1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de filmpjes! Ze zien er weer mooi uit. Dit ziet er dan ook weer heel anders uit dan de straten van Mexico City. Volgens mij is de SP behoorlijk groot want we hebben al heel veel verschillende beelden uit de straten van MC gezien en nu ook nog eens beelden uit buitengebieden.

Alleen is die gast wel eens heel slecht zeg!:eek: Van dekking zoeken heeft ie volgens mij nooit gehoord en hij speelt het alsof het Halo is. Hij rent van hot naar her terwijl hij z'n wapen lekker herlaad... Met zulke mensen op Live zal het minder worden. Ik denk wel dat er een boel mensen die de Game op zo'n manier verkeerd gaan spelen.

Ik denk wel dat ik de Game ga halen omdat hij er ter eerste zo super mooi uitziet en ten tweede omdat hij me zo lekker lijkt spelen. Maar al die gadgets lijken het zo makkelijk te maken. Die vijanden zijn onmiddelijk omringt door rooie randjes waardoor je ze zo hebt. Daardoor kan je ook gelijk je taktiek bepalen omdat je gelijk weet vanwaar ze nog dekking kunnen geven. Je kan ook gelijk het aantal bepalen plus als zij dekking zoeken achter een voorwerp, boom, rots of whatever kan jij ze nog zien terwijl ze zich mischien verplaatsen.

Als de vijand een singel persoon is of een heel klein groepje heb je 'geen weerstand'. Ik wacht toch af tot de review, en ik hoop zeker dat die nieuwe gadgets besproken worden en of het de Gameplay belemmert. Zonder al die dingen stond het wel vast dat ik de Game ga halen. Of weet toevallig iemand of je die dingen kan uitschakelen? Want dat zou ook nog best mogelijk kunnen zijn denk ik.

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    die release list klopt niet..
    lost odessey komt pas volgend jaar...
    blue dragon komt eerder..

3. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik ook mooi vindt, het gerinkel van de hulzen die op de grond vallen. In het 2de filmpje in die rotsige map hoor je dit erg duidelijk.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het dus steeds meer en meer gaan tegenvallen....ik ben iemand die
    GR2 en Summit Strike alleen maar in Co-Op SP missies speelde met broer en vrienden op Live, toen die eerste footage uitkwam van GRAW , soldaten die door die straat liepen, explosies etc...had ik echt zoiets van 'shiiiiiit..dit moet ik online spelen' wat blijkt nu....dat de SP mode door een compleet andere team gemaakt word dan voor de MP mode, wat krijg je dan?

MP

SP

Daarbij komt...dat de geweldig realistische animaties uit de SP filmpjes NIET in de MP zitten,kijk de nieuwste 3 filmpjes er maar op na...het is gewoon net GR2 of SS,alleen betere graphics (al,niet megagroot verschil) EXACT dezelfde animaties en een beter view distance...terwijl je in die SP filmpjes
    veel realistichere animaties zit, nieuwe moves zoals duiken en achter muurtjes schuilen en peeken en knallen wanneer het je uitkomt...kortom...voor de echte next-gen feel zal je bij de SP mode zitten en niet MP...en dat vind ik een verdomd kwalijke zaak. Het is ook al vastgesteld...hier

Finally, Warfighter features a unique online co-op mode where you and up to 15 other players can go up against AI enemies to accomplish set scenarios. These online co-op missions are completely different from offline single-player sorties, as Redstorm puts it, "Often times, single-player missions don't translate well into a multiplayer co-op experience." We didn't see a whole lot of the co-op action during our gameplay session, but the potential for some highly replayable human versus CPU battles.

Tenzij die Co-Op Live missies wel ineens die SP graphics en animaties heeft..maar ik betwijfel het ten zeerste, godverdomme!

Kortom...Splinter Cell:Chaos Theory taferelen...4 co-op met de nieuwe grafische engine, en
    de verdere MP was gewoon OUDE graphics engine, zelfde lijkt met GRAWhet geval...fijn dan.
    Dus voor het echte next-gen gevoel , animaties,nieuwe moves, ECHT betere graphics..moet je bij singleplayer zijn....tja.

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, nu ik je die twee plaatjes zie posten, zie ook ik wel dat dat idd een erg groot verschil is.
    Een TE groot verschil hebt als je het mij vraagt.

Ik hoop echter wel, dat het nog allemaal een beetje opgepoest gaat worden. De MP zou toch wel zo mooi als de SP mogen zijn, aangezien de Xbox 360 dit toch simpel aan kan.
    Voor mij is namelijk de MP erg belangrijk, aangezien dat het vetste is.
    Dus, even afwachten....

*Halen doe ik hem toch wel

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Anders zorg je er eerst voor dat je 2 plaatjes in dezelfde resolutie hebt ;). De onderste is nu HD en de bovenste niet (*kuch* zie die helm *kuch* ). Daarnaast zijn het plaatjes die wel erg duidelijk beide uitersten laten zien. Je hebt een map die bijna helemaal donker is en 1 die wat overbelicht is....
    Makkelijk vergelijken ;). Ik zou niet al te bang zijn, het komt goed. De multi-player filmpjes van de laatste weken zien er gewoon erg goed uit. Heb je die al gezien?

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik dacht dat ik dat bovenste pentje op veel sites gezien had voor de xbox-versie?

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    sp map:

nu ongeveer de zelfde locatie maar dan mp:

nu eens in de donker:

sp;

en nu mp in de donker:

ik weet niet waar hij het haalt maar ik zie tog geen verschil tussen de sp en mp

10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Kijk, ColNago kan de rust bewaren :cool:.
    Dat zijn weer inderdaad prachtige vergelijkingen die wel goed uit de verf komen.
    Ik denk nu toch ook BigKabuto dat je twee uiterste van plaatjes hebt gepakt. En idd, de filmpjes die we nu te zien krijgen, zijn idd zwaar strak.

Zorgen hoeven we ons waarschijnlijk niet te maken om die MP, want super zal hij vast wel worden.

(als je van het genre houdt :))

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Colnago is onze brandweerman. Hij dooft chaos en onrust voordat het als een wildvuur om zich heen kan grijpen. :)

Als je dan toch een picture vergelijking plaatst, wel een *eerlijke* picture vergelijking aub.

EDIT: spellingscorrectie.

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    dank u jongens
    ik weet namelijk dat ubisoft dit ons nooid zou aandoen
    zij zorgen telkens voor prachtige gfx in sp en mp

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Indeed! Ubisoft rockt temenis!!!

14. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hey,
    Als je deze game bij gcshop preorderd dan betaal je dus nu en krijg je de game zo snel na de release toegestuurd?

bvd. Michiel

15. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af met hoeveel personen je op live kan, en welke game nu de keuze is om in maart te kopen, bf2 of deze...?

Trouwens beetje magere startpost, wat meer info had wel gemogen, aangezien dit nu al wel redelijk verkrijgbaar is...

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, die startpost is al van heeeeeel lang geleden, toen had je niet meer info...
    En antwoord op je eerste vraag: je kan met 16 man online, met bf2 24 denk ik. Welke je moet kopen hangt van jou af, bf2 is online abnormale oorlog,... en ghost recon is veel meer tactisch,...(meer teamwork...)

17. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik eerder ook al fan was van GR2 summit strike en daar vrij goed in was, zal ik dit ook leuk gaan vinden zeg maar....

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    En dat is dus het heerlijke!
    Dat tactische bij dit spel.
    Ren je als een te enthousiaste door het slag veld, dan zul je ook snel afgeschoten worden.
    Gewoon tactisch te werk gaan, en overleggen met je team maten.....

De gedachte is prachtig.
    En dat dan gecombineerd met (hopen we:p) heerlijke graphics!

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nope, sorry...maar klopt niet, jullie begrijpen mij allemaal verkeerd, en das heel logisch want ik was er ook nogal over in de war,maar nu niet meer.

De shot die jij laat zien Colnago is van de SP mode voor Xbox Live,
    de shots die ik liet zien waren van de offline SP mode, en die is volledig anders dan online, en ze worden echt door verschilllende teams gemaakt.
    De offline SP mode heeft al die nieuwe features zoals de veel betere graphics, animaties, moves. Op de IGN forum is er iemand die meewerkt aan GRAW en die zo nu en dan wat dingen neerzet op de forum, ik heb hem
    meerdere PM's gestuurd en kreeg laatst 2 terug .

You can't play Single Player missions in multiplayer -LIVE or otherwise. All co-op missions will be in teh exclusive multiplayer campaign.

Why is this a good thing? The optimal Single player experience requires different things than the optimal Co-op experience. When a developer builds a single player mission, there are lots of things he needs ot consider and certain constraints he needs to apply to ensure that the experience is great.

These constraints can sometimes hold back a great multiplayer c-op experience. Thus, they decided to build a separate comapaign that is 100% build for more than one human player. The result should be a better experience.

The downside? You fall in love with Single Player missions and you can't play them with your brother/friend. I see your point, but I don't think you will be disappointed with this game.

=------

Also, I read your message about the GRAW multiplayer graphics/animations vs GRAW single player.

The look different - but they each do certain things well. When you are playing the game, you will see what I'm talking about. Both SP and MP are among the best looking 360 games - if not the best. And gameplay over LIVE will be better than anything else out there right now on 360 - by far.

You will not be disappointed with the visuals in this game, and if you have 5.1 surround sound, you will be absolutely blown out of your seat. In multiplayer, you can actually tell where your enemy is by the direction of the sound of his gunfire. Its that detailed.

Aldus

GHOST_NineOne1

dus judge for yourself, ik vind de footage uit die Dev Diary filmpjes echt een stuk mooier dan de laatste 3 MP filmpjes, maar GHOST heeft wel gelijk, ik zal de game echt zelf eerst moeten zien. TOCH valt er niet te ontkennen dat
    de soldaten (qua details op kleding etc) een stuk gedetailleerder eruit zien
    in die SP shot (SP offline dus) dan die MP(of SP online) en de animaties.
    De soldaten in de recente 3 MP videos zien er echt behoorlijk GR2 en Summit Strike achtig uit, terwijl die SP offline soldaten echt volledig andere character modellen lijken. DAT is mijn punt, en dat bedoel ik ook.... en een quote uit een preview van 1up.com, die het nogmaals bevestigd.

Finally, Warfighter features a unique online co-op mode where you and up to 15 other players can go up against AI enemies to accomplish set scenarios. These online co-op missions are completely different from offline single-player sorties, as Redstorm puts it, "Often times, single-player missions don't translate well into a multiplayer co-op experience." We didn't see a whole lot of the co-op action during our gameplay session, but the potential for some highly replayable human versus CPU battles.

kortom....

SP ONLINE (Live)

http://img80.imageshack.us/img80/5207/92697120060124screen0058yr.th.jpg

SP OFFLINE

http://xbox360media.ign.com/xbox360...nced-warfighter-screens-20060124065354694.jpg

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Grafisch gezien kan deze game veel beter zeker wanneer je hoort dat de game 2 van de 3 cores gebruikt(wat ik zeer betwijfel). Hoeveel cores gebruikt een game als Gears Of War bijvoorbeeld?, want die game blaast grafisch gezien deze game helemaal weg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina