1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Guilty Spark

    het is ook maar de vraag hoe precies je die 85% kunt nemen. je kunt ook zeggen, het spel gebruikt 85% van de totale NOG BEKENDE capaciteit van de xbox360. en idd, als graw n 10 voor graphics zou hebben, wat zou oblivion of gears of war dan moeten krijgen,...een 12?
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Sommige vijandelijke snipers kunnen ook door dunne materialen heenschieten (net zoals jij dus).
     
  3. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Berrie

    het is wel bekend dat je door muren kunt knallen in graw, ik weet echter niet of dat alleen voor de hoeken geldt. wat ik vreemder in het spel vind is dat als je online speelt en je een tegenstander raakt terwijl ie in zn coverpositie staat, het geen effect heeft, is netalsof je m raakt en ie niet geraakt kan worden, ondanks een voltreffer
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Jippie.. net klaar met normal single-player :)

    Score: 16130

    Command grade: A+
    Brotherhood grade: A+

    Net geen 12 uur speeltijd erop zitten (incl. online uurtje of 2/2.5)

    Nu periode veel online spelen en dan binnenkort beginnen aan hard :D
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Met je eerste uitspraak ben ik het helemaal eens. Dit is gewoon 85% van de bekende capaciteit, want de Xbox 360 kan gewoon nog veel meer aan. Je moet daarbij de hardware niet vergelijken met PC hardware. Console hardware is sowieso beter geoptimaliseerd en afgestemd op elkaar. De oude Xbox draaide volgens mij ook op "maar" 700 a 800 Mhz en kijk wat dat ding al kon presteren.

    Met je 2e uitspraak ben ik het minder eens. Het koppelen van een beoordeling (of cijfer) aan een review is altijd subjectief en tijdgebonden (een momentopname zou je kunnen zeggen). Als straks Oblivion uitkomt en hij zou er nog beter uitzien, dan krijgt Oblivion ook een 10. Achteraf gezien zou GRAW dan een lager cijfer voor graphics moeten krijgen, maar daar kraait geen haan meer naar denk ik. Eigenlijk moet ik dit anders zeggen: als je een beoordeling van een oud spel nakijkt zou je eigenlijk de waarde gekoppeld aan de graphics moeten verlagen. Maar een nieuw spel bij release al een lager cijfer geven voor graphics alleen omdat het er in de nabije toekomst mooier uit gaat zien heeft totaal geen zin. Dan zou ik net zo goed Oblivion en GRAW een 3 voor graphics kunnen geven. Waarom? Over 10 jaar ziet het er namelijk oerlelijk uit! :9
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes, ik ben al bezig :). Eerste 2 levels gaan nog redelijk makkelijk, maar dat 3de level... pfffoe... Wel jammer dat die vijanden altijd op dezelfde plek staan, zodat het nooit écht moeilijk wordt.

    Heb ook al aantal keren bugs mee gemaakt in SP. 1 keer bleef ik vast hangen in een doos, andere keer werd alles doorzichtig en zag ik alleen nog maar de guns die iedereen in zijn handen had. Ook nog keertje gehad, dat ik kroop over de grond, en dan bewoog ik naar voren en zag je dat mannetje zo vliegen 8) Maar ja muv de schoonheids foutjes is het een erg toffe game.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt mensen. Ik zal er op letten. Maar volgens mij klopt het soms niet helemaal. Net zoals je in de Cover Positie staat.
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort foutjes ben ik ook al tegengekomen.. maar ja.. stoor me er niet echt aan..

    Ik vond dat er op normal al een aantal hele pittige momenten bij zaten, dus ik verwacht echt een hel op hard :D
     
  9. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niemand hier iets over?
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er hier iemand die weet wat je moet doen in die missie in het donker?
    Dan kom je uiteindelijk bij een power generator...maar wat ik daar moet doen...geen id. Die power generator is een object.

    Kan iemand mij helpen?
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee vraagje als je met meerdere mensen op een xbox 360 speelt, splitscreen... Kun je dan ook gewoon de shoulder view gebruiken, lukt namelijk niet... Net als tegen een muurtje aan leunen, lukt allemaal niet in splitscreen... kan iemand daarmee helpen...?
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet, dus neen
     
  13. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel errug jammer dan...
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    :confused: ;)
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hier je antwoord :)
    je moet een apache oproepen en die op de powergenerator kapot laten schieten, ik moest ook ff nadenken maar het is eigenlijk heel erg simpel :)
     
  16. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    doe je goed, kijk ook ff bij rifleman wie er op de 3de plek staat:+ _0/
     
  17. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Zifnap

    daar heb je idd gelijk in
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het voor dat je bijna een nieuwe rank bent?
    Ben nu nog steeds mij Private
     
  19. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    ik ben nu rank 5. Lekker hoor :D
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe lang duurt het, hoe veel kills?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina