1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    _O_ Wie de bal kaatst........
     
  2. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    pff Normal level is ghost recon helemaal niet moeilijk, khad hem zo uitgespeeld. kga zo maar is hard proberen.

    het spel is vet afgeraffeld trouwens...kheb een texture bug meegemaakt.. ten tweede een spelfout gezien 'regoup at rally point'..moet toch echt 'regroup' zijn lijkt me. (ergens in missie 3 volgens mij).

    ik heb een keer een loop bug gehad, dat het mannetje loopt maar niet de animatie maakt van het lopen..maar gewoon stug stil blijft staan :confused:

    het spel is cool, online ook gezellig..maar er zitten wat schoonheidsfoutjes in en dat vind ik jammer...verder vind ik het wel een topper.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    zit nu ook op een vet moment ben er gewoon van gaan liggen voor me tv. Dat speelt pas gaaf, het is het moment dat je de president van mexico bij je hebt. Op een gegeven moment moet je naar een rally point, geloof het usa ambassade. Maar terwijl je er heen loopt zie je het gebouw en denk je ik ben er. Maar dan gaat de boel de lucht in tering schrok me rot

    over level 3 geloof ik als je de training mee telt
    schrikmoment
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Oftewel: Aller, aller, ALLER eerste filmpje dat er uitkwam over GR:AW.
     
  5. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel, heb hem gisteren ook maar gekocht en het zijn best lange levels :) Doe zo een beetje een uur over een level :) Zo even op live proberen :D
     
  6. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    VInd em redelijk pittig, wel leuk en uitdagend, hij is wel te doen, maar je moet wel nadenken. Had in level 4 de beschikking over een tank en een Apache, erg vet.
     
  7. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! Ik had ff een schop onder mijn hol nodig:+ Ben inmiddels weer lekker onderweg.
     
  8. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    jippie, ik heb em uitgespeeld op hard :D
     
  9. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar geen moeite mee gehad met die mannetjes op die daken , je moet gewoon een voor een snel afknallen en altijd op hoofd mikken. Miss moet je ook gewoon veel ervaring met shooters hebben maar ik vond dat toch een van de makkelijkste missies.

    ik vond de missie's op normal in iedergeval niet echt pittig, als je de drone en je team goed gebruikt kun je iedereen zo 1 voor 1 uitschakelen zonder dat ze je in de gaten hebben, en als het moeilijk wordt gewoon even een ander weggetje gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  10. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat die ervaring met shooters betreft heb je helemaal gelijk. Die heb ik dus niet:+ Maar ja, als je een nieuwe superconsole hebt dan ben je blij met elk spel die uitkomt (nu nog iig). Maar das dan ook wel weer leuk omdat je jezelf dan dwingt om ook eens iets anders te proberen.
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja ja Eerste level gespeeld.mooi hoor!
    ik ga nu ff online!

    jaja ik heb al 2 kills!
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou eigenlijk zo dat als een van je Team Mates word gekilled in een missie, dat hij de volgende missie niet meer beschikbaar is?
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik weet niet als je in level 2 uit de heli stapt ! hoor je dan met meerdere tew zijn? of alleeen!??? (ik ben namrelijk alleen?
    :)
     
  14. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben ik nou wel een beetje dom hoor!!!
    Maar ik heb echt moeite met de multiplayer.

    Bv: je kan zien wat je andere teammates zien maar heb er helemaal geen profijt van omdat ik 10 van de 10 keer niet weet waar ze zich bevinden.

    Ook is het zo dat je via die sateliet alles op de grond kan zien maar kan niks byzonder zien..........

    Ik zie soms mensen met hun wapen in de lucht(net boven een rots) schieten, heb die optie werkelijk nergens gevonden en als ik het aan die gene vraag houd hij gewoon zijn mond.


    Is er niet een site/forum waar alles tot in de puntje word uitgelegd?
    bvd
     
  15. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige delen speel je alleen :)
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    omdat hij wel guys zegt als ik in de he;i zit (en ik heb er wat achte gelaten in level 1)
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wapen die je boven je hoofd houdt isde MR-C LW dat LW staat voor Lone Wolf.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist uitgespeeld op hard, best pittig!:D
     
  19. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak dat als ik in een game zit en dat het spel dan start bijv: campaign, dat ik dan mijn wapens kies een stukje loop en dan krijg ik de melding: this game is no longer available. Terwijl ik dan via een friend die ook in die game zit: join session in progress kies kom ik er weer in en zijn ze nog gewoon aan het spelen :confused:
     
  20. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee vraagje als je met meerdere mensen op een xbox speelt, splitscreen... Kun je dan ook gewoon de shoulder view gebruiken, lukt namelijk niet... Net als tegen een muurtje aan leunen, lukt allemaal niet in splitscreen... kan iemand daarmee helpen...?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina