1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah sorry ik was niet helemaal duidelijk, ik bedoelde eigelijk of iemand weet hoe je ranked server kan joinen met zn tweëen op 1 xbox360. Hosten gaat namelijk ook niet wanneer je met een tweede account inlog
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ranked kan niet met zn 2-en denk ik
     
  3. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, tenzij je twee gold accounts op 1 xbox hebt zitten misschien want zo kon het wel met halo
     
  4. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet inderdaad zoiezo kunnen maar volgens mij kon het eerst ook zonder 2 gold accounts. Maar misschien hebben ze dat dan verranderd. Weet iemand trouwens ook waardoor je rang omhoog gaat? Komt dat door het winnen van maps, het doden van tegenstanders het uitvoeren van opdrachten of...?
     
  5. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live update zorgt voor kapotte Xbox 360's

    Een pas vrijgegeven Xbox Live update lijkt voor aardig wat problemen te zorgen. Tijdens online potjes van Ghost Recon: Advanced Warfighter blijken veel 360's te crashen om vervolgens bij elke willekeurige andere game ook te blijven hangen. Zelfs het dashboard (het menu van de Xbox 360) is uiteindelijk niet meer veilig voor een crash.

    Eén van de pechvogels plaatste op het officiële Xbox forum het volgende:

    The Game froze a few minutes after play. The freezing is not just a still image, but more of a haywire fuzz and high pitched sound over the still image. Now, upon reboot, the green power button will start to flash red and will take quite a number of reboots before it fully powers up. This is only temporary, because sure enough, it will freeze within 2 minutes.

    De bug lijkt niet te omzeilen voor Xbox Live gebruikers en alhoewel Microsoft heeft laten weten bezig te zijn met een oplossing is er nog niet bekend wanneer deze komt.

    bron: fok!games.nl

    (ook bij Xbox Live neergezet...)
     
  6. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff en waarom hebben de meeste er dan geen last van. Waarschijnlijk is bij die gasten de 360 gewoon verrot. Overigens is dit pas de eerste keer dat ik het verhaal hoor.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    vind het ook een vreemd verhaal.
    Kan het mij niet voorstellen dat MS zoiets flikt.
    Hoewel het niet express gedaan is (lijkt me:p) is het nog vreemd dat dit mogelijk is via zo'n Update.
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    eind van een missie moet ik 2 heli's kapotschieten vanuit een heli,
    1ste is kapot en bij de 2e wordt ik doodgeschoten.
    mijn health is al rood.
    Heb het stuk nu letterlijk meer als 100 x overnieuw gedaan en het slaat gewoon nergens op want ik wordt op precies dezelfde plaats en precies hetzelfde stuk doodgeschoten net als de heli uit zicht verdwijnt zeg maar... meer mensen last van?

    ik vind het iig een fucked up bug ubisoft
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dan moet je eens goed rond kijken naar bepaalde punten.
    Waarschijnlijk zit daar dan net een Marksman of gunner die jij over het hoofd ziet...:)

    Het is namelijk géén BUG dat je telkens op dat punt dood gaat.
    En anders moet je even je laatste SAVE laden, waarbij je nog meer dan alleen ROOD als levens hebt.
     
  10. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Die football missie was best pittig, ik vind de sp wel leuk, maar hij trekt me niet zo, zal wel aan mij liggen, maar ik heb al snel de neiging om online te gaan spelen.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, de SP vind ik ook geen ruk aan :{ Online vind ik eigenlijk alleen nog maar leuk met ''de bommetjes van xbw'' 8). *vaste vrienden :cool:.

    Ben zelfs overgestapt naar CoD2 omdat GRAW gewoon niet echt meer kan boeien...
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    kijk..door dit soort tegenstrijdige berichten kan ik maar geen keuze maken tussen CoD2 en GRAW.

    ik zit dus ook al de hele tijd met die belangrijke vraag, waar ik nog geen duidelijk/unaniem antwoord op heb gekregen (zal wel nooit komen :p)
    welke game zal in de Singleplayer meer boeien, welke game zal ik nog een keer spelen nadat ik hem al een keer heb uitgespeeld. simpel gezegd: bij welke game is de singleplayer het beste...

    veel mensen komen dan ook (met voor mij)_ nutteloze verhalen als:
    die multiplayer van GRAW is soooow vet!! die moet je pakken :D:D,
    nee maar wacht maar tot die patch er voor CoD2 is, dan is die multiplayer veeeel vetterder 8)

    daar heb ik dus niks aan :{

    is het trouwens niet tijd voor een deeltje 4? ;)(van dit topic dus..)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  13. Zoetermeer

    Zoetermeer Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    G.R.A.W

    Waar kan ik me totaal score zien van graw en dan bedoel ik niet achievements maar me punten totaal.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het Dashboard van de Xbox 360
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zou voor cod2 kiezen, ik heb beide spellen en vindt cod2 een beter concept.
    De graw sp heeft het effect op mij gehad dat ik nu gewoon daar geen zin meer in heb. Tenzij je enorm veel van sluipen en bevelen geven houdt, daarmee bedoel ik als je er van houdt om dat de hele tijd maar te doen.. non-stop. Dan zou ik graw kopen. Het blijft leuk om met een aantal maten taktische aanvallen uit te zetten in de mp.
    Als je houdt van meer actie en een hele meeslepende gameplay, dan kan je beter cod2 kopen. Het is geen rush-game, het is geen sluip-game, het is mijnsinziens de gulden middenweg. De sp is gewoon geweldig, en de mp is al heel leuk om te spelen en gaat met die patch nog beter worden.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  16. Zoetermeer

    Zoetermeer Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    G.R.A.W

    Dat zijn de achievements.|:- _0/ _0/
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    dat de singleplayer van CoD 2 beter is, daar is bijna iedereen het over eens, GRAW is heel tactisch, veel meer dan CoD2, lees eens een review en beslis zo
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    je moet eens weten hoeveel reviews ik al heb gelezen ;)

    maar daar zeggen ze meestal ook iets als dit:
    Wow wat een vette graphics, SP is wel vet, maar die mulitplayer!!! (krijgen ze er nog bijna een orgasme bij ook :+)

    en dat zeggen ze dan bij beide games...kan ik het nog niet goed vergelijken :{

    maar de beslissing is denk ik nu wel gemaakt: CoD2 it is :D
     
  19. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer jongen , GRAW is de allerdikste shit, en niet CoD2. En dat af en toe sluipen is helemaal niet vaak omdat je toch altijd weer aan het schieten. En de prachtige graphics en effecten moet je gewoon niet aan je neus voorbij laten gaan. En speelt iemand nog veel CoD2 online? Laat je niet gek maken, kies voor GRAW. Ik heb nog nooit zo'n coole SP ervaring gehad met een game als GRAW. Ik heb hem op normal uit nu, heb er zeker geen spijt van dat ik hem gekocht. Op hard is de sp weer net zo intens. Ik zou het zeker zonde voor je vinden als je die hard bespaarde knaken uitgeeft een toch al wat oude CoD2.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina