1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben wel onder de indruk van deze game, vind het gewoon een topshooter: Grafisch dik in orde en de (voor mij) kleine foutjes doen verder niet veel schade aan het spel.

Wel heb ik een gruwelijke hekel aan die nachtmissie in de SP. Ik ben namelijk nachtblind en vind het superirritant. Dat level voor het kasteel vond ik al erg vervelend maar bij dat kasteel is het vreselijk. Ik zie gewoon niets en de nightvision is een beetje gaar. De missies in het licht gaan mij zeer makkelijk af maar ik kan nu eenmaal niet 's nachts spelen. Ik moet ff doorbijten dus haha, want ik wil wel graag verder. Straks nog maar eens proberen.

Conclusie van het spel:

De SP is geweldig leuk, de MP is ook wel okay maar niet denderend. Vooral omdat je gewoon een aantal moves die je in de SP gebruikt in de MP niet kunt gebruiken, omdat het grafisch duidelijk wat minder is, omdat er (nog?) geen Clansupport is en omdat ik de scoreboards een beetje nep vind (dwz te weinig informatie).

2. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Je bent net begonnen. Er komen nog 7 missie's hierna geloof ik. Ik ben nu pas bij het kasteel, die is ook in het donker. Leuk :mad: :mad: Maar niet voor mij.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Helpt het niet als je je tv wat lichter zet? Of Brightness? :)

Ja ik vind het jammer dat je geen Statics (in MP) hebt net zoals SP. Ja leaderbords vind ik persoonlijk ook niet erg veel opslaan want ik had een potje (Team Elimination) 24 kills en 4 deaths (Server van 8 man). En ging maar 100 plekken naar beneden, naardat potje (Team Territory gedaan) tegen 1 man, en ik won omdat ik hem dood schoot en ging ook 100 plekken naar beneden in de Universal.

Ik sta 3800 ofso in Universal....

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, nee dat helpt niet (heb het wel geprobeerd haha). Het wil gewoon niet lukken ff. Ik heb het nu 3x geprobeerd en ik kom steeds een stukkie verder, maar lastig is het wel. Ik kom er wel, maar het moet niet frustrerend gaan worden. Ik ben niet meer gewend dat ik meer dan 2x iets moet proberen haha. Die nachtmissies in shooters zijn altijd een drama voor mij. In de MP doe ik ook niet mee zodra we in een speelveld zitten dat zich 's nachts afspeeld haha. Tegen de tijd dat ik iemand heb gezien is het potje voorbij (ook als het licht is eigenlijk, what's my point?)

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hamburger Hill _O_

6. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een paar keer de Complete the training mission gedaan maar krijg maar geen punten daarvoor? Iemand dit ook gehad??

7. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Volgens mij is dat pas de 4de missie :{ en je kan toch spel laden en dan onder missies kijke hoe ver je ongeveer ben? of aan het aantal achievments dat je hebt gehaald bij GRAW.. Per level krijg je 25 punten

8. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb ff een vraagje over de besturing. Ik zie soms op live en ook op de oude delen van ghost recon dat je ook alleen je wapen om het hoekje kan doen en dan schieten. Dus jij blijft dan gedekt en je doet je geweer opzij. K ben er nog niet achter gekomen hoe dat kan dus wie kan me helpen?

9. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Met je linker button knop kan je om een hoekje kijken.
    Dus L1 en dan een kant op kijken met je analoog en dan lukt het.
    Maar waarschijnlijk spelen die gasten die je dat ziet doen met Lone Wolf wapens. Wapens met een camera erop speciaal ontworpen om om een hoekje heen te kijken.

10. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke wapens zijn dan geschikt voor lone wolf?? Staat dat ergens als je n wapen selecteerd?
    alvast bedankt

11. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij is er maar 1 wapen die dat kan, en daar staat LW achter.

In de tekst eronder staat er ook iets over de camera.

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Huh? In de mp echt niet... dan moet je 2 of 3 keer schieten...|:- Heb het over de teen he...:p
    Van wat ik weet. Moet je ranked spelen want soms ga ik echt vet lekker in een normale game maar is me rank niet omhoog gegaan. Speel ik dan een poosje ranked en gaat het ook goed sta ik bv 230 ipv 260.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je lvl ook omhoog gaan als je geen ranked speelt.

14. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, Denk het niet... weet het bijna zeker zelfs.

15. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Nee gaat alleen omhoog door ranked games.

Dat is de MR-C LW, daarmee kan je in multiplayer om hoekjes schieten zonder je lichaam te laten zien. Hij staat bij de meeste servers wel uit omdat het niet erg moeilijk is om zo iemand te killen.

16. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat word ik ziek van die wacht tijden bij een online game
    elke game die je wil joinen
    moet je minstens 10 min wachten

17. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vanmiddag gehaald. Echt me beste 360 spel tot nu toe de graphics zijn zo mooi tering..net de eerste 2 missies uitgespeeld. Weet iemand hoeveel missies er zijn totaal? Wel irritant die zwarte balken toen ik er net mee begon maar als je de settings van je x box op wide screen zet zijn de balken weg:)

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    12 (Incl, training :) ) Zie de achievements lijst...

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

niet 11 ? :)

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neej 12 incl training. Dus 11 missies en 1 training ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina