1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ken het....
    Ik ben links in het level gaan zitten, nadat ik mijn team leden achter een muur hebben geplaatst.
    Dus vlak bij die VIP.

Zelf ben ik dus naar LINKS verkasts, en heb vandaar iedereen kunnen afschieten! :)

Gewoon blijven proberen.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Wat ook goed werkt is achter de lage muur / zandzakken gaan staan en dan korte volley's afvuren, bukken en reloaden, korte volley's afvuren, bukken en reloaden.... etc. Dus blijf niet rechtop staan tijdens het reloaden. Later krijg je hulp van een attack copter (of was het een tank); die kun je dan alles laten opblazen.

De aanval begint en meteen komen er aan de linkerkant (over het plein) drie ventjes aanrennen. Die kun je dan gemakkelijk neerknallen; een goed begin. Daarna ben ik in die missie aan de rechterkant achter een lage barriere gaan staan.

3. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Weet iemand hoe je een ranked server draaiende houd en dat je ook de hele tijd het zelfde level kan spelen.
    Dus zonder dat iedereen er uit knalt en zonder dat je iedere keer je sever opnieuw aanmaakt.

4. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    da's volgens mij niet mogelijk

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej si niet mogelijk, dat staat er ook als je ranked game higlight

6. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel de launchtimer op auto zetten dan ga alleen jijzelf terug naar de lobby en de rest niet...hoef je in ieder geval niet elke keer een nieuwe te maken....

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik ben nu aangekomen bij het gedeelte dat ik mijn drie tanks moet beschermen tegen twee helikopters. Maar hebben die dingen heatseeking missiles of zo?? Ik zie die raketten steeds in een boogje op mij afkomen?! Bovendien dacht ik dat die helikopters die tanks probeerden kapot te schieten, maar waar ik ook ga zitten ze raken altijd mij.

Mijn vraag in ieder geval, hoe schiet ik die dingen kapot? De eerste keer dat ik het probeerde schoot ik de eerste helikopter meteen kapot en die andere op 4% na kapot, maar toen was mijn ammo op. De keren daarna schoot ik wel raak, maar kregen ze 0 damage. Op welk punt moet ik dan eigenlijk mikken? Beetje vaag...

8. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb zit je in een nacht missie. Ergens op je hud staat een shooting position, ga daar naartoe daar is een m50fixed ofzo!

Sorry als ik over het verkeerde praat :p

9. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    ja, de objective markers wijzen naar de shooting positions

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel spijtig dat je geregeld uit een game gelekt wordt(of hoe zeg je dat). Ik bedoel, als dat zo met clangaming gaat zijn, dan word ik zot!

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heel irritant vind is wanneer ik lekker een potje online wil gaan gamen,
    is dat je bij elke server dat je slecteerd (heeeeeel soms heb ik geluk, of word ik geinvite), ze al bezig zijn en dat je bv 10 min of langer moet wachten in de lobby.

Is er een optie om in de serverlijst die je ziet staan om te zien of men in de lobby is, of al aan het spelen zijn? Want wachten vind ik zo gaaaaaar:D

12. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt het dat het bij het inzoomen naar over de schouder in 3e persoon het een beetje wazig wordt? doen ze dit expres?

13. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Doen ze expres ja. Beetje hetzelfde effect als het draaien in PDZ.

Iemand trouwens een idee hoe de levels allemaal heten?
    Ben nu een guardrail IX aan het bewaken met een snipergun. Wel vet hoor.
    Ben me ff aan het wagen aan de SPlayer. ( ff oefenen want online dien ik als kanonnenvoer:D )

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft er hier iemand last van een bug die ervoor zorgt dat in single player je triggers niet goed werken? Ik moet ze helemaal indrukken voordat de input geregistreerd word. Echt damn irritant. Het ligt ook niet aan de controllers want in multiplayer werken ze prima.

15. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, in PDZ is motion blur. Het effect dat hij bedoelt is depth of field.

16. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu alles op hard gespeeld en wat online achievements gehaald.

Heb nu 32/38 achievements.

Volgende moet ik nog:

3x champion (onhaalbaar)

Master os ceremonies (1000 match hosted)
    Heavyweight multiplayer (10.000 kills)

18. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
  19. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Wel een beetje ziek dat je dat allemaal binnen een week hebt gehaald...

20. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die GR:AW een beetje vinden tegenvallen.
    Begrijp me niet verkeerd, het is gewoon een goed spel, en het ziet er erg mooi uit allemaal. Maar er zitten toch een aantal erg storende elementen in.
    Zo vind ik de a.i. van je teamleden wel heel erg 'last-gen":

Teamleden die met een RPG of handgranaat je hele team opblazen...
    Teamleden die achter een boom of ander obstakel blijven steken .....
    Teamleden die het verrekken om dekking te zoeken, en als een kip zonder kop midden op de weg blijven staan....
    Teamleden die simpelweg je commandos niet opvolgen...

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik me heb geergerd (load last save?) aan dit soort dingen , had ik het spel voor niks, en waarschijnlijk nog geld over voor een extra game.
    In bijna alle reviews word het probleem even langs de neus weg benoemd, maar vervolgens krijgt ie dan toch een 9.2 of 9.5, dat vind ik echt onbegrijpelijk.
    De mooie Graphics zijn natuurlijk erg cool, maar ik had het op prijs gesteld als als die extra rekenkracht van "de nieuwe generatie" ook was gebruikt om daadwerkelijke verbeteringen in de gameplay/a.i. te realiseren. Ik vind het eigenlijk gewoon een xbox spel met wat mooiere graphics.

Groetjes, Vibuthi

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina