Whaa! Ik kan nu bijna niet meer wachten!
Ghost Recon was super, en ook Ghost Recon Island Thunder ging prima verder waar Ghost Recon stopte. Toen kwam daar ook nog eens Ghost Recon 2 bij en toen was feest compleet.
Ik had op de oude Xbox geen Live maar toch blééf ik het spelen.
Ghost Recon Summit Strike sloeg ik over, met de komst van de 360 inzicht, maar met GRAW én dit keer ook Live wordt het volgens mij echt genieten geblazen.
Met wat andere gasten zijn we al een beetje een clan aan 't vormen en ik heb 'em ookal besteld, nu nog een dikke 2 weken wachten...
Ik ben zelf een Sub-machinegunner dus ik speel vanzelfsprekend in 3th Person view, je kan IMO dan meer van de GFX/animaties genieten, en je hebt meer overzicht, wat vooral in vuurgevechten erg handig is.
Ik kan iig nu al niet wachten op de Clanwars, 8 tegen 8 gevechten, en als beide clans het een beetje serieus nemen kan je heerlijke taktische gevechten uitvoeren.
Wat iemand hiervoor zei dat de jongere mensen die alleen maar blind rondrennen deze game niet gaan kopen ben ik niet met je eens, omdat GRAW wordt gepresenteerd als een blockbuster, en met de vele kinderachitge gamers op het moment op Live heb je maar zo kans dat je dat ook met GRAW zal merken. Ach... hún merken het vanzelf wel denk ik dan maar.
BTW, Als je een clan vormt, hoe doe je dat dan met de naam? Ik had ergens gehoord dat wanneer je dan GRAW erin stopt, dat dan automatisch de afkorting van je clan voor je gamertag komt te staan, of klopt dit niet, en zul je je clan in bijvoorbeeld je motto moeten zetten?
Klik om te vergroten...