1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk een domme vraag maar kan je ook offline die aparte co-op campaign doen??

2. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    co-op kan met 16 man weet ik , met hoeveel spelers kan de MP?

3. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MP kan ook met 16 man

4. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar het is nu wel zeker dat de first-person view GEEN geweer toont, maar alleen een crosshair?
    Ik kan namelijk geen screenshots vinden voor de 360 waar je WEL een geweer ziet bij first-person, behalve bij de PC...

5. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk de laatste filmpjes maar eens van de 360 dan zie je dat je Geen geweer ziet!!

6. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Is het al bijna 10 maart? :+ :+ :+

7. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, nee met vandaag erbij nog 23 dagen :p

8. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    anders pak je ff meteen een ak'tje en schiet jeje buren kapot...

9. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt de 9de dus je hoeft 1 dag minder te wachten :)

@Thepunisher

Over the shoulder (3th person) zie je je Gast en de gun.

1st persoon zie je geen geweer alleen je crosshair.

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zkers, dat ik de 3th Person view ga spelen.
    Het lijkt mij zo wie so al mooier, en prettiger spelen, dan een 1st person view waarbij je géen geweer ziet.
    Dat is echter nu mijn mening.
    Als straks blijkt, dat 1st person view tactisch gezien, beter is, dan zal ik toch die 1st person view gebruiken denk ik.

Heerlijk straks joh!
    Volgend weekend op winstersport...
    En als ik dan terug kom, is het nog maar 5 dagen, voordat Ghost Recon: AW uit komt! :D

11. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 3th persoon kan jenog een beetje om je heen kijken zonder rond te draaien. En dat kan soms handig zijn.

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaa! Ik kan nu bijna niet meer wachten! :cool:

Ghost Recon was super, en ook Ghost Recon Island Thunder ging prima verder waar Ghost Recon stopte. Toen kwam daar ook nog eens Ghost Recon 2 bij en toen was feest compleet. _O_ Ik had op de oude Xbox geen Live maar toch blééf ik het spelen.
    Ghost Recon Summit Strike sloeg ik over, met de komst van de 360 inzicht, maar met GRAW én dit keer ook Live wordt het volgens mij echt genieten geblazen. :D

Met wat andere gasten zijn we al een beetje een clan aan 't vormen en ik heb 'em ookal besteld, nu nog een dikke 2 weken wachten... :)

Ik ben zelf een Sub-machinegunner dus ik speel vanzelfsprekend in 3th Person view, je kan IMO dan meer van de GFX/animaties genieten, en je hebt meer overzicht, wat vooral in vuurgevechten erg handig is.

Ik kan iig nu al niet wachten op de Clanwars, 8 tegen 8 gevechten, en als beide clans het een beetje serieus nemen kan je heerlijke taktische gevechten uitvoeren.

Wat iemand hiervoor zei dat de jongere mensen die alleen maar blind rondrennen deze game niet gaan kopen ben ik niet met je eens, omdat GRAW wordt gepresenteerd als een blockbuster, en met de vele kinderachitge gamers op het moment op Live heb je maar zo kans dat je dat ook met GRAW zal merken. Ach... hún merken het vanzelf wel denk ik dan maar. :cool:

BTW, Als je een clan vormt, hoe doe je dat dan met de naam? Ik had ergens gehoord dat wanneer je dan GRAW erin stopt, dat dan automatisch de afkorting van je clan voor je gamertag komt te staan, of klopt dit niet, en zul je je clan in bijvoorbeeld je motto moeten zetten?

13. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Iemand al wat informatie over de demo die uit zal komen. En ik ben het ook met meneer stefan mee eens, ook al liet ik de games wat sneller links liggen door het aanbod van halo2

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

de demo komt 1 a 2 weken voor de release dus volgende week waarschijnlijk al :)

15. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ik in Oostenrijk te skien. Zit iedereen hier GRAW demo te spelen. :mad:

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel zelfs of ik die demo ga downloaden :eek:

Ik wacht al zó lang op GRAW, ik wou hem in eerste instantie ook als launchtitel gaan kopen, en mij lijkt het dan veel leuker/specialer dat wanneer je GRAW in je CD-lade stopt, dat dan ook voor het eerst is. Als je die demo speelt dan is een stuk van de spanning weg...

17. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zeker wel benieuwd naar die demo, maar idd de spanning is wel weg als je het hele spel hebt. Ik had het ook bij Kameo, toen ik het hele spel had was het toch wel jammer dat ik toen al het eerste level gespeeld had.

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, zo zat ik eigenlijk ook al te denken. Ik wacht wel op reacties hier en op andere fora's zodat ik hem op 9 maart met alles nog nieuw in m'n DVD lade kan stoppen :)

19. JeePee

JeePee Guest

Bij Socom was het zo dat je een 'clantag' kon invoeren. Je voert dan de afkorting van je clan in, en die komt automatisch alleen bij GRAW voor je gamertag te staan. Weet alleen niet of dit bij GRAW ook zo zal zijn. Zal bij mij wel lelijk worden, aangezien PGR3 geen clansupport heeft. DPS TTR JPRaceGamer... hoezo lang 8)

20. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Voorstel: Ik ga skiën in Oostenrijk en jij mag op mijn 360 GRAW spelen.
    Now how does that sound?O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina