1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nog geen last gehad van die bugs.
     
  2. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik en er nog geen 1 tegen gekomen.. terwijl ik toch zo een 3 uur per dag speel (graw). Vind het dus wel een beetje vaag dat mensen zeggen dat er zoveel bugs in zitte, heb normal al uitgespeeld, hard ook al bijna, echt nog NIETS tegen gekomen dus wat mij betreft is het gelul, misschien ligt het wel aan jullie xbox al lijkt me dat onwaarschijnlijk. En online is het ook super terwijl cod2 lagt als de tering
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  3. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, we verzinnen gewoon die bugs omdat we niets beters te doen hebben ofzo

    8)
     
  4. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    zo bedoel ik het niet, dat 'gelul' had er ook wel uit gemoeten, ik snapte alleen echt niet waar jullie het over hebben
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  5. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij:

    Secure US tanks (normal)
    Take control of 50 US tanks stolen by rebels

    Ik begon in een of ander donker bos, na heel wat ventjes afgeknald te hebben moest ik naar zo'n soort kar gaan, daar kon ik wapens etc. kiezen en was iedereen weer groen. Iets hierna ben werd ik half afgeknald en iets verder kwam ik bij een checkpoint. Het probleem is dat ik nu rood ben bij dat checkpoint.

    Mijn vraag; Als ik nu restart, begin ik dan vanaf die kar, of vanaf het hele begin van het level?
     
  6. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja! GVD toch niet normaal meer dat
    hetgeen wat de climax zou moeten zijn...het gevecht met de eindboss....scripted is:mad: Tis juist vet als het erg moeilijk is... daarna is de overwinning sweeeeeet:9 ) Maar hoe ze het nu hebben opgelost..on-ge-lo-fe-lijk zeg. Echt een anti-orgasme:D
     
  7. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bug dat je achter een m50 staat en niet meer weg kan heb ik dus ook gehad echt ik werd helemaal gek dat ik niet eens kon bewegen mja. ZIt nu al in level 8..op het eind van level 7 waar je 2 helicopters moet neerhalen dan weet je dus echt waarom je een 360 hebt gehaald gewoon zo vette graphics niet normaal meer.
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game is dus cker wel stukken beter als COD2!
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Er zitten gewoon veel bugs in en de AI van je teammates is vaak ook niet alles, maar voor de rest móet je de game gewoon halen, want hij is gewoon heel vet.
     
  10. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook nog geen van deze bugs tegengekomen op punt 5 na dan. Maar deze is simpel op te lossen door je manschappen gewoon op de achtergrond te houden. Ik heb zelf Ghost Recon op zowel medium als hard uitgespeeld.

    Zelf beschik ik ook over Call of Duty en Ghost Recon, maar vindt Ghost Recon toch stukke beter.

    Weet iemand overigens of het mogelijk is om bij Ghost Recon met zn tweëen over xbox-live te spelen in een ranked server. Ik weet namelijk voor 90% zeker dat het me eerst gelukt was maar wanneer ik het nu iedere keer probeert, geef ie een melding dat het niet mogelijk is. Een maatje had namelijk een nieuwe profiel aangemaakt waardoor die iets moest updaten, misschien dat ie het daardoor niet doet?
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, GRAW heeft veel meer diepgang dan COD2
     
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan geen mensen ivite maar als je zelf een server opzet dan kan hij wel gaan zoeken bij custom match en dan kan hij je wel joinen
     
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Je bent in ieder geval gek als je over deze game gaat twijfelen. Deze game is zo leuk, en multiplayer met nederlanders is nog leuker:). Ik had de SP dus in 5 dagen uit ofzo, maar nu ben ik bezig op Hard en dat is ook nog eens leuk en dan komt er straks weer een nieuwe multiplayer campaign Chapter:)
     
  14. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? :confused:

    EDIT: Heb hem al uitgespeeld. (Met mijn rode leven ;))
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpthread he ;) Dit kan namelijk best irritant zijn voor iemand die niet wilt weten wat hij later te doen krijgt in de SP. :+
     
  16. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, het enigste wat je uit mijn post kan opmaken is dat je ergens in een donker bos begint en dat je 50 tanks moet terugwinnen ofzo.

    Maar dat tankgebeuren staat ook in de achievements (daar heb ik het uitgehaald) en volgens mij loopt niemand hier een trauma op door te weten dat ie in een level in een bos begint :eek:.
     
  17. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    verkeerde account |:-
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee weet ik, ik probeer alleen maar een hint te geven naar de Helpthread. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  19. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt he ;).
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    dat level heb ik net ook gehaald, iedereen overleefde, ik geel, 2 squadmaatjes geel en eentje groen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina