1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    maar ja waar kun je dan previews lezen van games die uit gaan komen?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Sorry hoor, maar als je dit spel nu n64'ig durft te gaan noemen....ik raad je aan dat Gametrailers.com filmpje eens te bekijken, en vergelijk dat eens met Ghost Recon 2 en SS op Xbox, die draw distance, die graphics en gewoon alles, het ziet er verdomd goed uit.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben het wel met je eens, dat het qua lekkere shooters tegenvalt jah.
    Ik had ook gehoopt op Ghost Recon 3, maarjah, hij is nu eenmaal uitgesteld, dus je moet gewoon ff een andere game gaan zoeken.
    En anders speel je toch nog, Splinter Cell CT, Halo 2 of de Oude Ghost Recon, tot de Release van Ghost Recon 3 :)

Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  4. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar zal het daar maar mee moeten doen.
    welke games hebben echt super grapichs en kunnen ook op live denk zelf maar aan kameo die word toch erg mooi?

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Kameo is zeer mooi jah. Ik weet niet hoe het daar zit met Multiplayer enz. volg deze game namelijk niet.

Deze Ghost Recon 3 heeft natuurlijk Super Graphics en kan op live :). Het duurt alleen even voordat je ervan kan genieten.
    Ben benieuwd of ze nog veel informatie naar buiten gaan droppen, voordat het zover is met de release.
    Ik hoop wel dat het begin-midden Februari wordt inplaats van EIND Februari.

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0

Ja, maar dat hoopt natuurlijk iedereen... Ik vind het niet erg dat ie is uitgesteld. Ik pas tegen Februarie m'n Xbox, dus de uitstelling is voor mij eigenlijk goed nieuws. De game is dan stukken beter en ik kan hem dan mischien als eerste game in de wacht slepen. (Als Saint's Row tegenvalt)

7. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Jah JIJ, maar ik heb hem met de launch :p !
    Het heeft 2 voordelen voor mij als nog.
    De eerste geld voor velen, hij wordt nu NOG beter.
    Ten tweede, heb ik nu alle tijd voor Oblivion :D , en kan ik mij ook helemaal richten op deze game.
    Was niet gelukt met Ghost Recon 3 erbij....

8. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    dan maar voor kameo the oblivion kan toch niet met zijn twe en met splitscreen?

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zowel Kameo als Oblivion hebben enkel singleplayer en live aware.

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kameo, heeft online co-op...

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat gelezen? IGN heeft het namelijk niet vermeld.

EDIT: "Het zal ook mogelijk zijn via coöperatieve functies het spel met twee spelers te spelen, ook over Xbox Live! Deze feature komt echter na de release uit als update over Xbox Live."

Dat zal wel de reden zijn waarom IGN het niet had vermeld in de TGS en X05 verslagen.

12. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    hij kan toch gewoon op live?
    en je kan ook met een vriend splitscreen co-op? staat op de site van xbw nou ja

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Nu het toch over Co-op gaat.
    Kan je met Ghost Recon 3 ook Online Co-op spelen? :)
    Dus net als met Splinter Cell CT. Wel hoop ik dan dat er meer levels te spelen zijn.
    Zou wel heel tof zijn, om met je maat Co-op te spelen over Xbox live.

14. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan je hebt dan aparte missies extra. waqarom is die toch uitgesteld.

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Heb je het Multiplayer Filmpje gezien?
    Neej?!
    Doe dat dan maar eerst :), dan wijst alles zich vanzelf.

Multiplayer is gewoon totaal niet af. NIet leuk, niet mooi, oftwel, een reden om hem uit te stellen.
    Is nu eenmaal zo, dus accepteer het, en denk aan het idee, dat het spel er alleen maar beter op wordt!

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is waar, mijn eerste reactie was ook van fuck he, maarja, ik bleef er behoorlijk kalm bij, maar als ik dan iets post hier, wat nogal hevig overkomt, nemen ze het echt zo hevig op, terwijl ik dat niet zo hevig bedoel ma kom:cool: . Maarja, de ontwikkelaars willen de multiplayer beter uitwerken, en willen dat de game nog meer gebruik maakt van de xbox 360, laat ze dan maar rustig(doorwerken verdomme!:p ) werken eraan...:)

17. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik maar toch vind ik het kut had zo gehoopt op dit spel maar ja hij zal wel beter worden.
    toch wel raar dat ze eerst zeggen dat het een launche game word terwijl ze het niet waar kunnen maken.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, het is kut ja, voor deze game ging ik mijn xbox 360 kopen,maarja, nu koop ik mijn xbox 360 zonder game:D(met Kerst krijg ik een game, en ik ga dan met launch geen game kopen,aangezien alleen kameo me op het moment heel fel aanstaat, en wat moet ik dan bij Kerst krijgen? Saint's row is ook wel cool, maar wordt het wel goed?...)

19. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The single-player game should be entertaining all on its own, but once you're through with that, it's all co-op and multiplayer. On the co-op front, up to four players can play in four exclusive missions designed solely for online (or SysLink) co-op. These co-op missions comprise completely new maps, and follow a new storyline takes place in Nicaragua and takes up after the main story in Advanced Warfighter.

komt van IGN hands on ;)

http://xbox360.ign.com/articles/655/655875p1.html

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Maakt niet uit waar het vandaag komt :p!
    Zeer prettige info joh!

Je kan dus met z'n vieren online Co-op gaan doen?!?!
    Lees ik dat goed? Dat is wel super om te doen lijkt mij. 2 aan 2 een level doorstruinen en iedereen kapoet schieten. Als Ghost onzichtbaar blijven voor de vijand.
    Daarbij je missie doel voorbrengen, en weer verder gaan.
    Dus dit kan, wat ik hoop?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina