1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    world champion is tog niet te doen

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wannuh gek! (zal ik maar zeggen)

Is idd best leip, om deze achievements te gaan verzamelen.
    Maar vind ik wel een voordeel. Noobs gaan deze game niet even snel halen, om in één week gauw alle Achievements te halen, en daarna het spel weer gauw te ruilen.

Zoals veel bij spellen als King Kong, en Fifa 2006 wordt gedaan.

Je zult in elk geval even bezig zijn, wil je ze halen.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is idd pittig, maar wel te doen toch? :D

Off topic: waar heb je trouwens die hexic avatar vandaan gedownload joh? Ziet er strak uit.

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    lekkere main theme, maar dat verwachtte ik al wel van dit nieuwe GR deel.

5. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    @ ziffnap
    ik heb die achievment(hexic addict) dus staat gewoon bij mijn achivements op xbox.com, maar hij is denk ook wel te vinde met google

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wooow, die achievements met ghost recon 3(online achievements),what the fuck?? Dat is gewoon ziek man! Dan moet je al een gameverslaafde zijn, ik heb ook nog een sociaal leven hoor...:confused:

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand een idee of je die gadgets kan uitschakelen. Dus de dingen die automatisch vijanden aangeven en op je radar weergeven? Zonder die gadgets zou ik de game een stuk chiller vinden. Ik ga hem zoiezo wel kopen.

8. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de Cross-Com, dus niet uit te schakelen want het is onderdeel van het spel.

9. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van 1up.com:
    Het kan dus uit. Maar omdat de game ontworpen is met het idee dat je het wel gebruikt, is het waarschijnlijk leuker om met die hele HUD te spelen.

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ja de Hud ziet er leuk uit en die zal je nodig hebben. Maar een aantal dingen zijn te overbodig vind ik. Die functie om je vijanden binnen No-Time te zien vind ik gewoon te makkelijk, maar ik ben blij dat ik dat kan uitschakelen. Mischien is het uiteindelijk zelfs wel leuker om met de hele Hud te spelen.

11. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Owh, ik dacht dat het niet uit te schakelen is, ookal weet ik het nu nog niet zeker want in die citaat staat nou niet duidelijk dat de Cross-Com uit te schakelen is.

Maar als je het uitzet mis je wel een hele hoop. Je ziet namelijk niet wat je teammaten zien en dat is bij zo'n spel wel handig denk ik.

Maar Ereinion, heb je misschien een link, of een stuk tekst, waar duidelijk naar voren komt dat het uit te schakelen is?

12. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Op gametrailers staat een interview over de multiplayer en daar vertellen ze dat de cross-com inderdaad uit te schakelen is.

13. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Aangezien de meesten dit spel aanspreken vanwege de multiplayer wil toch ook niet zeggen dat de single-player mode achterblijft? Ik bedoel...weet er iemand of de singleplayer mode wel of niet uitgebreid is en hoe het precies zit met die verschillende graphics tussen multi- en singleplayer?
    Alvast bedankt( ik speel namelijk nooit online )

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    De SP schijnt zelfs wat mooier te zijn, en daar is ook gewoon veel aandacht naartoe gegaan.
    Het spel lijkt mij dus om SP te spelen, ook erg tof :)!

Met de MP daarbij, wordt het dus een compleet zwaar relaxed spel.

15. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff een vraag over achievements. Zoals je kunt zien is een van de MP achievements 500 head shots. Bu vraag ik me af, zal je ergens statistieken kunnen bekijken over hoeveel procent je raak hebt geschoten, wat je kill/death ratio is(zoals bij rainbow six). Dit vindt ik namelijk vet om te zien, en tevens handig, dan kan je namelijk zien hoe dicht je bent bij het halen van een nieuw achievement.*)

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik neem aan van wel. GR is altijd wel uitgebreid geweest dus dat zal er ook wel inzitten. Misschien dat ozze Micheal van Ubisoft het weet.

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk wel dat dat er in zit jah:).
    Zelfs bij PDZ is dit te zien, dus bij een shooter van dit caliber lijken mij dit soort statistieken zeker terug te vinden.
    En is idd wel zo handig, als je weet, hoe goed je op weg bent richting die Headshots en andere achievements.

18. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je een avhievement krijgt voor zo veel kills. het is geen PDZ.
    Meer voor lvl's die je haalt. je rang 1-5 sterren en de SP en MP Missie's.

19. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    In GT weekly zit een hele koele special over de MP in GR3, het duurd ongeveer 10 minuten en het haalt de "mp-is-lelijk-zorgen" wel weg _O_ .
    http://www.gt.tv/gtwplayer.php?ep=17
    Je moet wel ff rechts op gh3 klikken, anders moet je de hele show kijken.

20. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics vind ik toch maar erg middelmatig. Lijken wel xbox filmpjes:confused: ( dat betekent niet dat de game sucks overigens :) ).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina