1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelde hij niet dat hij 16maart voor de XBOX komt? Ik ga gewoon uit van 9 of 10 maart en als hij er dan niet is. Pech gehad.
     
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    neej hij had het over 360, maar we zien wel

    edit:
    stond op www.ghostrecon.net
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    * Gaat snel downen :cool:
     
  5. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat filmpje zo groot of is me pc gwoon langzaam?
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerste want dat is bij mij ook zo (188 mb) maarja, je moet er wat voor over hebben he :cool:
     
  7. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    resterende tijd 3uur
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna net zolang als dat hij er bij mij over heeft gedaan om te uploaden ;). Maar goed, als je echt niet kan wachten, dan download je hem. Maar in het weekend is Filefront nogal langzaam, dus kan je beter wachten na het weekend. Je kan hem ook gewoon aan laten staan en dan iets anders gaan doen :)
     
  9. Negative

    Negative Unknown User

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe release lijst van Gamestop is vandaag bekend gemaakt. Gaat denk ik wel om US releases maar geeft tenminste een indruk van wanneer we de games hier kunnen verwachten. GRAW staat in de US gepland voor 7 maart.
    [​IMG]
     
  10. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar was al bekend dat GRAW gewoon op 9 mrt uitkwam. Aleen de normale xbox versie is verschoven.

    Al moet het geen poort worden van de andere versies!
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  12. basovich

    basovich Guest

    ghost recon met hele grote co-op modus:

    In een interview met The Official Xbox Magazine wisten Adrian Lacey en Christian Allen van Ubisoft te vertellen dat de Xbox 360 versie van Ghost Recon: Advanced Warfighter een co-op modus voor zestien spelers bevat. Het zal dus mogelijk zijn om met zestien spelers missies te spelen tegen zo’n 40 of 50 computergestuurde tegenstanders.

    Ook meldden ze in het interview dat er zowel in de system link als in de Xbox Live modus met zestien spelers tegen elkaar gespeeld kan worden.

    bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9722
     
  13. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Kun je die review van GRAW in de PU niet even inscannen en posten of via pm sturen? :+
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb net de review ff gelezen en ziet er goed uit hoor! Eigenlijk geen min punten alleen het tempo ligt wat laag maar als je daar van houdt! Je moet echt goed kijken wat je doet en kan niet zomaar door sprinten dan leg je het loodje. Echte Next Gen game wordt ie genoemd:)
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
  16. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat filmpje ziet van het eerste level noem ik dat niet traag, traag vergeleken met een rambo shooter ja. Ik denk dat dit wel een van de "snelste" GR's tot nu toe is hoor..
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik weet het niet hoor met de Review die in de PU staat. Ik bedoel hoe kunnen zij de game nou reviewen terwijl de game niet eens gold is gegaan? En ook al gaat het om een Beta versie dan nog, nee ik heb meer het gevoel dat Ubisoft gewoon het geld in de handen van hun heeft gedrukt
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet echt overal iets te zeiken hebben hé.
    Ik bedoel, de review versie is állang uitgegeven en PU mocht het waarschijnlijk eerder reviewen.
    Maarja, iets positiefs horen van jou zou dan ook een vreemde gebeurtenis zijn.
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    De game hoeft echt niet gold te gaan om te kunnen reviewen hoor. Meestal wijken review expemplaren namelijk af van normale versies omdat ze geen boekjes en zooi hebben.
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik zeg gewoon dat ik het erg vaag vindt ja, maar dat jij op mij telkens begint te bitchen als ik maar iets verkeerds zeg is gewoon de normaalste zaak van de wereld bij jou.*zucht*

    Maar goed ik wacht wel af op de reviews van IGN en Gamespot, want die kan ik echt serieus nemen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina