1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soccer2005

    soccer2005 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in elk gebouw ook een granaat gooien dat lijkt me fet of met een bezooka een gebouw laten neerstorten die op een ventje valt?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik betwijfel echt of de omgevingen zo interactief zullen zijn, het is in dat laatste filmpje al erg tof dat al die dozen en tonnen wild in het rond vliegen door die granaat explosie, toch zou het tof zijn als je eindelijk stukken van gebouwen kan opblazen omdat het gewoon een stuk realistischer zou zijn, als je met een rocket launcher op een muur mikt en afschiet dan komt er echt wel meer dan een zwarte grote vlek op de muur , hopelijk veranderen ze dat wat.
     
  3. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    jongens als ik zo de laatste dingen zie van ghost recon 3 dan begin ik gewoon wat te twijfelen toen ik de game zag op de e3 werd ik van mijn stoel afgeblazen maar nou ik in de afgelopen weken de screens heb gezien begin ik gemengde gevoelens te krijgen, is het nou wel next gen?? of is het wel wat vernieuwend?? ik sprak ook iemand van de programma Gammo op xboxlive en hij was dus naar de X05 geweest en hij had de game ook gecheckt en hij zei tegen mij dat hij het wat teleurstellend vond en het idee had van deze game snel afraffelen voor de launch.Maar als je ook ziet dat de game nou voor 65% klaar is en de game een launch titel moet zijn weet ik het niet meer .....Ik denk dan ook dat ik gewoon afwacht op de review van het spel en dan kijk of ik het spel haal. Anders wordt het denk ik perfect dark zero ipv ghost recon 3 en haal ik het spel later nog wel :)
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad dat had ik ook zag er echt vet uit. maar nu begin ik toch ook te twijfellen. maar tegen de tijd dat die hier uit komt hoop ik op reviews van amerikaanse site's zou niet weten welk spel ik er anders bij zou moeten halen. weet iemand nog een ander leuk online spel beetje oorlog en dan geen battlefield twee want ik heb gehoord dat dat spel helemaal shit word.
     
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    @ BigKabuto heb net dat filmpje gezien.
    Als het er zo uit komt te zien mogen ze hem houden als dit next gen is heet ik sinterklaas. lijkt wel nitendo 64. tering dat is een heel ander filmpje dan die anderen die ik gezien had. niet te geloven wat lelijk dit is te ereg voor woorden welk spel moet ik nu kiezen had net zo'n zin in dit spel. shit
     
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word hier nou niet heel veel warmer van. De bewegingen vallen me tegen. Dit en het filmpje dat hiervoor gepost is zijn duidelijk nog voor de eerste In-Game Trailer. Alhoewel dit natuurlijk met een Camera gefilmd is zie je wel dat de graphics minder zijn. In dit filmpje peeken ze ook nog niet en de bewegingen zijn nog te houterig. Zie hoe hij op een gegeven moment opstaat en gaat liggen. Hoe snel!:eek:
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Februarie pas! En eerst was het nog wel een Launch Game. Voor mij overigens geen probleem want dan heb ik de Xbox 360 toch nog niet. Tot nu toe ziet het er mooi uit alleen hadden ze met die oude filmpjes als eerst moeten komen en niet nu pas. De eerste In Game trailer ziet er goed uit. En als er nog 4 maanden bijkomen mogen we er toch heel wat van verwachten. Saint's Row word het dus:) :cool:
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    fucking crap man, ik heb de 360 besteld op de launchdag, ik wilde ghost recon 3 er meteen bijkopen, en geen andere game!!!:mad::mad:, pfffff, wat moet ik nu kopen... Mmm, dan maar Kameo,maar als dat game wordt vertraagd, word ik zot!
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    What the FUCK?!?!?! :mad: :'-(
    Dit is K*NKER!!
    Shit maat, had mij helemaal verheugd op deze game met de launch. Nu pas in FEBRUARI?!?!?
    Dus gewoon WEER 2 maanden wachten|:- ....
    Schandalig, kl*te zooi.
    Ik heb hem ook nog een bij GC-shop besteld voor de launch en betaald.
    Wat nu?!?!!
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Nu normaal doen!
    Rustig, gewoon de order cancellen en rustig doen. Bekijk het van de positieve kant: nu hebben ze meer tijd om je de game zo ''perfect'' mogelijk te maken zodat jij en je maatje boss lekker kunnen multiplayeren. _0/
     
  12. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zelfmoord plegen..want ja stel je voor dat je 2 maanden langer moet wachten en de game dan als nog opgestuurd krijgt.

    pfff...TAKE IT EASY, TAKE A SISI|:-

    Als je je geld terug wil of een andere game wil hebben nu moet je gewoon GcShop even mailen doen ze totaal niet moeilijk over als hun ook al door hebben gekregen dat de game met 2 maanden is uitgesteld!
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zonet ff het filmpje gekeken. Ik ben totaal geen fan van Ghost Recon serie maar ik moet zeggen dat dit deel echt super mooi is. De gameplay ziet er zo ook echt heel relaxt uit, alles loopt mooi over. Misschien dat ook dit deeltje ga halen maar tword zeker niet mijn ''release game'' om het zomaar even tenoemen.
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Ben het wel met je eens, als ik ooit een 360 haal neem ik deze er denk ik wel bij. Ooit? Ja ooit, ik ga voor de PS3. Ik verraad de Xbox! (Omg wat klinkt dat triest _0/)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ach ja ik koop dus toch een xbox 360 op me verjaardag (maart), Maar dit is erg klote nieuws voor degene die hem eerder willen
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    :+
    Excuses, reageerde meteen na het bericht te hebben gelezen.
    En had niet tot 10 geteld, wat natuurlijk altijd als eerste moet:cool: .
    Maar oké, klopt dat het dan natuurlijk allemaal beter wordt. Beter dan een afgeraffelde game.
    En ik hoef mijn geld niet terug, als ik hem dan maar in Februari op de launch dag binnen heb:) .

    En neej, zelfmoord ga ik niet plegen8) , maar jammer vind ik het wel.
    Zal allemaal wel goed komen....
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik wou eerst Saint's Row kopen als 1st.
    Die kreeg allemaal slechte previews.
    Toen dacht ik: Ik neem Ghost Recon 3 als 1st!
    En die wordt dan natuurlijk weer eens uitgesteld 8).
    Welke game nu :eek:.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Project Gotham Racing 3 word de game :9. Maarja die kan ook nog uitgestelt worden :{ Alles kan, ach zolang de game maar perfect is en niet vol met bugs vind ik alles goed.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dan wordt het Oblivion :9 !
    Of toch maar voor Saint's Row gaan, kan je natuurlijk ook nog doen.
    Het laatste filmpje zag er namelijk wel weer oké uit.

    Idd, zeer vervelend, dat hij uitgesteld is. En baalde flink, maar ben wakker geschut door aardige mede forum leden hierow:D .
    Uiteindelijk komt alles goed....:p
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is zwaar kut wat voor een game nu. wil wel een shooter maar geen pdz dan maar call of duty 2
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina