Ik heb nog steeds geen Xbox 360. Ik wil een spel kopen waar je echt lekker lang mee kan zijn en lekker mee kan gaan genieten. Het is mogelijk dat ik de 360 pas in Februari kan ophalen als ik pech heb. Ik zat te denken aan Project Gotham Racing 3, The Elder Scrolls IV Oblivon en Ghost Recon Advanced WarFighter. Nou wil ik dus een erg vet spel waar je gewoon lang mee bezig kan zijn. Nou weet ik dat Project Gotham Racing 3 en The Elder Scrolls IV Oblivon er op gemaakt zijn om je lang te kunnen boeien. Toch wil ik wat meer informatie over Ghost Recon Advanced WarFighter omdat ik nu denk dat dit de leukste is voor mij.
- Ik heb in een blad gelezen dat als je alles wilt uit spelen dat je er dan ongeveer 20 uur mee bezig bent. Dat lijkt mij niet verkeerd! De meeste gemiddelde shooters liggen rond de 10 uur speeltijd.
- Hoeveel levels zijn er? Ik heb ooit gelezen dat er 1 of 2 levels zijn met een grootte van zo'n 800 x 800 meter? Dat lijkt me zeer leuk. Dan heb je tenminste geen liniaire missies (lijkt mij).
- Ik weet nog niet helemaal zeker of ik XBox Live ga kopen dus daarom wil ik graag dat de Single player echt heel vet is zodat ik hem meerdere keren wil uitspelen.
- Is het spel zo groot dat je in bijna elk gebouwtje kunt? Dat zou mooi zijn als echt elk gebouwtje open was!
- Als je een vijandelijke tank bombardeerd bijvoorbeeld zie je dan ook echt alle schade? Grote krater in de grond. Ruiten die uit huizen klappen. Huizen die kapot gaan? En als je op de muur schiet met een normaal wapen zie je dan ook echt kogelgaten enzo? Is er schade? Zie je bloed als je iemand neerschiet? Kan je ook lichaamsdelen er af schieten?
- Zijn het constant van die wapens die uit 2013 ofzo komen of krijg je ook nog oudere wapens waarmee je niet zomaar door een muurtje kan schieten / kijken?
Ik hou van realisme in spellen dus ik wil ook even weten of dat deze dingen er in zitten.
Laatst bewerkt: 4 jan 2006