1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er ook zo over.
    Maar ik stoor me ook aan online, het duurt vaak een tijd voor dat je eindelijk in een goede server zit, en die server lijst dat snap ik helemaal niet, bij PDZ krijg je gelijk hele lijst en kan je snel joinen en spelen, hier moet je weer wachten tot een potje is afgelopen en ik heb dan ook nog wel eens dat je gedisconnect wordt van de game omdat de host ermee gestopt is zeggen ze. Maar als ik die room weer opzoek bestaat ie nog gewoon :confused:
     
  2. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ooit GR 2 of GR2 ss gespeeld. Ik vindt de AI van je teammate veel beter ten opzichte van de vorige delen. Ze hebben zeker geen perfecte AI. Maar als je niet luisteren moet je gewoon een paar keer aangeven wat ze moeten doen. Dan luisteren ze wel.
     
  3. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind "ze hebben zeker geen perfecte a.i." een enorme understatement, de latere levels waren voor mij meer een soort van extreme babysitting dan "tactical team warfare" (of hoe ze het dan ook noemen).
    Ik heb die 3 randdebielen bij de latere levels gewoon aan het begin van het level laten staan en heb het maar alleen opgelost.
    En dan nog maak je mee dat er halverwege het level ineens 1tje voor je geweerloop springt (load last save anyone?).
    Ik vind het eigenlijk vooral erg zonde, het had een topgame kunnen zijn, maar mijn speelplezier is echt een beetje verpest door dit soort stommiteiten.
    Dat het niet makkelijk is een goede a.i. te maken is mij onderhand wel duidelijk, maar ik had verwacht dat men bij een xbox 360 titel toch wel met iets beters dan dit (artificial stupidity?) op de proppen had kunnen komen.

    Groetjes, Vibuthi
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zoals je al zegt....

    De latere levels waar je bent.
    Want ik ken het probleem van een kl*te AI nog niet. Althans, ik ben het nog niet tegen gekomen.
    Echter ben ik nog niet ver in het spel geloof ik.
    Dus grote kans dat het mij ook nog overkomt.

    Maar zoals je het beschrijft is het idd wel irritant, en vreemd dat het nog altijd mogelijk is, in zo'n game als dit op een Next-Gen console.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het een paar keer tegengekomen, "die klote AI". Maar weet je wat ik raar vind, soms zijn mijn teammaten zoo goed, echt niet normaal, dekking zoeken, iedereen afknallen, echt killingmachines, en soms zijn ze zoo dom, best wel raar, dan staan ze daar volledig open, takatakaka, dood... Bij mij wisselde het soms af. Maar ik moet wel zeggen, dat ze meestal goed waren. Maar toch,in de laatste levels, heb ik er niet zo fel op mogen rekenen...(ik heb ze wel altijd gered(proberen))
     
  6. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe gewoon alle missies zonder mijn teammates :) :)

    Laat ze staan bij begin van missie en doe alles zelf !! :) :p
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik kan er wel mee omgaan ik neem ze altijd mee... gebruik ze voornamelijk als lokaas :)
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    In het begin ging ik ze nog wel eens oplappen, maar bij één missie heb ik ze iets van 15 keer achter elkaar zitten healen, dan staan ze op en blijven ze midden op de weg staan, en ja dan worden ze weer neergeschoten. Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik ze laten sterven.

    Maar die teammates storen me eigenlijk niet zo. Het enige dat ik echt vreemd vind, is dat als ik de rechter trigger indruk, het ongeveer een seconde duurt voordat hij daadwerkelijk gaat schieten...is dat een stukje realisme, of wat? Ik vind het zo vreemd. Ga je een hoekje om, staat er een vijand voor je dan ga je meteen schieten, maar doordat het een seconde duurt voordat je daadwerkelijk iets afvuurt schiet die irritante mexicaan jou dood....
     
  9. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze voor het online spelen nog een patch uitbrengen. Het duurt enige tijd voordat er een lijst met servers beschikbaar is. Als ik dan een server kies heb ik meestal dat ze net beginnen met een spel. Lijkt me nu geen toeval meer. Ook krijg ik regelmatig disconnects.
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    dit heb ik ook heel erg vaak zo niet altijd...

    de game is offline super! maar online gewoon crap... verheug ik me ergens op komt ubisoft met zo een online game aanzetten...

    als patch niet binnen 2 maanden komt dan verkoop ik het spel gewoon weer door geen zin niet functioneerende game te spelen
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  11. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het gewoon makkelijk met me team ik laat ze altijd vooruit lopen .Ik zie dan de enemy eerder.Als ze hem zien laat ik ze proberen om ze neer te schieten (wat vaak niet lukt).Ik schiet de enemys neer van afstand En dan heal ik me inmiddels dode teammates.Op naar het volgende hoekje voor hetzelfde ritueel.:+
     
  12. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij als er linksonder SETUP staat zijn ze nog bezig met het instellen van de server.. anders staat er een tijd dacht ik... deze kies ik steeds en dan zijn ze nog bezig met instellen..
     
  13. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, die selecteer ik dan ook. Maar in 4 van de 5 gevallen zijn ze net "toevallig" bezig met het spel. Volgens mij loopt de serverlijst achter met de daadwerkelijke status van het spel.
     
  14. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit heb ik idd ook. Hij doet er zo lang over om de server list te verversen dat de gegevens al achterhaald zijn. 9 van de 10 keer al join ik een server die nog in de SETUP is, is die server al een halve minuut begonnen.

    Ik probeer gewoon nu een server te vinden waarbij ik nog maar 2 minuten ofzo hoef te wachten. Maar ook dit is moeilijk, want je kan wel zien hoe lang de server bezig is, maar niet wat de tijd-limit is; Er staat dan 8:46/00:00.

    Maarja ik moet zeggen al zit ik eenmaal in een server, dan blijf ik er vaak ook een tijd in en dan is het geweldig om te spelen!

    Toch zou een patch wel fijn zijn.
     
  15. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zo ook halen :)
    is ie ene beetje vet?
     
  16. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees dit draadje door zou ik zeggen ;)

    Ik heb nog ff een vraag:
    Er schijnt nogal wat gezeik te zijn over ene southpaw functie. Ubi heeft onderhand al aangegeven dat ze het gaan fixen, maar ik heb echt geen idee wat dat een soutpaw optie is :confused:

    Ik heb op het internet gezocht en in deze thread.
    Kan iemand mij helpen ?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  18. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Soutpaw zorgt ervoor dat je de instellingen van je thumbsticks kan aanpassen,
    zodat je bv met de rechter stick kan lopen en met de linkerstick kan rondkijken,

    vooral handig voor linkshandige,
    ben zelf ook linkshandig, maar speel door de jaren (mis)vorming wel op de klassieke manier
     
  19. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha...zou idd wel relaxed zijn...kan je het inzoemen op je LT knop doen...
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Nee dat is gewoon een bug die in sommige versies van het spel aanwezig is denk ik, want ik heb GRAW ook bij mn broertje gespeeld en daar werkte de triggers wel gewoon goed.

    Wat wel gek is, in multiplayer schiet je ghost wel zodra je de triggers ook maar en klein beetje indrukt. Maar het is echt heel erg irritant, ik vind de single player bijna niet te spelen, omdat die triggers zo kut aanvoelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina