Ik vind het dus steeds meer en meer gaan tegenvallen....ik ben iemand die
GR2 en Summit Strike alleen maar in Co-Op SP missies speelde met broer en vrienden op Live, toen die eerste footage uitkwam van GRAW , soldaten die door die straat liepen, explosies etc...had ik echt zoiets van 'shiiiiiit..dit moet ik online spelen' wat blijkt nu....dat de SP mode door een compleet andere team gemaakt word dan voor de MP mode, wat krijg je dan?
MP
SP
Daarbij komt...dat de geweldig realistische animaties uit de SP filmpjes NIET in de MP zitten,kijk de nieuwste 3 filmpjes er maar op na...het is gewoon net GR2 of SS,alleen betere graphics (al,niet megagroot verschil) EXACT dezelfde animaties en een beter view distance...terwijl je in die SP filmpjes
veel realistichere animaties zit, nieuwe moves zoals duiken en achter muurtjes schuilen en peeken en knallen wanneer het je uitkomt...kortom...voor de echte next-gen feel zal je bij de SP mode zitten en niet MP...en dat vind ik een verdomd kwalijke zaak. Het is ook al vastgesteld...hier
Finally, Warfighter features a unique online co-op mode where you and up to 15 other players can go up against AI enemies to accomplish set scenarios. These online co-op missions are completely different from offline single-player sorties, as Redstorm puts it, "Often times, single-player missions don't translate well into a multiplayer co-op experience." We didn't see a whole lot of the co-op action during our gameplay session, but the potential for some highly replayable human versus CPU battles.
Tenzij die Co-Op Live missies wel ineens die SP graphics en animaties heeft..maar ik betwijfel het ten zeerste, godverdomme!
Kortom...Splinter Cell:Chaos Theory taferelen...4 co-op met de nieuwe grafische engine, en
de verdere MP was gewoon OUDE graphics engine, zelfde lijkt met GRAWhet geval...fijn dan.
Dus voor het echte next-gen gevoel , animaties,nieuwe moves, ECHT betere graphics..moet je bij singleplayer zijn....tja.
Laatst bewerkt: 6 feb 2006