1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn allebei goede games, maar voor mijn gevoel begint de next-gen pas bij graw. CoD is mooi, maar niet ontzettend bijzonder. Maar, voor de rest is het een lastige keus. Ik vind de sp van cod iets intenser om te beleven, maar de multi-player van graw is ziek veel beter. Dus waar wil je voor kiezen ;)
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de SP van GRAW ook beter als de SP van COD2, COD2 word zooooo eentonig, en geen 1 enkele tactiek! als je voor een spel emt diepgang wilt gaan dan zou ik zonder twijfel voor GRAw gaan
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    de tussenstand:D:
    Voor CoD2 IIII
    Tegen Cod2 II

    jullie maken het me ook zo gemakkelijk... ;)
    op dit moment is het nog steeds CoD2 :p

    (eigenlijk zou ik een poll moeten kunnen maken 8) :+)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Weeg gewoon af wat jij het leukste vind om te spelen, een taktische shooter (GRAW) of meer een 'gewone' shooter(CoD2). Kijk dan bij de reviews van ign en gamespot wat hun allemaal zeggen over het spel, + en - punten. En beslis....
    Grafisch zijn beide spellen goed.. dus dat maakt weinig uit.
     
  5. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind GRAW ook redelijk eentonig, steeds rustig lopen, schuilen. Dood gaan, tegenstanders localiseren, en neerschieten.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik denk dat de mensen die me hier GRAW aanraden zich nog steeds het meeste richten op de graphics/multiplayer. (heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ik dit in het GRAW topic bespreek ;))

    maar als ik zo naar het totaalbeeld kijk, denk ik dat ik tot nu toe nog steeds bij CoD2 blijf :p
     
  7. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    COD heeft ook van die authentieke wapentuig en bij GRAW gebruiken ze het nieuwste van het nieuwste.

    heeft iemand trouwens al iets gevonden over die ranks? Zat net namelijk met een maatje wat te dollen en ben opeens van rank 4 naar 3 gegaan.
     
  8. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gewoon voor graw....hij heeft goede singleplayer en een toppie multyplayer..

    en dat kun jij bij cod2 niet zeggen...je kan net met 8 man online( da kon ik al op de nintendo 64) het is maar wat je een vooruitgang vind


    voor cod2: IIII
    tegen cod2: III
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bij mij gaat het echt puur om de singleplayer, dus die online opties boeien me niet zoveels ;)

    voor cod2: IIII
    tegen cod2: III

    :p
     
  10. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die ranks wel zo'n flut systeem, ranks prima, maar waarom bij de ene match wel, en de andere niet?
    Niemand weet hoe het werkt, ik ben 2 geweest, nu weer 1, en als ik dan in een server kom met mensen met veel hogere ranks (5/7) kicken ze me ook nog! Ik heb nog niet zoveel gespeeld, logisch dat ik dan niet hoog sta.
    Vind t maar onozel
     
  11. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua SP zou ik toch voor GRAW kiezen. Ik vindt het zo jammer dat op bepaalde stukken in bij COD de mannentjes maar blijven komen. En het doodgaan systeem werkt ook niet echt realistisch. Bij Graw ben je in een paar schoten dood, en speel je het op hard is 1 schot al voldoende. Ook is het erg gaaf bij GRAW om een appache te werk zien gaan. Of om versterking te kunnen krijgen van tanks.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    voor cod2: IIII >> 4
    tegen cod2: IIII >> 4

    :{
    volgens mij kan ik beter de loterij winnen, en alle2 de games kopen ;)
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ze zelf te kunnen commanderen. Ik zou qua SP ook voor GRAW gaan. Het ligt natuurlijk aan waar jij van houd. De een houd niet zo van WO II Games en de andere niet van '' Toekomst Shooters ''. De SP van GRAW is een stuk spectaculairder en er komt een stuk meer strategie aan de pas. Daar moet je natuurlijk ook van houden. Maar bij COD moet je zo maar wat achter je mede soldaten aan hobbelen. De SP van COD is ook heel mooi en alles ziet er wel mooi uit maar die van GRAW is gewoon nog een stuk mooier. Bij COD kan je dan ook meer shoten op vangen dat het weer wat onrealistischer maakt.

    In COD zit wel een hele goeie sfeer, die ook in GRAW zit maar ze zijn ook weer heel verschillend. Het is ook wel eens leuk om met van die oude wapens te schieten en iets te spelen wat echt gebeurd is. Maar heel het gebeuren in GRAW spreekt mij meer aan. Alhoewel de HUD me soms wel op de zenuwen werkt. En ja, ik heb beide Games.
     
  14. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar de funfactor is bij CoD 2 wel hoger, en je blijft doorspelen. Qua moeilijkheid is GRAW pittiger, je kan niet healen (of nog niet?) bij CoD 2 wel. Tis maar waar je van houdt
     
  15. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook allebij de games als ik er nu een weg moest gooien zou dat COD 2 zijn. ik vond van cod 2 de singleplayer leuk, multiplayer belabberd. Bij GRAW vond ik de singleplayer supergaaf en intens, en hierbij is de multiplayer ook nog eens super spannend en verslavend.

    je zei net dat je de multiplayer niet zoveel boeide, zelf als ik geen live had zou ik voor GRAW kiezen omdat ik de SP leuker vind en je ook nog soort van simpele missies tegen bots kan doen bij COD 2 heeft het spel na de SP geen replay waarde meer.

    Greetz, Michiel
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    kan wel, bij een Ammo Unit
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, das waar, maar daar zijn er niet erg veel van. Je kan niet tijdens de gevechten healen
     
  18. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    graw

    SP : echt vet
    MP : klote


    COD2

    SP: beste ooit ( voor mij )
    MP: beste ooit ( voor mij )
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er kut aan MP :confused:
     
  20. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja snap ook niet waarom je de mp van graw kut vind.:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina