1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan ja:), is al langer bekend;), dit wordt bom!:).
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben niet altijd op de hoogte van alles:cool: .
    Wel zeer tof. Met z'n vieren Co-op spelen.
    Ook blijft gewoon Multiplayer, tegen elkaar natuurlijk Tha Bomb!

    Ach jah, het duurt nu allemaal wat langer. Maar dan hedde ook wah....
     
  3. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helemaal niet raar. Uitstellen van games is de normaalste zaak van de wereld in de game bis.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    previeuw

    http://xbox360.1up.com/do/previewPage?cId=3144362
    Eerst en vooral, ghost recon 3 ga ik zowizo kopen, maar wat deze mensen schreven klopt ergens wel. Ze zeiden dat de game er belange niet zo mooi uitzag als het filmpje van E3(vlak voor E3 eigelijk). En men heeft altijd gezegd dat het ingame was, het zag er ongelooflijk uit, ik vond zelfs dat het naast het filmpje van killzone mocht gaan staan. Maar wat blijkt nu, dat het niet ingame was(en toch zegt men er niets van op het internet), want de game is minder mooi nu als toen... Maarja, voor mij is dit helemaal niet erg, want ik vind dat de game er nu enorm uitziet, ook al is het minder dan op de E3, I don't give a fuck, voor mij zit het allemaal supergoed. Dat zou voor mij net hetzelfde zijn met killzone 2, pak nu dat het verschil van de uiteindelijk killzone2 met het filmpje van E3 hetzelfde is als ghost recon 3, voor mij niet erg, want het is nog enorm cool,mooi,...(maar ze zijn met 170 man bezig aan killzone 2,dus ik denk wel dat de game supermooi gaat zijn...), maar ik weet al hoe ze hier gaan reageren, oooh ,fuck Sony, zij hebben ons bedrogen met hun filmpjes, blablabla, Hier hebben ze vanwege killzone2,... al zoveel verwijten naar Sony gedaan en weet ik veel wat allemaal, maar over microsoft zegt men totaal niets, Ghost recon 3 is het perfecte voorbeeld, daarbij hebben ze juist hetzelfde mee gedaan als met killzone 2, op de E3 zag je ook stukken in het filmpje dat je je geweer zag,... precies alsof je het zo echt speelt, maar het is niet zo mooi uiteindelijk...(voor mij is het wel supermooi). Dus het komt er op neer, dat niet alleen Sony pre-renderd stuff heeft laten zien(Sony heeft ondertussen trouwens al genoeg realtime gerenderd laten zien, nu gewoon wachten op de speelbare demo's:)), ook microsoft...dus als je niet zo heftig reageert op microsoft zoals met bijvoorbeeld ghost recon 3 nu, doe dat dan aub ook niet met Sony, zou gewoon nogal fanboyistisch overkomen. Maarja, we zullen natuurlijk moeten afwachten hoe killzone 2,etz. gaat worden, wie weet wordt het wel echt zo mooi:eek: , en van ghost recon 3, ik vind het helemaal niet erg dat ze met de E3 zo een filmpje hebben laten zien, ik vind het nu al supermooi en ga hem zeker kopen...:)
     
  5. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    mooi stukje :)
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Euhm, ben het met je eens :)
    Alleen, hoe ziet Ghost Recon 3 er nu dan uit?
    Want ik laatst op Gametrailers.com een filmpje gezien. SUPER mooi. In dat filmpje schiet die Ghost onder andere Auto's kapot en springt hij over een muurtje.
    Dat was SUPER mooi, en leek mij gewoon ingame. Want je hoorde mensen praten die bestuurde en ze voerde codes in.

    Als het er ZO uitziet, ben ik blij zat. Heb ook nog een mooier filmpje dan dat gesien :D!
    Jah, die E3 was ook Uber, maar deze lijkt er verrekus veel op qua Graphics :).
    Dus bang ben ik niet. Nu ze er nog eens extra 2 maanden aan kunnen werken heb ik er alle vertrouwen in.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat filmpje was ook ingame, zo ziet het er idd uit, supermooi, kan niet wachten tot ik deze game heb. Maar het filmpje van de E3(op een gegeven moment schiet een ghost een kogel door iemand zijn kop, die kogel gaat eerst door de muur en spouw, vlam, die zijn kop word verbrijzeld, ook in dat filmpje zie je een tank rijden, ... het zag er allemaal echt fotorealistisch uit). En dit filmpje(de gameplay filmpjes van nu) zijn ook supermooi, maar niet fotorealistisch, nog niet zoals een mooi CGI filmpje... Maar zoals ik al zei, de game ziet er super uit...:)
     
  8. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    ik vond het flimpje niet echt bijzonder ik heb nog steeds niet het niveau gezien wat ik op de e3 zag maar goed ze hebben alle tijd om er nog aan te werken :)
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zullen er heus wel wat mooi's van maken ze hebben idd nog alle tijd
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    komt het ook ZEKER :)!! Daar is geen twijfel over lijkt me.
    't wordt nu alleen maar beter, aangezien ze nog meer tijd hebben voor het spel.
    En Ubisoft staat bekend om zijn goede games jah, dus een TOp game wordt het.

    *ga zo filmpje kijken
     
  12. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zag er minder uit. Maar het was zoals eerder gezegd eerder opgenomen dan de eerste Ingame trailer die we hebben gezien. Vergeet ook niet dat de laatste filmpjes die hier gepost zijn met Camera gefilmd zijn. Dus beeldkwaliteit is zoiezo minder... Maar ik weet zeker dat het er goed uit ziet.
     
  13. steven-ROCKS

    steven-ROCKS Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand voor mij een 2 month trial?
     
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zulke dingen moet je niet hier zijn. Neem eens een kijkje in de X Bazar. Mischien dat je er daar 1 kunt scoren. Maar dit is overigens geen 360. Dit ziet er wel stukken minder uit. Vergelijk het maar met de eerste trailer. Dan zie je wat 360 is en wat niet.
     
  15. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat franse filmpje zag er zeker goed uit. Wat ik erg tof vond, was dat kleine onbemande vliegtuigje dat je van live beelden voorziet van het gebied dat nog voor je ligt. Ook vond ik dat je team maten soms goed in dekking gingen zitten, maar soms stonden ze gewoon open en bloot midden op de weg. Zal nog wel verbeterd worden hoop ik. Ook hoop/verwacht ik dat er nog wat aan de kleine foutjes zoals je lichaam die half door de muur steekt gedaan wordt. Ook vind ik die rare wolkjes die van je kogels afkomen als je schiet niet mooi. De explosies (vooral die van de auto) kwamen daar in tegen wel erg overtuigend over.
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in. Dat schieten ziet er niet helemaal mooi uit. Maar wat je zegt, lichamen die niet in obstakels steken etc. zie je veel. Bij de meeste 360 Games die eraan komen waaronder GR3 zitten er nog veel te veel bugs in. De extra tijd die ze nu hebben gekregen om die te fixen kunnen ze goed gebruiken. De game ziet er nu netjes uit maar met al die bugs komt hij toch weer een stuk slordiger over.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, vandaar dat ze hem ook hebben uitgesteld waarschijnlijk.
    Het schieten, is idd wel een beetje raar. Wazig, hitte golfje ofzo?
    De ontploffingen van de auto's zijn idd heel cool.

    Maar van dit filmpje, staat er op Gametrailers een ECHTE mooie. Dus niet zomaar met Camera opgenomen. Dat is overigens hetzelfde Level. En volgens mij is dat een ander filmpje dan de meeste hebben gezien.

    Met de tijd van nu tot Februari mogen ze idd, alle irritante bugs eruit halen, en de game nog wat verbeteren. Vooral Multiplayer.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja die witte shit die uit de guns komt lijkt nergens naar, dat moet er echt uit.
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar er zijn genoeg filmpjes die wel met Camera zijn opgenomen. Zoals o.a. het filmpje van de MP:)
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ondertussen raakt deze Thread beetje in de vergetelheid.
    Er komt ook totaal geen nieuws vrij over deze game of wel mensen?

    Kijk nog altijd erg uit naar deze game, en heb er nu ook vrede mee, dat hij is uitgesteld :p.
    Lijkt me wel erg gaaf, als de MP straks net zo MOOI wordt als de SP. Want dan ziet er wel heel erg strak uit!
    Datum in Februari is er nog niet geprikt ofwel?

    *we wachten rustig, op nieuwe Info.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina