1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeur maar over de release! ik moet nog tot 24 maart wachten op Oblivion! en battlefield komt nog later!

Oblivion ga ik zeker kopen maar is GRAW leuker dan Battlefield op de 360? Wat is de beste keuze? want van Ghost recon zal er ooit wel een vervolg komen en wat betreft Battlefield lijkt mij dat een leukere online game!

Please help me een keuze maken tussen GRAW en BMC!!

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik zou wachten op de revieuws. En dan zien. Ik ga zowizo voor graw,maar battlefield komt er achteraf wel bij denk ik(grote vakantie). Online heb je met battlefield voertuigen(in lucht, land,...) Op dat vlak is het echt gestoord cool allemaal. graw is echt tactiek, technieken gebruiken(en heeel uitgebreid),... en noem maar op, eigelijk zijn het beide supergames denk ik zo, maarja, je moet zelf bepalen wat je gaat doen he...

3. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0

Keuze's moet je zelf maken en niet voor jouw laten maken. Bij Graw werk je echt in team verband. BF MC is minder team verband maar wel leuk online. Ik zou zeggen wacht op de review's en maak je keuze dan.

4. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor de reacties en inderdaad ik ga niet iemend anders keuze uitvoeren maar GRAW komt eerder dus is de dreiging groot dat ik het geld niet kan achter laten voor BMC en toch GRAW koop. en ik weet zeker dat ik vaker Oblivion ga spelen dan GRAW,,, tenminste dat denk ik nu,,, ik heb nu aleen PDZ en die begint me een beetje te irriteren dus moet er nu echt wel eens een game bij komen!

5. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In het kort kwa kiezen tussen Battlefield en GRAW.
    Ubisoft is top online en voorziet de games van nieuwe downloads van levels etc.
    EA die is online slecht, naja minder...online steekt het nooit helemaal goed in elkaar bij EA.Kijk naar de Burnout serie om maar een voorbeeld te noemen.

GRAW komt er zeker in mijn geval. w00t 20% korting Free Record Shop medewerker8)

6. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om in een tank te rijden of om in een heli te vliegen? want in de filmpjes zie je steeds soldaten schieten vanuit heli's en tanks! maar kun je die zelf ook besturen? Zeker met zo'n draw distance!

Maar ik wil online in een tank rijden of in een heli vliegen. Of moet ik dan toch maar BMC en GRAW kopen?

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    BMC, GRAW heeft geen voertuigen die je kan besturen.

8. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Tanks kan je ''Besturen'' met de Crosscom. En als een level wordt geladen zit je in een heli en daar krijg je je briefing. Maar tijdens het laden moet je soms rebellen neer schieten op de dakken. Dus eigenlijk kan je geen voertuigen besturen in de MP maar in de SP een klein beetje.

9. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    BF2MC moet je nemen ja.... Als je online in tanks wilt rijden en heli's besturen enz.;)

10. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan maar aletwee titels halen! dan zit ik de komende maanden wel snor met GRAW, BMC en Oblivion!! o ja en perfect dark die ik al vanaf de launchdag heb,,, pfff nieuwe games eindelijk!!

11. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Als je het geld ervoor hebt zou ik het gewoon doen... als ik het geld ervoor had zou ik ook GRAW en BF2MC kopen maar ik heb het geld niet dus ga ik voor BF2MC:D

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    beginpost is een beetje aangepast he:)

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik zie dat de game maar 50,49 euro kost bij Zuiderpark-computers.nl, denk dat ik de game maar bij hun ga bestellen *)

14. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of je ook Eradication hebt zoals in Perfect dark. Dat lijkt me wel tof! Of andere spelmode's? online dan,,, ik koop het spel dan toch voor de online ervaring.

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    neem aan dat er wel survivel(eradiction) in zit het is een realistisch spel dus

16. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vrij nieuw met shooters maar Call of duty 2 beviel me echt heel goed, dus ben ik aan het kijken naar een nieuwe en ik twijfel tussen GRAW of B2MC.

maar ik denk zelf dat ik voor GRAW. is dat denk je een goeie keuze.

17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    als je van tactisch en spelen in team verband houd wel

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja het ligt er maar net aan waarvan je houd:

Ben je meer een liefhebber van tactische shooters waarin communiceren een hele grote rol speelt dan is Ghost Recon 3 jouw ding.

Ben je toch iemand die het heerlijk vind om met 24 man de grote slagvelden te betreden en ook nog gebruik te kunnen maken van voetuigen zoals een helikopter dan moet je BF2 hebben.

Ik koop BF 2 sowieso en GRAW waarschijnlijk ook ;)

19. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja das idd moeilijk aangezien ik vrij nieuw ben met shooters, ik wacht wel eve de reviews af op gamespot misschien dat ik daar mn keuze uit kan maken.

20. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    kome als het goed is ook nog demo's

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina