1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bedankt he!

    En tot op live ik heb m ge orderd bij Gc shop!
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game ook eindelijk!!! Woohoow, vet vet!!! Alleen, heb ik een vraagje. rond je mannetjes zit zo een blauw omringing he, rond de slechte een rode. Wel terjuist was die weg met mij(misschien op iets gedrukt ofzo), weet iemand hoe je dat terug op op zetten ofzo? Want dat is serieus handig! Ps: wat ik wel spijtig vind, is dat je als je het op hard speelt, de achievements van normaal niet krijgt, maar voor de rest, een dikke klassieker, kan ik nu al zeggen!
     
  3. marco27

    marco27 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu sommige mensen hem hebben...

    heb je in de levels de volledige vrijheid van bewegen ?? (zoals in GR1)
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga uhm morgen denk ik ook maar halen.. ik had uhm vandaag al kunnen hebben maar zit te twijfelen omdat oblivion straks uit komt.. maarja een echte leuke multiplayer game heb ik nog niet dus denk dat ik uhm morgen wel haal :)

    Ow en btw wat is dat toch met die winkels? :mad: Waarom zit er bij de 1 nou 5 euro erboven op. Ik denk ik haal bij de FRS meteen die VIP pas proberen die bij de PU van deze maand zat... is i 65 euro.. nou zeg daar maak ik 2.50 winst mee maar dan moet ik dus wel op de fiets naar de stad :confused: Dus bij Bart Smit halen.. (enige winkel waar ik uhm wel gewoon voor 60 heb zien liggen)
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij helpen, please...?
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ben jij een zeikerd. Sorry maar jij hebt kennelijk geen idee van hoe het systeem werkt. Jezus, GCshop en trouwens alle andere winkels hebben een streetdate(Officieel komt GRAW pas de 9e/10e uit!!!!!) waaraan gehouden moet worden. Aangezien er een Free Record shop, waar trouwens totaal geen game kennis te halen valt, een game een aantal dagen te vroeg leverd/verkoopt kan GCshop niet helpen. Eigenlijk zou GCshop hem trouwens wel mogen verkopen als iemand hen voor is (i.v.m oneerlijke concurrentie). Maar dat even terzijde.
    Anyways, Koop maar weer lekker bij de FRS je games en betaal maar weer lekker 15 euro teveel.

    Nee! ik werk niet bij GCshop.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  8. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone in zoetermeer en rotterdam heeft hem gewoon voor 60 en als je nog 3 dagen wacht tot alle winkels ze hem hebben verlagen ze de prijs meestal tot de laagste (55 euro ofzo)

    Boss - kan je je vraag nog een keer formuleren?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    D-pad misschien?
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik al geprobeerd...:confused: Raar, in het begin had ik altijd blauw ruitjes,... op het scherm, nu niet meer, is ook moeilijker nu, kan ik moeilijker mijn vijanden zien, en ik speel op hard, ik kan u verzekeren, dat is moeilijk...
     
  11. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet dus ook gebruik maken van je drone maar het akn ook zijn omdat je met Hard speelt dat je die icons niet emer ziet
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, speel al van het begin op hard, en toen had ik ze nog wel. Had een tijd op pauze laten staan, en toen was het er niet meer.(had wel eerst zitten verkennen op mijn map,...misschien daar iets mis gegaan)
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heeft dat niet te maken met die scout drone, die alle targets op je HUD "paint"?
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke level ben je?
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het derde nog maar denk ik, heb nog niet zo lang gespeeld.
    ps: nog een vraagje, soms komen er thanks enzo en dan moet je uit zo'n kabine een bommewerper nemen. kan je dan ook terug je rifle nemen uit die zelfde kabine als de tanks kapot zijn?
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat nie de trainigs level?
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Neen, training is het eerste, zit in het 4de nu, net het 3de gedaan eigelijk.
    Het laatste was dat ik de president ofzo naar een truck gebracht had, zat in een parkingsgebouw, en kwamen allemaal tanken op mij af.
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Boss
    ff een snel vraagje: is hard moeilijk ?
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Normaal is die al moeilijk, dan wil ik het niet eens weten van hard.
    Ik kan echt niet schieten met die mini-gun uut die helicopter.

    Maar ik ga GRAW spel, Moi.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, niet simpel man! Maarja, de achievements van hard en normaal zijn gescheiden, dus kan je evengoed op normal beginnen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina