1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetermeer

Zoetermeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier meer mensen die last van graw hebben na spelen van The Outfit.
    En heb ik het over die 50/60hz bug hij staat nu bij mij op lcd/tv aan gesloten en dan hd 60hz/720 maar wil niet verder gaan als bij de helicopter ben.
    Als bij de heli ben krijg in beeld de training compleet is maar hij loopt niet door.
    Krijg alleen in beeld de B van back maar dan zit weer in het menu.

2. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel dik irritant dat je na elk potje de server wordt uitgegooid en weer opnieuw moet beginnnen

3. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Alleen bij ranked matches... bij normale kom je gewoon terug in de lobby.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon lekker Co-op doen en zo nu en dan Sharpshooter (hoewel ik daar steeds in verlies, ik ben denk ik te traag, of het andere team gebruikt de drone gewoon,waar ik dus geen zin in heb :p )

5. JeePee

JeePee Guest

Vandaag gehaald bij Dixons.
    Erg vette game. Mooie graphics, lekkere gameplay, en een geweldige online-mode.
    Eén ding is mij wel opgevallen: Ik ben begonnen op 'Hard' en nadat ik het eerste level uitgespeeld had, werd de achievement voor 'Normal' niet unlocked. Je moet dus alle levels op Normal én op Hard uitspelen wil je die achievements krijgen :mad:

Verder een puike game :)

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik heb net met een hoop Nederlanders de Online Campaign gedaan, wat verschrikkelijk gaaf is dat. Je moet echt goed samenwerken. Daarnet was ik lekker op dreef 33 mannetjes gekilld (die evenveel leven hebben als jij), moet ik er nog 2, heb ik geen ammo meer. Wordt ik neergeschoten.. Mission Co-Op 1 failed, maar daarna hebben we hem wel gehaald.

Echt gaaf gedaan, jammer dat er maar 4 maps zijn, maar wie weet komt Ubisoft ooit met extra missies. Serieus 1 van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld. Het was de hype waard :)

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, 4 maps, absoluut niet veel. Terwijl de vorige GR games makkelijk 12 co-op missies had,maar then again...dat waren de Singleplayer levels gewoon.
    De keren dat ik co-op speelde hadden we steeds iets van 3 respawns, misschien om het extra spannender te maken en ervoor te zorgen dat ik voorzichtiger speel en minder roekeloos, moet ikhet eens proberen zonder enkele respawns .

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat foto's genomen van GRAW op een HDTV bij mij thuis :cool:

Morgen foto's die overdag zijn genomen, deze zijn wat onduidelijk :{

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2006
  9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de co-op missies nog best wel kut. 1 en 2 is goed te doen. Maar 3 wil maar niet lukken :mad:. 4 nog niet echt in verdiept.

Singleplayer gaat nog steeds vooruit, maar ik heb iets te weinig tijd :mad:

10. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook vandaag gekocht en al ff gespeeld. Grafisch natuurlijk indrukwekkend. Heb ff de singleplayer gespeeld en die is zeer vet. Het leek wel een beetje op Full Spectrum Warrior met het positioneren van je mannen. Alleen kan je met Ghost Recon zelf schieten, wat veel beter is dan met FSW. Alleen de AI van je mannen kan soms beter, soms vind ik ze wel heel goed. Soms wijs ik een plek aan voor mn mannen om te zitten, bij een muurtje. Dan ren ik met ze mee en ga bij het randje staan zodat ik om het muurtje kan gluren (om te kijken voor vijandelijke troepen) maar omdat ik zogezegd op het plekje zit van een teamlid, rent hij door, zo naar de vijanden. Jah, dan krijgt hij allemaal kogels in zn donder omdat hij rent naar een plek die ik niet voor hem heb uitgekozen. Maar jah, dit is maar 1 klein minpuntje (of misschien doe ik iets fout??), voor de rest is het een topgame!!

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nooooo!!! Wat is er met de (voorheen goede) OP gebeurd! :mad:

Maja, ik krijg 'em morgen want bij Bol.com staat hij nu eindelijk op Verstuurd. :)
    En dat is maar mooi ook, want ik word nu overal van buitengesloten :'-(

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat je er van geleerd hebt Stefan ;).

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want ik heb wel ff mooi €10 winst gemaakt ten opzichte van jullie en dat is me toch wat meer waard. ;)

Uhu uhu :+ Wacht maar, toen net ff samen met SVS geowned met CoD2 :+ Wij zijn er klaar voor :cool:

14. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is de jouwe dan??
    Ik heb hem vandaag gekocht bij MediaMarkt voor 57,99
    Best goedkoop in vergelijking bij Free Record Shop (64,99)

15. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik de gun zien in First Person View? :confused:

16. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het online niet echt super, geen clan support redelijk veel lag en als je een room joined die al bezig is en je wil de lijst opnieuw moet je weer een tijd wachten |:-

17. mars15

mars15 Guest

wat een mooie screens jongen je bent een mazzelaar

18. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lkkr harry dat je hem nu ook hebt. kunnen we ff samen knallen. is wel weer lang geleden. Het mooie van die campaign is dat je het echt serieus moet spelen. (vind ik dan)
    Het is eindelijk gelukt dat een spel van genre socom voorbij streeft.

19. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is redelijk dringend dus als iemand antwoord kan geven op de volgende vraag zou dat heel fijn zijn :)
    Weet iemand hoe ik de gun kan zien in First Person View?

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    kan niet.... maar je moet gewoon 3e persoon spelen daar is de game voor gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina