1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Momenteel is er idd niets nieuws,maar moet ook niet he:), laat ze maar rustig werken aan deze dope game!:)
    11 november ga ik deze game(zo lang mogelijk) testen, ik zie er al enorm naar uit, dan weet ik hoe het zit met de controls, graphics,... ben benieuwd...:)
     
  2. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0

    Houd ons op de hoogte
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeker, zeker, van elke game dat ik test, maak ik een klein verslagje in de treads van die bepaalde games...;)
    Ontopic: ik ben ook wel benieuwd naar de levels met sneeuw,... in ghost recon 3, ik hoop dat het weer cool is in de game.(maar dat is niet zo belangrijk in een tactische shooter,maar toch...)
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is toch wel tof als dat mooi weer gegeven wordt :)!
    Dat je ook echt voetstappen in de sneeuw ziet, en sleepsporen, wanneer je over de grond kruipt!
    Komen er verschillende weerstomstandigheden in?
    Dus dat er wat zon schijnt, en dat het plotseling in hetzelfde level gaat regenen:p?
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat, dat soort zaken in de game gaan zitten, het maakt het allemaal nog realistischer vind ik:).
     
  6. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0

    dat zou je toch wel mogen verwachten als je die specs van de 360 ziet! ;) ik ga er dus wel vanuit! :cool:
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, klopt wel :).
    Moet toch te doen zijn, maar ik hoop dat dat ook echt gebeurt.
    Dan het gewoon in eens regent. Maar niet altijd hetzelfde, maar echt ALTIJD verschillend.
    Ook al speel je hetzelfde level honderden keren. :9

    Dus niet, zoals vroeger, liep je een punt voorbij, begon het te onweren. En dat altijd op hetzelfde punt :p. (bij andere spellen gewoon)
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar mag je vanuit gaan ja. Er zullen ook verschillende weersomstandigheden in deze game zitten. Maar of die veranderen tijdens het spelen weet ik niet. En over levels in de sneeuw... Tja, het zou leuk zijn als die erin zitten. We hebben alleen nog maar Screens en Trailer's gezien uit Mexico City. Verder niks. Het is eigenlijk nog een grote vraag of er wel echt buitenlevels in het spel zitten. Ik hoop van wel natuurlijk. En nog iets, Mexico City ligt dus in Mexico... En daar is het dus heel vaak goed weer:cool:
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel naar uit dat bijna alles zich outdoor gaat afspelen. Dit kun je afleiden uit al het beeldmateriaal dat beschikbaar is. Een strand, slums, een groot stadsplein (missie met de president) en Mexico City tot nu toe.
     
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat strand was alleen Multiplayer. Maar van de SP hebben we tot nu toe alleen nog maar van die stad gezien. Het ziet er overigens natuurlijk wel mooi uit:)
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk ook dat het zo veel mogelijk outdoor zal zijn, anders zit het in het vaarwater van Rainbow Six, en je gaat niet je eigen franchises om zeep helpen.
     
  12. Daz

    Daz ✖

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij kan je deze game spelen samen met pgr3 en perfect dark zero en doa 4 op de pu gameplay :)
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit was de game die ik vandaag had willen testen op game experience, en dan was er alleen maar een filmpje dat ik al had gezien, om ziek van te worden!:mad:
     
  14. Daz

    Daz ✖

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vandaag kan ik deze als het goed is samen met PD zero en PGR3 en Doa 4 spelen op de PU Gameplay. Ik maak wel een verslag =)
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nice, Nice.
    Ik hoor het graag :).

    Ben benieuwd of het qua Graphics nog mooier is, en of je hem prettig vind spelen.
    Post ook even een verslage over PDZ in het PDZ topic :p.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Cool! Ik ben benieuwd!:):)
     
  17. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het ook bij deze game niet kan laten om hem te kopen. De hele "urban setting" vind ik ook erg vet. Ik zal eens afwachten en een paar recensies lezen als het zo ver is.

    |:- Het hoeft ook geen XBW indoctrinatie te worden...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  18. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is hij niet te spelen op de PUG hoor. Tenminste, ik heb hem niet gezien.
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik heb er ook naar gegeken en niet gezien, helaas...
     
  20. Daz

    Daz ✖

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb het niet kunnen spelen maar je kon via de Xbox 360 dashboard naar verschillende games klikken, helaas wist ik dit eerst niet en heb ik alleen Kameo en Project Gotham Racing 3 gespeeld. Toen was ik weer aan de beurt en beukte een gast mij omver en zei: Optiefen opflikkeren opkan**** en ik zei Hé! ik was aan de beurt en hij zei weer opzouten klein kl*te kind en hij ging dus gamen met een zoontje in een rolstoel.. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina