1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D:D:D inderdaad _O_ _O_
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    [​IMG]

    Naar mijn menig twee nieuwe screens..,
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die had ik er nog niet tussen gezet:),tanx rikkel...
     
  4. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Filter of niet, de 360 kan dit makkelijk aan.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Bagger, nu begin ik toch te twijfelen of ik Ghost Recon 3 toch ga halen. Vooral die onderste shots zien er masterlijk uit. De hele stad ziet er anders uit, en de draw distance is mooi ver.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2005
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Na dat filmpje en die nieuwe screens kan ik alleen maar zeggen WOW :eek: , dit is gaaf.
    Die animaties zien er zo goed en realistisch uit, mooie graphics en dat filter geeft er een heerlijk sfeertje boven op.

    Deze komt samen met Oblivion toch wel erg in aanmerking om als eerste door mij gekocht te worden :9
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    En hier gewoon PRECIES hetzelfde :p !!
    Oblivion en deze game worden de eerste games die ik ga spelen op de Xbox 360 :D .
    Die nieuwe screens ook weer, ZO mooi :eek: !!
    Kan gewoon niet meer fout gaan volgens mij.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, deze game is een meesterwerk:)(hoop ik;))
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Jammer van de interface, iets té als je het mij vraagt.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Allé komaan, dat is net het coolste van het coolste, weet je waarom? Omdat die het ooit echt gaat bestaan!!! Het amerikaanse leger zijn legerpakken aan het maken zoals in ghost recon 3(speelt zich af in de toekomst) en in de toekomst gaan die americaanse leger mannen, echt zo van die helmen aan hebben,waar die in hun linkerhoek een schermpje zien(weet je hoe bom!!!) en noem maar op. Ik heb echt zooooo een goed gevoel dat het zich in de toekomst afspeelt, en dat het americaanse leger echt met die zaken bezig zijn. Het maakt het allemaal zooo coooool en realistisch...:)
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Op één of andere manier vind ik die HUD juist wel vet, niet zo storend als bij RBS: Lockdown, maar straalt toch samen met dat picture in picture iets uit van een geavanceerde helm op je kop :)
     
  12. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    In bepaalde europese vliegtuigen (sorry, ik ben de naam kwijt) hebben ze al helmen waarmee ze raketten kunnen richten door te kijken en dan vevolgens op het knopje te drukken! Het maakt het dus alleen maar realistisch, die HUD.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Opzich hele mooie screenshots,maar als je dit vergelijkt met het filmpje (die van E3,wat toch op een Apple draaide?) ziet het er minder goed uit, maar ik denk dat ik me nergens druk om moet maken, ik mag toch verwachten dat de X360 versie er net zo goed uit zal zien als die van het E3 filmpje, niet dan? :p
     
  14. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp iets niet... waarom komt MS niet eerder met meer screens etc voor de launch. De game moet zo onderhand wel eens klaar zijn lijkt me. Ik kan bijvoorbeeld ook weinig gameplay footage van PGR3 bekijken. Is toch vaag? Of zie ik iets over het hoofd...
     
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ze willen het spectaculair houden i.m.v met de launch dat iedereen versteld staat van de beelden
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat waren geen echte "ingame shots", hoe kan het nu echt ingame shots zijn als het niet op de echte xbox 360 draait... En dan nog, toen was de game ook nog niet speelbaar ,het was een gewoon filmpje, kan evengoed zoals killzone zijn die ze op ps3 laten zien(was niet realtime ingame gerenderd)... Iedereen zeverde wel over Sony, maar terwijl doen alle console ontwikkelaars het, maarja...
    Maar ik zou helemaal geen schrik hebben voor deze game, dat laatste filmpje vind ik helemaal bom, die stad, die actie,alles is gewoon top...:)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die nieuwe shots die hier gepost zijn maar ook op de IGN forum, ik begreep eruit dat dit Xbox 360 screenshots waren, en ik zei dus dat vergeleken met dat filmpje (die E3 presentatie dus,die idd ziek mooi is) deze screenshots lang niet zo mooi zijn. En jij hebt het over het laatste filmpje, die E3 presentatie waarschijnlijk,maar das exact hetzelfde wat ze lieten zien in dat filmpje die jij vergeleek met Killzone PS3, alleen leek die van GR3 juist hardstikke ingame door die crosshair, hud..etc... we zullen het deze vrijdag wel zien wanneer er veel meer bekend wordt gemaakt over GR3.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik bedoelde dat filmpje(dat jij bedoelde) van de E3, dat dat niet ingame was(met die kogel close up, door de muur,... Maar dat laatste filmpje(niet van de E3,is nog niet lang bekend gemaakt dat filmpje...) was dus duidelijk ingame...en het stond me heeeeeeel fel aan, dat bedoelde ik:);)
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mee eens :) !!
    'T ziet er allemaal ZO relaxed uit!! Gewoon super, ook inderdaad die helm. Super gave die HUD, wordt gewoon meester game.
    Lijkt mij straks GRANDIOOS: Xbox 360 + Ghost Recon 3 op Live en surround setje kei hard aan :eek: :9 !!
    Dagen lang gamen joh!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Aaaah kijk nu begrijpen we elkaar :)

    Nee dat ene filmpje was niet ingame, die tijd komt nog wel dat het er zo uitgaat zien. Ja precies dat allerlaatste filmpje lijkt hardstikke ingame, maar dit filmpje werd ook op E3 getoond en er werd gezegd dat zowel de PS3 als 360 footage allemaal op een Macintosh PC werden gedraaid en niet de consoles zelf..en als ik nu deze nieuwste screenies/scans vergelijk met die footage...vind ik er toch een flink verschil inzitten..maar ach....GR2 en Summit Strike zagen er op de Xbox al prachtig uit, dus wat je in dat filmpje ziet
    moet X360 makkelijk kunnen trekken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina