1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Haha, idd. Anders ik wel :D

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dat zullen er denk ik wel instoppen, R6: BA heeft dit ook.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, cool. Als je met de clanwars gaat beginnen, daag onze clan dan ook maar uit:) (zie site in mijn handtekening). Ik kan ook niet wachten op de clanwars!!! Gaat zo kickassgaming worden!:cool:

4. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde als bij black arrow

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oeh dat zal dan wel wreed worden hoe wij jullie inmaken 8) :+. Ik heb de game nog nooit gespeaeld maar ach als je de single player eenmal hebt uitgespeeld ben je al wel redelijk goed (Zie CoD2 op veteraan). En met onze clan (DPS) *Boeruh! :+ is het volgens mij meer een fun clan in het begin dan een echte clan die echt probeert te winnen en er alles aandoet.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kerel, Kerel.
    Let op wat je zegt......

Niemand zal de clan, Damstraight 06 verslaan. Daar zitten namelijk te goede Gamers in, die straks strategisch perfect op elkaar ingespeeld zijn :cool:.

Maar idd, DIe Clan Wars worden straks gewoon zwaar gaaf.
    Een ander team uitdagen, en dan kijken wie de beste tactieken in huis heeft!

*heerlijk :)

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, like... de Dutch Puinguin Squad (DPS) gaat jullie ass kicken! 8)

Alleen maar top gamers, die CoD2 op Veteran hebben uitgespeeld, vroeger ookal Ghost Recon fanboys waren en bovendien de pan uit ownen! _O_ :+

* voelt een Damstraight 06 vs. Dutch Puinguin Squad concurrentie opkomen :cool:

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt goed, zo'n uitdaging.
    Meaby dat er wel een apart topic kan komen straks, waarmee Clans kunnen afspreken wanneer ze het tegen elkaar gaan opnemen :cool:.

Lijkt mij wel erg gaaf, om met onze clan (zoals Boss, Axcess en Freakolive BE van Xbw) tegen andere forum leden met hun clan op te nemen!
    Maar dat dan één week na de release van Ghost Recon: AW. Namelijk eerst even op elkaar inspelen natuurlijk ;)!

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bang...?? :+

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik kan al niet meer wachten:D. Gaan nog grote tactische oorlogen komen:), hell yeah!!!
    En we kunnen de oorlog al een beetje beginnen uitlokken he:9 , dus meneer stefan en zijn gangbang muthafuckers:p mogen allemaal opkomen:p:p.
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ghost recon nooit gespeeld heb, heb sinds kort wel summit strike,maar nog niet echt goed gespeeld, ga voor ghost recon 3 hem wel eens goed testen. Maarja, ghost recon 3 wordt wel een game waar ik en mijn andere clanleden zich volledig op gaan storten(wanneer we de tijd hebben), So all you lozers, come on with the machine guns, rocked launchers, sniperrifle's,...!!!!}:]

Greetz
    Boss!

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Kijk Boss...
    En zo is het :cool:!

We gaan ons zeker flink op deze game storten. De juiste plekken in levels ontdekken, met daarbij de prettigste wapen combinaties.
    Zolang ons sociale leven erniet teveel onder gaat leiden, komt het helemaal goed :p.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is het probleem, het sociale leven:D, maarja, wij gaan zo goed zijn dat andere clans 2 x zoveel moeten gamen om nog maar in de beurt te kunnen komen van ons:p:p LOL...
    Hehe,nee,maar zoals Mystery x al zei, we gaan het wel serieus aanpakken:).

13. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_6.html

Dit filmpje ( de 2e van boven links ) bewijst dat er ook wél een aantal wapens zijn die wel gezien worden terwijl je first-person speelt....want het staat gewoon bij de xbox 360:)

Ik zou dat hartstikke tof vinden als het echt zo is ( wel meer mensen denk ik )(H)

14. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me strek dat maar een aantal wapens te zieb zijn in 1ste persoon. Mar ik de andere filmpje zie je geen wapens in 1ste persoon. Dus ff wachten op de Full game om te kijken of het echt zo is.

15. SupahMaster

SupahMaster Guest

Jah 1ste persoon is wel fijn maar als je geen wapens ziet. Waarom zag ik trouwens wel wapens bij GR2 of ben ik gewoon blind en zag ik ze neit.

3e persoons zuigt lijkt mij.

16. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    bij GR 2 heb je in 1st peroon zag je allen je crosshair.

3th persoon vindt ik handige bij dit soort spelen en ik ben het wel gewend

17. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel erg cool van Ubisoft dat ze een spel uitbrengen waar je zelf kunt kiezen of je 1st of 3rd person view wilt hebben. Me myself is a succer voor 3rd person, dus ik ben wel blijk dat t erin zit.

18. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dutch Dilla's gaat beiduh jullie clan asses kicken *) }:]

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Kom op jongens.
    Iedereen weet dat Damstraight de boel gaat Ownen op live.
    Dus verspil je tijd niet om dat soort teksten als Jasnba neer te zetten :p.

Over dat Person view gebeuren...
    Gewoon even afwachten. Ubisoft kennende zullen beide heerlijk zijn uitgewerkt, en wordt het gewoon even voor jezelf kijken wat je het fijnste vind.
    Wat dus (binnekort?:)) met de DEMO kan gebeuren.

20. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het gwoon nog steeds vreemd dat je bij 1st niet je wapen kan zien. ze willen het tog realistisch maken dus wrom dan niet een gwone 1st erin zette. dat is tog ook gwoon veel beter(mening)

ps. al die clans van jullie zijn nix vergeleken met SEFA

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina