1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook, maar is het normaal dat je triggers zo ver moet indrukken? Normaal is de helft vaak al genoeg, maar nu moet je hem ongeveer tot het uiterste indrukken.
     
  2. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens voor degene die problemen hebben met orderstatus te bekijken, je moet niet op deze site van xbw checken maar gewoon op de orginele site van gcshop. Want als k naar deze van xbw ga dan staat er ook Splinter en doom geannuleerd. Zal wel n foutje zijn
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Meen je niet!:{ als ik ergens een hekel aan heb is dat ik met shooters de trigger super vet moet indrukken, ik vind het veel relaxer als je maar een heel klein beetje moet indrukken.
     
  4. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk ook, ik moest de left trigger indrukken om hem stil te houden ofzo, en ik zo van er gebeurd niks... Uiteindelijk extra ver ingedrukt en toen pakte die hem wel...

    Is dit normaal?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren na werk bij Dimension Plus gehaald, en ik moet zeggen , van een vrijdag naar woensdag en uiteindelijk gewoon dinsdag release vind ik heeeeel vet, ik bedoel...hij zou veel later komen en ineens is ie er zowat 2-3 dagen eerder, dat zijn ERG leuke verassingkjes.

    Ach over de game wil ik kort blijven....WAT EEN ZIEKVETTE GAME! (op beamer met 1125i vooral,met alle respect voor de mensen met tv's, ik zou dit voor geen goud op m'n tv willen spelen,komt totaal niet tot z'n recht dan )
    Die draw distance is gewoon echt te zot voor woorden(je kan echt idioot ver zien en zooooveel gebouwen en ziet er top notch uit) MP mode is prima prima prima , verder wil ik niks spoilen voor de mensen die em nog niet hebben.
    gewoon vreselijk dope shit, it's that simple.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Maak wat foto's :9
     
  7. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is in ieder geval 1 ding duidelijk. Ik plaats nooit meer een PRE-ORDER bij GcShop. Het spel ligt gvd al 2 dagen in de winkel en die gasten hebben het nog niet eens verzonden.

    1 klant minder voor GCSHOP. Is al de zoveelste keer dat ze hun leveringen niet synchroom met de winkels kunnen doen.

    Ik accepteer het in ieder geval niet.

    Was getekend,
    Een teleurgestelde gamer..
     
  8. funkmasterill

    funkmasterill BAD member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is geweldig!

    en die multiplayer is ook wel heel geweldig
    iemand multiplayen?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    haal de game dan nu in de winkel, en cancel je order bij GcShop (of je stuurt hem gewoon terug)
     
  10. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    @michel@ubi: ideetje voor de eerste via marketplace downloadable patch?
     
  11. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    over dat geheel indrukken, ik heb er ook een hekel aan want je bent gewend om gewoon automatisch lopen knallen maar hier moet je dat eigenlijk nbiet echt doen en je leert er wel mee om te gaan
     
  12. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd de acievment Team champion nou in?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ;)
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Als jullie het nu toch over de triggers hebben beantwoord dan gelijk even deze vraag

    Alvast bedankt!
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Hulpthread geopent voor G.R.A.W.
    Klik op het linkje: linkje
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag de game opgepikt en nu twee missies ofzo gespeelt. Wow, wat is deze game vet! Alleen het stuk in de helikopter vond ik iets minder. Maar wat een sfeer zeg! Argh, ik wil meer!!!
     
  17. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Zij houden zich aan de streetdate (helaas) maar het is gewoon zo dat doet gcshop altijd en als je dat niet accepteerd bestel je toch lkkr niet?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    doet ie toch ook niet meer 8)
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    cheers

    GCshop status:

    060324401 05/03/2006 Ghost Recon 3: Advanced Warfighter Verzonden

    finaly }:]
     
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Tering.........moet ik tanks beschermen / ben half dood haal het nog net wordt ik in die damm tunnel neergeschoten want mijn team maatjes staan als zout zakken.

    BtW er zit in die level een vette bug wil je kruipend over de grond dan gaat het mannetje staan als een Jezus beeld ook als je wilt hurken doet ie net een konijn..............zijn er meerder met mij die dit hebben ervaren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina