te krijgen zijn!
     
  15. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ietstje beter ? :confused:

    Dit spel is echt zoveel mooier dan CoD2.....geloof me
     
  16. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik fotos op internet plaatsen? (een upload site misschien) want ik heb net een foto gemaakt van een Ghost Recon 3 faceplate die ik van mijn baas heb gekregen....
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    zo net weer met paar van forum deatmatch gespeeld en nu co-op maar ben dood dus kan ik even posten, geweldig spel man, vooral online die muren en gebouwen zo mooi
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    http://www.imageshack.us/
     
  19. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    GRAW is er nu ook bij de freerecordshop. Op de site kan je hem bestellen, dus neem ik aan dat ie in de winkels ligt(vergeef me als het al in deze thread staat). Nu kan ik hem lekker halen met m'n vaders freebees:)
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    had hem vandaag bij frs ja
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina