1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kijk hier toch steeds en steeds meer naar uit. Helemaal nadat ik een paar keer het interview filmpje op gametrailers heb bekeken.

Na Rainbow Six 3 eindelijk weer een live shooter waar ik naaruit kijk :)

2. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het hier over Ghost Recon he niet over Rainbow Six 3 :)

9 Maart woohoo sneller dan verwacht:D

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hij zegt toch ook, dat hij naar dit spel uitkijkt, sinds hij ooit op Rainbow Six 3 heeft gewacht. :)
    Oftewel, hij bedoeld dat hij zwaar blij is dat dit spel straks uitkomt.

10 Maart komt nu idd heel dichtbij, en het zal niet veel meer schelen, of we sitten straks met z'n allen op LIve.
    Zeker dat we meaby een clan ofzo, vanuit Xbw gaat oprichten.

Met mij, boss, Colnago en weet ik veel wie hem nog meer gaat halen! :)

4. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ik de enige vlaardinger was die de 360 had gehaald ;)

haha anywayz

zeker door die interview wil ikdat spel spelen.
    Vooral het stukje dat ze het hadden over Sataliet gebeuren heel erg interessant

5. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    ooh woops fout gekeken:D
    Ik dacht hetzelfde IceDwight:9
    Hebbie msn?

Ik ben echt zo blij dat ik in maart jarig ben komen echt teveel lauwe games uit!!! Deze game word eindelijk weer een geslaagde shooter op Xbox Live imo.

6. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik twijfel nog, Je kan volgens mij niet echt voertuigen besturen en dat vond ik echt zeer vet met bf2.. Moet dus nog kiezen tussen BF2:Mc En GR3 AW

7. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik zou dan wel mee willen doen maar krijg amper genoeg zakgeld om dat spel te kopen en mijn 1 maand free is al op :mad:

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zou je twijfelen om hem te kopen om het feit dat je voertuigen kunt besturen. Meestal word het dan toch één ongecontroleerde bende. Het is toch veel leuker om als een goed samenwerkend team al sluipend anderen het leven zuur te maken dan met een tank 100 kills/minute te halen omdat je hele groepen manschappen in één keer van de kaart kan vegen.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    net krijgen te horen dat ik ben geslaagd voor mijn (mbo) opleiding, dus daar gaat mijn royale studiefinanciering :'-(

mss heb ik nog ergens een oude oma rondslingeren waarvan ik wat geld kan krijgen :D

10. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    clanmatch tege mij/ons, SEFA>> skullcrush3r X, dutch evolved, dark seal, brute seal

@dullen
    was je liever gezak dan

11. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie ook of een regen level in de sp campaign zit want ik heb de mp level daarvan gezien en ik hoop dat er ook zo'n sp level van in zit.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    t is maar hoe je het bekijkt he ;)

nee grapje, t is gewoon zo zonde van het geld he 8)

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap er even niks meer van....broer heeft Xbox magazine gekocht vandaag(NL) met GRAW op de cover....in een artikeltje dat gaat over twee gasten van het blad die de game gespeeld hebben bij UBI.

Als toetje proberen we ook nog even de multiplayermode, die zowel co-op als versus te spelen is. In Co-op is het mogelijk de singleplayer missies met meerdere spelers samen te spelen, maar er zijn ook afzonderlijke missies die speciaal gemaakt zijn voor het multiplayer gedeelte van het spel

En dat terwijl in allerlei interviews , filmpjes en de GHOST van UBI
    zelf zegt dat de SP missions NIET Co-Op te doen zijn..........

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk dat de Xbox magazine erlangs zit.
    Althans, het lijkt mij logisch dat Ubisoft wel de juiste informatie vermeld :). en niet zomaar gaat lopen blaaten.

En de Xbox Magazine heeft wel eens wat vaker van dit soort foutjes in de teksten staan. Kan gebeuren.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het werd allemaal in Nederland uitgetest bij Michiel, ik neem aan de Michiel die hier zo nu en dan wel eens wat neerzet :)

16. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je mij bedoelt, Ik heb de game spijtig genoeg nog niet mogen spelen ;)

Greetz, Michiel haha:+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    nee, Michiel UBI :)

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij had Chaos Demon dat ook wel door.

Maar idd, Michiel Ubi heeft alweer een tijdje niets van zich laten horen. Nu we zo dicht bij de Release zijn, mag hij dat wel niet meer misschien ofzo?!:)

19. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit Filmpje als geplaatst is. Maar daar zeggen ze dat je andere Co op missies hebt in MP dan in SP.

20. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag wel posten hoor jongen! :)
    Maar tijdsdruk zo dicht bij release is erg hoog en ik heb helaas niet altijd tijd om te posten! Laatste tijd ook veel in het buitenland voor titels zoals Dragon Quest 8, is ps2 titel, dus niet echt spannend voor dit forum. :)

Anyways, over de single player campaign in co-op, nee dat kan dus niet. Maar ten tijde van de game sessie met Xbox Mag was dit nog wel de plannig. Als een soort extraatje. Helaas gaat dat niet meer door. Dus het zijn aparte missies. Maar verwacht natuurlijk weer snel nieuwe content zoals je dat gewend bent van Ubi.

Release datum is trouwens 9 maart!! En snelle winkeliers zullen m waarschijnlijk de dinsddag of woensdag daarvoor al in de winkel hebben liggen. Happy hunting! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina