1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    En wij hebben thuis in de living, 2 woofers(heel goed geluid) met in elke hoek van de living 2 kleine boxjes. En dat geeft heel mooi geluid, zou dat goed genoeg zijn om te horen van waar geweerschoten,... komt?
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    IS genoeg zolang je een 5.1 hebt of 4.1 dan is het echt heel stoer als je hem hard aan zet. Dat had ik met RTCW/BIA (return to castle wolfenstein, brothers in arms) daar was het geluid echt super goed!!
     
  3. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Supermooi! Door dat filmpje ben ik echt overtuigd. Maar ik denk dat die soort van heatvision die ze gebruiken in dat filmpje en die je ook op de screens ziet het wel makkelijker gaat maken. Zo zie je de vijand vele malen makkelijker. En bij Ghost Recon was het juist het moeilijke om je vijand te zien zitten. Maar ik ben wel benieuwd naar screens van bossen en andere buitengebieden. We hebben tot nu toe alleen maar die stad gezien.
     
  4. DeathStalker

    DeathStalker Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke topic ik zocht 'm ook al, het is nl. echt de beste launch titel in mijn ogen. Ghost Recon 2 is al een super vette game en gasten in mijn friendslist op live hebben summit strike al (Amerikanen) en dat schijnt al ongelooflijk mooi te zijn. Dit spel zal dan wel ongekent worden........ _O_
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik ben misschien van plan summit strike te kopen, maar alleen als ik in september al online ga. Lijkt mij enorm vet!
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Boss, als ik je advies mag geven. Koop zo'n starkit met een game erbij ben je goedkoper uit, en heb je metteen een jaar + game + headset +1 jaar live.. En als je al een CC hebt zou ik zeker meteen een starterkit kopen. Want zodra de 360 er is... Boy oh Boy wat zijn de on-line mogelijkheden er van bruut.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Een starkit? Is dat een soort box?
    En een CC heb ik nog niet, dus |:- ,spijtig,maarja, eerdaags komt er toch een nieuw soort kaart?
     
  8. DeathStalker

    DeathStalker Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope die kraskaart komt pas met de 360 voor live heb je een live starterkit (47 euro bij play.com) nodig en dus een credit card, je account wordt dan overigens wel overgezet op je 360, dus het is zeker de moeite waard. Wat je wel kan doen is online gamen via xbox connect. Een leuk alternatief als je geen credit card hebt, maar live rulez!
     
  9. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    Naast de starterkit kun je ook zo'n test-voor-2-maanden live kaart gebruiken die vaak bij live games is toegevoegd. Daar moet je wel even krassen... :)
     
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan je doen maar dan zit je weer zonder headset etc. Die kan je niet missen bij die Game. Maar het is zeker wel de moeite om voor deze game live te nemen wed ik. Al is er nog niks over de MP bekend. Ghost Recon is echt wel een spel waarbij een headset onmisbaar is.
     
  11. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 5.1 op mijn kamer, dus voor mij wordt het echt gaaf. Nu alleen nog een HD-tv op mijn kamer :+
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze game lijkt me ook geweldig ik zit nu te twijfelen ofdat ik Project Gotham Racing 3 word of Ghost Recon 3 want ze zijn beide zo enorm goed. Vanmiddag zag ik een filmpje van Ghost Recon 3 en ik moet zeggen dat ik het een beetje "te" nieuw vind. De soldaat kan iedereen aan zowat. De tegenstander kan je bijna niets maken kon ik uit het filmpje opmerken. Dat zag ik bijvoorbeeld omdat de soldaat die je speelt een of ander speciaal vizier op zijn helm zette en toen zag je iemand door de muur heen. Hij schoot er op en je zag de kogel door de muur in het lichaam van de vijand boren. Dit vind ik jammer want ik heb liever toch iets wat dichter bij nu zit. Realistisch is het ook al niet echt vind ik want in het echt gaan ze echt niet midden op straat lopen als ze midden door een terroristen buurt lopen. In het echt doen ze dan extreem voorzichtig maar dat kon je in het filmpje van Ghost Recon 3 niet opmerken. Ook heb ik gelezen in de gamepro dat er maar twee levels zijn van ongeveer 800 x 800 meter groot. Mexico is een van die twee steden. Verder lijkt mij de game echt zeer vet vooral als bijna alles ook kapot kan. Ik vind het jammer dat die punten die ik net zei er inzitten want dat maakt het voor mij toch ietsjes minder. De graphics zien er enorm goed uit en ik heb het voor de rest erg veel zin om te spelen.
     
  13. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij was dat het promo filmpje van play.com. Ik denk niet dat je daar veel aandacht aan moet geven. Het is zo'n lekkere opwarm promo (zoiets van, dit is vet koop het!) en wat betreft
    Voordeel, de heat-seeking vizier. Kan handig zijn als mensen achter deuren staan enzo... en ik denk dat er zeker wel weer flinke dosis close combat inzit. Kortom, aanschaffen! *)
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je de xbox 360 bij de launch koopt, zou ik deze game erbij kopen. Is zoo ongelofelijk mooi, en wat een vette realistische actie,...
     
  15. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    Misschien komt ie wel uit in zo'n start paket, Console +controller +headset +Ghost Recon 3 _O_
    Dat is helemaal vet!!
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Fuck ja!!! Dat zou heel vet zijn, normaal koop ik de xbox 360 niet bij de launch, pas in januari denk ik,maar als dat zou zijn, dat zou mijn gedacht misschien wel doen veranderen...
     
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou mooi zijn ja. Bonbridge: Wat jij zegt heb je wel gelijk in. Maar over die heatvision weten we nog niet veel. Het kan zijn dat je die maar tijdelijk kan gebruiken. Het lijkt inderdaad wel een beetje makkelijk zo. Mischien is het een oplossing dat er veel vijanden tegelijkertijd komen. Dat is een oplossing natuurlijk. Maar het is wel makkelijk om zo vijanden onverwachts te grazen te nemen.
     
  18. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Olé, we zijn verhuist!!!!
    Dit spel schaf ik gelijk aan met mijn aankoop van de xbox 360... Weer reserveren...
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Joepie! Een apart wisselforum voor de 360! Jammer alleen dat de draden: Peter Jackson's King Kong en Kameo: Elements of Power er niet tussen staan. Ik heb met die draden toch echt op de 360 gedoeld hoor. :{

    Maargoed, ik weet nog steeds niet of ik nou Ghost Recon 3 neem, of Oblivion. (of überhaupt een 360) De keuze is moeilijk maar als ik weer naar die beelden kijk.... Maar adn denk ik er meteen weer bij: dit wordt waarschijnlijk weer 10 singleplayer missies en dan moet je het maar met Live doen. Ik weet het echt niet.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu heel fel aan het twijfelen of ik de xbox 360 bij de launch koop, als ik hem bij de launch koop bestel ik hem, en ga ik 's morgens voor de winkel liggen, heb ik altijd al willen doen:D en dan koop ik ook boenk(direct) ghost recon 3 erbij(bestellen) en mss nog een ander game als het goede reacties,... krijgt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina