1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Nog even over die achievements dat vind ik nou echt belachelijk he. Maak ze dan ook een beetje haalbaar! Ik hoop dat het stierenpoep is.
     
  2. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow die achievements zijn niet mis... lijkt er een beetje op dat ze je lang op XboxLive willen houden (terwijl ze zich daar helemaal geen zorgen over hoeven te maken, de game wordt toch wel een succes). Vind vooral die achievement van 8 uur achter elkaar spelen belachelijk. En 1000 keer hosten zal ook niet iedereen gaan doen. Hoop dat er wat meer achievements in zitten en dat de punten niet enkel verdeeld worden onder de genoemde achievements.
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt natuurlijk ook punten voor de singleplayer ;). Maar ik vind het juist wel leuk dat die achievements wat moeilijker zijn. Dan kun je beter vergelijken met andere mensen, want een GRAW marathon gaat niet altijd gebeuren natuurlijk :+
     
  4. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt ook dat de archievements aan de moeilijke kant zijn.Ik hoop dat het niet de echte lijst is,want als je zoals Diamond X zegt 8 uur moet spelen om een archievement te krijgen,vindt ik belachelijk.Maarja het gaat natuurlijk om het spel en die ziet er heel tof uit.
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de online achievements, de offline achievements zijn gewoon verder komen in het spel.
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    8 uur achter elkaar zonder pauze? Zou de pauzestand ook helpen?
    8 uur achter elkaar gamen is zeker niet goed maarja. Mij boeien die archievements voor geen meter.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op slot \0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina