1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    @ Greek Timmos

    Burnout Revenge op de 360 krijgt vette LIVE functies die op andere systemen niet mogelijk zijn.

    @ boss

    Welke bronnen dan?
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fear
    gamespot.com

    @nog eens Fear
    ga daar maar niet vanuit, Burnout op de 360 zal gewoon dezelfde functies krijgen als op de xbox en ps2 tenzij je een bron hebt.....
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    EA = Kampioen in poorten
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal dit draadje ook maar eens wat vaker gaan bezoeken. Ik heb nu alleen PGR3 en als mijn 2e titel wil ik graag Ghost Recon 3 gaan kopen. Als 'ie mocht tegenvallen kan ik altijd nog naar CoD2 terugvallen. :)

    Ik heb Ghost Recon 1 en Island Thunder plús Ghost Recon 2 gehad op m'n Xbox vooral voor het lekkere simulatie gehalte. Nu ik eindelijk ook Live heb verwacht ik best veel van de titel...

    Weet iemand hier al meer over het besturen van je team?
     
  5. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog steeds geen Xbox 360. Ik wil een spel kopen waar je echt lekker lang mee kan zijn en lekker mee kan gaan genieten. Het is mogelijk dat ik de 360 pas in Februari kan ophalen als ik pech heb. Ik zat te denken aan Project Gotham Racing 3, The Elder Scrolls IV Oblivon en Ghost Recon Advanced WarFighter. Nou wil ik dus een erg vet spel waar je gewoon lang mee bezig kan zijn. Nou weet ik dat Project Gotham Racing 3 en The Elder Scrolls IV Oblivon er op gemaakt zijn om je lang te kunnen boeien. Toch wil ik wat meer informatie over Ghost Recon Advanced WarFighter omdat ik nu denk dat dit de leukste is voor mij.

    - Ik heb in een blad gelezen dat als je alles wilt uit spelen dat je er dan ongeveer 20 uur mee bezig bent. Dat lijkt mij niet verkeerd! De meeste gemiddelde shooters liggen rond de 10 uur speeltijd.

    - Hoeveel levels zijn er? Ik heb ooit gelezen dat er 1 of 2 levels zijn met een grootte van zo'n 800 x 800 meter? Dat lijkt me zeer leuk. Dan heb je tenminste geen liniaire missies (lijkt mij).

    - Ik weet nog niet helemaal zeker of ik XBox Live ga kopen dus daarom wil ik graag dat de Single player echt heel vet is zodat ik hem meerdere keren wil uitspelen.

    - Is het spel zo groot dat je in bijna elk gebouwtje kunt? Dat zou mooi zijn als echt elk gebouwtje open was!

    - Als je een vijandelijke tank bombardeerd bijvoorbeeld zie je dan ook echt alle schade? Grote krater in de grond. Ruiten die uit huizen klappen. Huizen die kapot gaan? En als je op de muur schiet met een normaal wapen zie je dan ook echt kogelgaten enzo? Is er schade? Zie je bloed als je iemand neerschiet? Kan je ook lichaamsdelen er af schieten?

    - Zijn het constant van die wapens die uit 2013 ofzo komen of krijg je ook nog oudere wapens waarmee je niet zomaar door een muurtje kan schieten / kijken?

    Ik hou van realisme in spellen dus ik wil ook even weten of dat deze dingen er in zitten.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  7. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo... lekkere waslijst... uit ervaring van GS2 en SS kan ik je zeggen dat Single player wel te doen is, maar ik moet zeggen met Live... heerlijk (in squad tegen elkaar of co-op een missie uitspelen met andere lotgenoten).
    Toen ik de eerste GR speelde op de xbox had ik zelf geen hoge verwachtingen... sindsdien speel ik GRSS 4x in de week online.
    In GR3 lijkt mij alles mogelijk, gebouwtje binnen stormen, ellendige lange maps en met wapens schieten van vandaag de dag. Alleen ik weet niet of je ook tanks enzo kan besturen.. dat zou fijn zijn. Maar goed, als je van realisme houdt:

    Gewoon aanschaffen, niet moeilijk doen. *)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  9. Negative

    Negative Unknown User

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben volgens mij de images compressed want het zijn geen 720p screens zoals dat plaatje die jij als vergelijking laat zien.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De images, ok...maar het filmpje zelf? nog steeds low res textures en ziet er gewoon lang niet zo indrukwekkend meer uit dan eerst.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het spel minder mooi is geworden. Ze hebben het niet voor niets uitgesteld.
    En vertrouwen heb ik eigenlijk wel in 'Ubisoft'.
    Ik denk dat je je niet te gauw moet gaan afvragen waarom dat filmpje veel minder is.
     
  12. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ook dat de vroegere trailers er beter uitzagen! heb het gevoel dat ze bij elke trailer weer een klein stapje terug doen!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nope...gelukkig niet.lees dit maar :)



    QUOTE:

    Thanks for linking that bsc. Should be popping up on all the sites pretty soon.

    One thing to note. The game (IMO) looks great, but you are NOT looking at high-res textures from the game. This video was produced a while ago and all the HD textures were not put in yet. This is meant to give you a glimpse of in-progress gameplay but mainly to explain a core feature of the game.

    You will see a LOT of videos in the next 2 months, and most will have these textures in them. I will try to get some stuff on marketplace so you can run it on your HDTVS and see the difference. Its truly jaw dropping,but don't take it from me! Wait until you see it for yourself.

    If you guys have questions, lemme know!


    http://boards.ign.com/Message.aspx?topic=107468124&brd=5792&start=107481202
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het magazine 360 Magazine heeft GRAW op de cover staan,heeft iemand toevallig dit blad gekocht, en zo ja...staan er nieuwe shots in en info?
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  16. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    2 nieuwe filmpjes !! wel heel vaag opgenomen van een beta tester ofzo??
    ziet er iig wel retuh strak uit weer gelukkig

    filmpje1
    filmpje2
     
  17. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    die mindere screens die jullie gezien hebben he!? die kunnen weleens voor de gewone xbox zijn... want er komt ook een ghost recon aw voor de gewone xbox...

    trouwens die nieuwste filmpjes zien er ook al zijn ze vaag gefilmd retestrak uit
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog veeeeeeeel meer shots en een voledig nieuwe hands on, dit MOET je lezen.



    We have been invited last week to check out the latest preview build of Ghost Recon: Advanced Warfighter on Xbox 360 at Ubisoft's headquarters near Paris. While waiting for the videos who are under embargo for a few more weeks, here are my impressions and a few new images and artworks.

    I'm sure you all remember how everyone had been disappointed by the really bad version of GRAW that was presented at X05. Low resolution textures, bad framerate, aliasing, bugs everywhere, there wasn't much good to say for this game except a few good ideas. Well a bit more than 3 months GRAW is back and can boast to be the most impressive game I've seen running on a Xbox 360. Yes, it's that good!

    Graphically first, GRAW in motion should convince everyone. Forget about the screenshots and their sometimes weird colors. Once the HDR kicks in and the camera starts reacting convincingly to the sun and light/shadow zone, everything clicks together and seems perfectly natural. This is the first time for me that HDR is not just a graphical gimmick and makes perfect sense, like how it handles with the sniper rifle if you look in a too bright zone.
    The HDR also allows for a very distinct mood depending on the time of day. Some levels will be visited for example at dusk, and then at noon, and look very different thanks to the completely different lighting.
    Of course such a great lighting required a great shadowing system too. And in this too GRAW does not disappoint, as every shadow in the game is completely realtime. No more bad joining between the different type of shadows from static and dynamic objects, now everything is treated the same way, allowing for big objects like trees to sway with the wind while having their shadow moving along. It's quite impressive once in a helicopter to see these hundreds buildings casting these convincing shadows. A developer told me that the shadows alone used more than 30 MB of RAM. Yes, that's half of the memory of a good old Xbox...
    The framerate was also very good, locked at 30 fps most of the time. Considering the team still has almost one month to polish the game, I'm quite convinced they will be able to lock it for good and kill the last few graphical bugs I've seen in the preview build.

    The gameplay is a good as expected for such a big franchise as Ghost Recon. The HUD is not just a gimmick, but is a real evolution for the tactical-action genre. Being able to outline your teammates and enemies is a great addition to the game, and even if it can be disabled it's still a part of the game's experience.
    The HUD also allows the player to see what the teammates see at all times via a small screen in the top left corner. Switching from one guy to the other is simply done with the pad, allowing to select and give orders very quickly. The drone is also selected this way, and allows the player to survey the battlefield for enemies without taking any risk. It's a very fragile piece of equipment so it should not be exposed too much or it will be destroyed very quickly.
    The animations are also a big part of the gameplay, especially the way the player can use a lot of objects as a cover. There are many ways to get to a cover, for example if you are in a very exposed street you can run for a few meters and literally jump head first to a cover to gain a few tens of seconds, or even slide on your knees to be able to fire back faster if needed. All this is very well animated, with a great motion capture work.

    The AI has also been really refined, but you'll get all the details on this in our future video with an interview of the Game Designer who worked on this specific part of the game.

    I think you know understand how impressed I've been by the evolution of GRAW in the last few months. I admit I've never been a fan of the genre, but I now can't wait to play the final version of this game!

    Check back in a few weeks for lots of game footage and a complete interview of one of the game's designers.


    hier zijn de nieuwe shots te vinden

    http://www.xboxyde.com/news_2506_8437_1_en.html
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heel lekker BigKabuto!!

    Nice, Nice! :)

    Ziet er mooi uit, en klinkt veel belovend!
    Mjah, was ook te verwachten.
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die hands-on is super positief, ik heb er zin in :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina