1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien kun je Xbox Live Silver pakket :cool: nemen, dan betaal je geen abbo kosten. Uiteraard moet je wel breedband hebben... Overigens, ruime jaar geleden had ik ook geen Live, maar ik heb me de tandjes gespeeld met Ghost Recon 2 (vooral als je nog wat extra controllers kan regelen).
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    De screens en de trailers zien er superstrak uit. Ik heb me nog nooit zo geinteresseerd voor de Ghost Recon spellen, maar dit is andere koek. Zeker 1 om in de gaten te houden.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, ik heb er nog 3 nieuwe foto's bijgezet he(beginpost, zie de laatste 3 foto's) en het ziet er bom uit....!!!)
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Errug gelikte plaatjes... Ik hoop overigens dat Summit Strike Red X vrij is. Dat zou fijn zijn. :D
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de screens kan je al zien hoe mooi deze game wordt ga hem ook zeker halen
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja zeker. Microsoft kan echt zeggen dat ze een goede line up hebben van launchgames voor hun xbox 360. Ps2, xbox 1, gamecube konden dit wel niet zeggen zoals xbox 360...
     
  7. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie eigenlijk van de Xbox 1 screens. Ik zie er wel duidelijk verschil tussen. Natuurlijk zijn ze nog mooi maar ik zie wel verschil. Omdat deze game toch supermooi gaat worden en ik hem dus op z'n mooist wil hebben koop ik hem toch voor de 360. Hier de link naar de screens op de frontpage van XBW voor de mensen die ze gemist hebben.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk niet dat veel mensen zoiets kunnen missen. Want het is zo mooi, ik denk dat Ubisoft en hun Tom Clancy wel een hoge prestatie neer zetten in de games-wereld.

    Ga zo door Ubisoft!
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja Ubisoft is goed bezig. Ik vind Ubisoft persoonlijk een stuk beter dan EA ofzo, maarja dat is mijn mening...(Er zijn natuurlijk wel altijd games van EA die mij aanstaan, bijvoorbeeld need for speed(underground niet), fight night,.....)
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe werkt het nou met je team in dit spel? Net als de andere delen dat ze gewoon achter je aan lopen of kun je ze net als Brothers In Arms ergens neerzetten en dan een command geven dat ze moeten aanvallen? Mij lijkt de tweede wel iets vetter. Dan kan je alles goed en tactisch neerzetten. Weet ook iemand of dat de besturing makkelijk is? Of druk je gewoon op een knopje om versterking uit de lucht te vragen?

    EDIT: Ghost Recon 3 bevat ook zeer mooie muziek klik!
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet hoe het allemaal in elkaar zit in deel 3, op de tgs komen we zeker meer te weten...:)
     
  14. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk gewoon netzo als in deel 2 allen wat uitgebreider
     
  15. Victor

    Victor Guest

    Nou je ziet vaak op screenshots dat er een cirkel is waar ze naartoe gaan bijv. Volgens mij wordt het wel uitgebreider. Altijd leuk natuurlijk, want met een interface die zo'n pareltje is. :cool:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt fucking idioot gaaf hoe dit eruit ziet zeg, wat een realisme, ik werd al helemaal gek toen ik die trailer van IGN zag (op het eind die exlosie bij dat gebouw,omg) en zie in die trailer ook hoe realistisch je teamleden lopen en achter die bomen zich gaan verschuilen, of wanneer ze onder die bomen doorlopen ,check dat zonlicht op hun...hoe echt!!!! holy fuck!

    En dan die nieuwste trailer, die stukjes in first person die je ziet in die trailer(op 2:02 minuten) dat is toch in-game of zie ik het nou verkeerd? Zo ja..das dan gewoon foto-realistisch!!! Ghost Recon 2 en Ghost Recon 2 : Summit Strike
    vind ik echt geweldige games, super gewoon...ik maak me niet druk over de gameplay in Advanced Warfighter, die wordt uiteraard weer super relaxed.
    GR3 is een echte launchtitel (niet alleen VS maar ook Europa?) Zo ja..dan heeft de Xbox 360 een echte killer als launchtitel al, eentje die ik meteen haal zonder enige twijfels!!!


    Oh en jullie weten het vast al, maar TeamXbox heeft pas een ziek hoge resolutie trailer (een van de eerste filmpjes)

    http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/1938/Ghost-Recon-3-E3-2005-Gameplay-Footage/
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb je gelijk in. Deze trailers zien er gewoon zo lekker uit. Dat het er realistisch uitziet is standaard eigenlijk bij de 360 Games. Maar de manier waarop ze bewegen is zo mooi. Hooi ze achter een boom gaan staan etc. De trailer had ik al gezien maar nog niet met die kwaliteit. Nu is ie echt het chekken waard! Dus nog eens: http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/1938/Ghost-Recon-3-E3-2005-Gameplay-Footage/]Hier[/URL] kan je het filmpje zien. Ik ben echt overtuigd over deze titel. Dit word m'n eerst game. @ BigKabuto: Ja, het is een launchtitel, ook in Europa dus dat komt goed uit voor je/ons :)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik denk ook wel dat deze mijn eerste game wordt(saint's row lijkt me ook enorm cool, fijn,...maar graphisch toch een stuk minder als deze game(daarom niet minder fijn, want ik hou van dat soort spellen, daarom mijn twijfel))
    Maar ghost recon 3 ziet er zooo mooi uit...:)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Op IGN overigens, las ik vorige week nog een soort van hands-on/preview van GR3, het was weliswaar de PC versie maar zo'n groot verschil zat er volgens hun niet in vergeleken met de X360 versie. Zij hebben de game draaiende gezien en wat nieuwe dingen verteld....ik quote ze wel even, anders moet ik het allemaal gaan zitten typen, en zo vroeg is het al niet meer, anyway....



    n addition to having access to a cache of state-of-the-art weaponry, Ghosts will also make use of a few nifty moves that haven't been seen too often in other first-person shooters. When in danger, a Ghost can run and slide on his bum or stomach. The feet-first slide is particularly cool because it hints at maybe being able to kick open doors or jump through windows Jackie Chan style. Other tricks include the eight-way lean that snaps into place when a Ghost enters tactical readiness at a nearby cover point. These sorts of basic control improvements should help make the player feel like a capable warrior and not some generic map happy gun on a railroad track, at least.


    Vooral het eerste stuk, in GR2 en Summit Strike mis ik dat je gebouwen in gaat en daar ook tangos opruimt, dus deuren opentrappen of door ramen heen duiken klinkt mij als muziek in de oren (HOPELIJK dus ook de console versie,lijkt me wel,maar ja).

    To prove it, Ubisoft showed us a little of how the game's strategy and tough combat layers are coming together.

    At one point during our demonstration the Ghosts approached an ominous courtyard, into which there suddenly rolled a couple Mexican troop transports. Out of them jumped a dozen or more soldiers.

    Caught unaware, the Ghost squadron quickly found itself disjointed and pinned down. That's when the commander jumped to, ordered one man around the far left flank and the rest into formation. The final version will allow gamers to order air strikes and perform other similarly advanced actions, but even the basic "come here" command was pretty neat in this build.


    Air strikes? beter werk hoor...damn, kan niet wachten om die vette explosies te zien, ze waren al vrij gaaf in GR2 en SS maar die explosie aan het eind van dat eerste GR3 filmpje....DAYUMMM!!!!!



    Instead of just running around like dolts, the AI troops in Ghost Recon began hopping from cover point to cover point as they approached the commanding player. Once they were within a certain range of their commander they all scurried behind good cover. Even if smarts like those don't impress you, the look of it sure will.

    People in Ghost Recon use a combination of ragdoll physics and animation. The combination results in very fluid movement. To show this our presenter fired off his machinegun at a friendly soldier that was running across his path. When the bullets started flying the trooper immediately went into a half animated, half physics-driven roll to avoid the lead and debris.


    Dat is echt vet, een A.I. character ontwijkt echt je kogels, inplaats van als een dompie gewoon te blijven doorlopen en dus sterft door de kogels.
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Is allemaal mooi ja. Maar, of die moves ook op de Console versie gebruikt kunnen worden denk ik wel bijna zeker van wel. De Xbox 360 zal waarschijnlijk nog meer kunnen verkwerken dan de PC. Uit ramen duiken, duikend dekking zoeken etc. is allemaal heel mooi. Air Strikes waren al bekend. Dat zag je ook al in de trailers. Niks nieuws eigenlijk vergeleken met GR2 en GR2 SS maar wel leuk dat het erin blijft. Dat was echt een van de handigste dingen in de solo missies. De A.I. schijnt nu nog heel wat stukken verbeterd te zijn. De manier waarop ze dekking zoeken etc. is ook allemaal heel indrukwekkend.

    Ik kan echt niet wachten. Het lijkt me ook al fijn om met zulke slimme teammaten te werken. Klinkt mischien dom maar ik denk dat het heel lekker spelen word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina