1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit word zo'n vet spel word ook zeer zeker mijn eerste xbox 360 titel
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad, online gaat deze game dik scoren, offline trouwens ook veronderstel ik, ziet er echt prachtig uit:). En ja, ik ga met de xbox 360 direct met de launch online gaan:), friendslistje mag dan wel gevuld worden, maar met alleen maar echte gamers:D, maar voeg me dan maar toe, dan kunnen we samen missies uitspelen, of in team tegen anderen,... ik kan je garanderen, ik ga me echt focussen op dat game dan, zodat iedereen schrik gaat krijgen van Boss:D:p(alleen hoop ik dat ik Boss of snake, of een coole naam uit de mgs reeks als gamertag kan gebruiken:),want die zullen waarschijnlijk wel bezet zijn allemaal:mad:) Ik denk wel dat ik eens ik online ga, minder games ga kopen, pas als ik een game volledig beu ben, overga naar een volgend game, zodat ik me echt goed kan inleven in de games(online dan onder andere...)

    ps: registreren op www.gamespot.com is gratis;), en je kan alle filmpjes bekijken, niet zoals op ign, daar kan je niet veel filmpjes zien, daar moet je insider zijn, pfff!
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk toch dat ik Ghost Recon 3 ga halen. Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen tussen drie namelijk The Elder Scrolls IV Oblivion, Project Gotham Racing 3 of Ghost Recon 3. Ik heb weer eens zin in een tactische shooter dus dan lijkt me deze zeer geschikt. (laatste was Brothers in Arms voor mij). Nu nog hopen dat ik een internet draadje naar mijn 360 kan laten lopen zodat ik ook nog via live kan. ;)
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga niet the elder scrolls IV halen geen online en dat wil ik wel. en ik ben absoluut niet goed in racegames dus dan eindig ik telkens laatste das ook saai. maar word wel een mooi spel. ik ga tog maar voor ghr 3. wel jammer dat er zo weinig over bekend is
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Wow, als ik die screens weer zie krijg ik toch wel heel veel zin in deze game. Die graphics + gameplay zijn mooi en indrukwekkend. Mede door het zicht krijgt de game meer sfeer imo. Kijk er zeker naar uit je mannen via een tactisch scherm neer te zetten en dan de vijanden een dosis lood te geven. :cool: Xbox live ook natuurlijk, dat spreekt voor zich. ;)
     
  6. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    elk moment komt er schitterende footage van GR3 op insidegamer. Ik snap niet dat die videos eerder getoond zo lelijk waren ivm deze die ik net zag. Als vanouds supermooi. Intro vanuit een heli zo te zien...

    uppen de hap !

    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7999 !!!!
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zkers wel dat iedereen schrik van ons als team gaat krijgen :p !! Ik blijf gewoon "Mystery X nl" heten. Dus ik hoor het wel wat jou LIVE naam wordt*) !!
    En dan flink gamen, dagen lang 8) !!

    Offline lijkt mij de game ook wel cool jah. 2 December komt zo'n vriend van mijn pa de Acces Point weer verbinden.
    Had die namelijk gereset|:- !! Dus hij ontvangt niet meer met de router.
    Hij komt 's avonds, dus 's middags speel ik de Offline mode ff. Alles onder de knie krijgen:cool: !!
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nog even bekeken voordat ik zo te bed ga.
    DAMN, ZIEKLIJK mooi*) _O_ *) !!
    Alleen jammer van het geluid. Dat ventje dat speelt vond ik wel slecht, zat echt te kijken van, "kom op, nu naar rechts, SCHIETEN!! Ow, neej, dat kan ik veel beter:+ "!!

    Ziet er gewoon super mooi uit, en de gameplay ziet er ook gewoon GOED uit_O_ , dus wordt TOP game. Lijkt me echt vreemd, gewoon straks ZO'N mooie game spelen.;)
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga waarschijnlijk "Boss BE" noemen, maar als het een andere naam is, laat ik het zeker weten;), dan gaan we veel mensen hun ass kicken!:p, maar we gaan wel tactisch te werk, elkaar dekking geven, steun geven,... niet volle bak erop:D
    _O_ Kan bijna niet meer wachten...
     
  10. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Unfortunately the file isn't available zegt ie. Insidegamers filmpje doet het ook (even) niet meer :mad:.

    /Edit, wow door dat filmpje van xbox-attitude heb ik er extreem veel zin in gekregen. Het spel klopt gewoon :). Je hoort de golven op de kust slaan, je ziet het ook. Het level ziet er werkelijk prachtig uit. Ja, het aftellen kan nu echt beginnen :9
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, rustig en tactisch te werk gaan *) !!
    Dat mensen zich gewoon afvragen van welke kant ze kapot zijn geknalt :cool: ! Maar het sluip werk heb ik al van de Splinter Cell serie's in mij;) , dus dat komt goed.

    Download nu dat multiplayer filmpje :D! Ben benieuwd....
    En ook ik...

    KAN NIET MEER WACHTEN_O_
     
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom lijkt dit helemaal niet op wat we tijdens e3 hebben gezien, niet alleen qua graphics maar ook qua gameplay.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Die fransman zegt dat het multiplayer filmpje een 60% build is van de 360 versie. Als je de IGN hands-on las kon je geweten hebben dat het een vroege build is.. en de graphics nog veel moesten bijgewerkt worden.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klupt gelukkig :p !!
    Want echt strak ziet het er nog niet uit.
    Ook speel ik liever in een dichte omgeving dan zo'n groot "snappie gebeuren". Ook leuk natuurlijk, maar ik zit liever in gebouwen en steden rond te sluipen:D !!
    Ook het mikkertje mag meaby wel wat veranderen. Is nu namelijk een nogal GROOT ding als je inzoomt.
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe!
    Zojuist besloten dat dit een grote kanshebber is op mijn 1ste game!
    *Gaat filmpjes bekijken
    Guys give me info :cool:.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik kan je vertellen dat het een Über vette game wordt :D !
    Zowel Offline als On-line gaat hij KEI hard ownen.

    Verder is hij ERUG mooi:cool: qua graphics en ziet de gameplay er ook perfect uit.
    Dat Multiplayer filmpje is nog niet 100% af, dus niet schrikken:9 !

    Verder, wil ik eigenlijk wel weten:
    Dat schermpje RECHTSBOVEN, in je scherm.
    Is dat het beeld dat je maat ziet?!?!?!8)
    Lijkt mij wel, als ik al die filmpjes zie. Is wel heel tof bedacht_O_

    Dat is toch? Of niet?
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beeld dat je Links boven ziet is de camera van je teammaat. Zo kan je mischien nog switchen van teammaten. Is natuurlijk handig. Zo kan je je maten laten flanken en zo hun zicht in de gaten houden. De Crosshair vind ik nou ook nog niet echt super moet ik zeggen. En in dat filmpje zag ik dat je niet kon peeken, of hij deed het niet. Maar in het andere In-Game filmpje kan ie dat wel. Dat betekent dat ze dat er in de tussentijd nog in hebben gestopt. Mooi dus:)

    Maar als je een vijand in beeld hebt (en die mischien ook niet ziet) dan komt er zo'n rondje rond. Dat maakt het ook flink makkelijker. De MP ziet er ook heel goed uit. Precies zoals ik het altijd al heb gewild. 3th Person eindelijk! En als je er dan nog eens live! bovenop gooit dan weet je zeker dat ie gaat knallen. Ik kan niet wachten!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat mij echt stoort in het lange filmpje is dat je die rare kogel 'stralen' ziet wanneer je schiet, dat lijkt echt nergens naar en ik mis ook de super realistische bewegingen die ze toen wel lieten zien in dat E3 filmpje met die ziek mooie explosie.

    En inderdaad,grafisch...gewoon heel anders dan de E3 footage, het lijkt wel een andere grafische filter ofzo, ik weet niet. En voor 60% klaar? Ik mag toch echt hopen dat het dan ook echt zo is dat ie klaar is tegen launch aan.

    ---

    Nog meer footage trouwens, vooral het zand/stof effect in het begin is fucking dope!'

    http://xbox360.1up.com/do/download?cId=3140425

    Ook even hun hands on lezen.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina