1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uuh, ze staan beide nog voor 2006. :confused: Er is nooit gezegd of ook maar gesuggereerd dat Lost Oddysey naar 2007 verplaatst zou worden.

Nice filmpjes btw. :)

2. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes die we hebben gezien van Gears of War draaide op 1 core en ze zijn nu zover dat tie op 2 cores draait. Dus dat belooft wat qua graphics:)

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik wou dat dus even duidelijk maken, nu zitten we alweer op de volgende pagina,maar het is dus wel weer Ubisoft die dit doet, ze deden het al met Chaos
    Theory, 4 co-op missies in grafische pracht van de SP mode, en de verdere MP was in Pandora Tomorrow graphics, en dat vond ik persoonlijk verdomd jammer. Zoals ze al op meerdere forums zeggen "They are pulling a SC:CT on us with GRAW" en het lijkt er op. dus nogmaals (ik doe het nog een keer, want er stond iets fout bij de plaatjes)

Co-op missie op Live (de SP missies zijn NIET speelbaar online)

http://img80.imageshack.us/my.php?image=92697120060124screen0058yr.jpg

Singleplayer missie (offline dus)

http://xbox360media.ign.com/xbox360...nced-warfighter-screens-20060124065354694.jpg

Het verschil is naar mijn mening vreselijk duidelijk..en inderdaad de shots die
    iemand anders postte van de Co-Op MP missies zien er inderdaad exact hetzelfde uit als al die andere MP shots, uiteraard. SP offline echter, is een totaal ander verhaal. Lees de quotes van een developer van GRAW er maar op na op pagina 32.

Ik heb dit alleen maar neergezet weer hier, omdat misschien mensen die op mij reageerden op pag 32 ,niet meer kijken daar en gelijk naar 'last page' gaan en dus mijn hele stuk missen.

Er zijn een viertal gloednieuwe shots uitgekomen en die laten ook gelijk het grote verschil zien tussen SP en MP.

SP

MP

Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het kan aan mij liggen, maar ik vind het "ontzettende" verschil eigenlijk wel meevallen als ik zo die pictures bekijk? :confused:

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoel niet alleen de graphics, ik bedoel de animaties ook, in die MP filmpjes zijn ze overduielijk vrijwel hetzelfde als GR2 en SS...ik zou zeggen..

http://gametrailers.com/gamepage.php?id=1693

Check eerst de twee dev diaries en let goed op hoe echt de soldaat beweegt en de meer realistischere en naar mijn mening 'next gen' look en check dan die nieuwe video

GT Multiplayer Interview
    An in-depth interview and look at the Multiplayer mode.

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    En zoals je daar idd goed uitlegt, vind ik dat je daar een punt hebt.
    De SP ziet er idd gelikter uit, dan de MP.
    Het verschil is nu ook weer niet verschrikkelijk. Maar toch, IS het verschil er wel, en dat is wel jammer.
    Aangezien de MP toch ook wel deze graphics en Animaties zou moeten kunnen hebben. Vreemd opzich.....

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm maar gisteren was er hier in belgie een preview van graw van zowel de sp en mp en ik zie maar weinig verschil alles wat ze deden in de sp deden ze ook in de mp dus geen paniek dat zijnmaar filmpjes gisteren heb ik alles real time gezien en het ziet er juist allemaal hetzelfde uit sp en mp

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jah ik geloof jou wel.... :{

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, ik zal mijn uitspraak ff veranderen:

Uuh, ze staan beide nog voor 2006. Er is wel ooit gezegd en gesuggereerd dat Lost Oddysey naar 2007 verplaatst zou worden, dit is echter nog niet officieel bevestigd en is ook [nog] niet waar.

Sites als die je geeft en bijvoorbeeld ownage.nl zetten nogal snel iets op hun site. Zelfs IGN heeft er heel soms last van. Aan jou de taak om dat eruit te filteren.

Edit: Ik denk dat het trouwens wel genoeg over GoW, Oblivion en Lost Oddysey is gegaan. Dit is een Ghost Recon thread. ;) [ookal doe ik er zelf aan mee]

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    tis echt waar
    ze speelden een level in afrika
    ze speelden de sp in 2 manieren al rushed en dat overlevende ze niet en de tweede manier was dus zoals stealth achter het hoekje dus allemaal prachtig.
    toen speelden ze een gelijkaardig level maar in mp en weer speelden ze op die 2 manieren.
    je en ze hebben alles duidelijk getoont en uitgelegt.
    je kunt ipv bv ctf nu ook ctc.
    je kunt bv alleen die rank binnen laten, of alleen die bepaalde klasse enz...

:9 ik kan niet meer wachten

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar Colnago, wat zij speelden was dus overduidelijkCo-Op missies op Live, aangezien de SP offline mode alleen Mexico als land heeft waar je in zult spelen, de Afrika map hoort weer bij de MP.

Ongelooflijk vette nieuwe SP trailer trouwens..en de release voor europa volgens Xboxyde.com is

10 MAART!!!!!!

http://www.xboxyde.com/news_2548_en.html

Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  13. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
  14. JeePee

JeePee Guest

Zie die kogel door het midden van het scherm gaan _O_ _O_ _O_

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    en nog es _O_O_O_O_

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    dus de officiele release datum is 9maart

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    10 Maart, dan zou ie in de winkel moeten liggen.

18. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bij gc shop staat nog steeds 30 maart maar als hij nu de 10e er al is sturen ze hem dan al op?

Michiel

19. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik moet je ongelijk geven. De Xbox en Xbox 360 versie komt op 30 maart en de PS2 en PC versie komt op 31 maart uit.

20. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook of er een paar levels buiten stad zo niet vraag ik me af hoe ze de variatie proberen te krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina