1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ow ik had het 2x dattie gelijk werd mee gestuurd. Maar als je echt een fan bent en je wilt deze game heel graag dan koop je hem in de winkel, dan heb je hem sowieso (of laat hem reserveren bij een winkel). Internet shops kan ook werken maarja, dan is het volgens mij nog niet 100% zeker dat je hem krijgt.

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat mag ik toch wel hopen!
    Heb hem al betaald met de Launch van de Xbox 360 bij Gc-shop. Aangezien dit spel eerst eigenlijk met de Launch zou komen.

Oftewel, mijn 55 euries staan daar ook leuk, 3 maandjes op de bank.Dan verwacht ik ook mijn spel met de launch in de bus :p.
    Maar nooit problemen mee gehad bij Gc-shop.

Ik zou het risico met zo'n abbo in elk geval niet nemen, als je het spel erg graag wilt.

3. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb t toch maar gedaan omdat ik geen abbo heb oop t moment en k mocht van m'n ouders dus nog een abbo :)

ik hoop er dan ook op dat ik een ander 360 spel kan keizen als GRAW op is ofzow :)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2006
  4. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nog een keer dan maar....
    Uhm hebben ze daar een goede service en heb je de game meestal binnen op de dag van de release ?

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
  6. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd het liever bij dimension plus of nedgame_O_

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb echt zin in dit spel...

ik stop nu maar even GR2SS in mijn lade :p

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm iedereen loopt deze game ook bijna de hemel in te prijzen :p. Ik ben overgehaald door (Meneer Stefan, Rox, en de andere Boeruh :+), vond de vorige delen toch niet veel aan maar deze ziet er wel veel belovend uit. Heb echt geen idee van wat ik moet verwachten, dus hoop dan ook snel op die demo.

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    De game hypt zichzelf wel doordat het zo'n tof spel wordt.
    Máár, voor de Halo 2 spelers die non-tactisch zijn en daar ook helemaal geen zin in hebben moeten deze game vooral links laten liggen.
    Ookal is die nog zo mooi, online heb je niks aan door een leveltje heen rennen.
    Daroom ben ik ook zo bang voor dat online, iedereen koopt hem wel maar ik hoop dat het nog wel leuk online blijft met serieuze GR gamers.

10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Die zullen er wel zat te vinden zijn Wessiej denk ik! :)

Ghost Recon staat toch wel bekend om zijn tactische aanpak en het niet zomaar rond rennen door het level gebeuren.

En krijg je toch van pipo's die het gaan proberen?
    Dan schiet je ze met een goed georganiseerd team zo af. (ook wel eens leuk:))

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Staat bekend ja, maar dit wordt gewoon een van de grotere titels en veel mensen zien de graphics alleen al en ze hebben hem al besteld.
    Net zoals Battlefield 2, zit ik rustig met 4 man op de grond liggend en mijnen neer gooien, en dan rennen er van die mensen de hele tijd langs en verraadden ze de hele tijd je plek enz.
    Hoop niet dat ik die taferelen bij GRAW tegen kom.

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep het leuke straks word denk ik ook voor mij dat we een clan gaan starten met een leuk groepje mensen, samen gaan trainen, veel samenwerken. Dat maakt het voor mij iig wel leuk.

Met CoD2 ren ik meestal op iedereen af, omdat je anders domweg geen kill maakt. Maar met GR word het voor mij wat ontspannen wat gasten neer knallen :+

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Nop.
    Dat zou idd heel vervelend zijn.
    Vandaar dat ik in een clan ben gestapt :cool:.

Kan je daar teminste op inspelen samen, en zo tegen andere serieuze clan's strijden.

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet zo'n clan-gamer, tenzij het een gezellige clan is zonder van die lompe trainings dingen enz.
    Ik hou er ook wel van om gewoon in mijn eentje te gaan. Neem bijvoorbeeld het level Bunker bij gr2.
    Dat was me toch een vet leven om met je gun waarmee je alle kanten op kan kijken rustig kijken waar ze zaten en dan via de loopgraven er heen sneaken om hem dan af te maken.
    Hoop ook dat zo'n level weer in gr3 zit.

15. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ofnie mystery:9 ..ik ben normaal ook niet z'n clan manneke..Maar bij dit spel is dat zo COOL ..en vooral als je bij een seriuese CLAN zit....8)

DAMSTRAIGHT06:)

16. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er niet op rekenen dat je het spel dan snel hebt.
    Bij mij duurde het meer dan 2 maanden, misschien is het ondertussen wel beter, maar als je het spel graag snel wilt, zou ik em gewoon kopen

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik zou wel in een clan willen zitten maar ik ken geen clan dus kan ik ook niet joinen lol.

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Vaak als je een bepaald spel speelt, en je bent er goed in wordt je wel vaak gevraagd voor een clan.
    Gewoon het spel lekker spelen, en dan kom je vanzelf de juiste CLan wel tegen die je graag in het team wil hebben.

Zolang je serieus en normaal speelt dan :).

19. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
  20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Die staat er toch al 3 dagen op ofniej?
    Want dan heb ik hem al gezien:).

Idd schitterend! Heerlijke moves, zoals die op de knieën weg duiken :cool:.
    En ook de ontploffingen en het schieten zijn prachtig.

*mjah, dat wisten we eigenlijk al :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina