Hier alweer deeltje 4 voor deze topgame van Ubisoft! Vorig deeltje Helpthread XBW GRAW Toernooi Clan-draadje Algemene informatie: Platforms Xbox Xbox 360 Uitgever Ubisoft Entertainment Developer Ubisoft Entertainment Genre Eerste/derde Persoons Shooter Release datum Reeds verschenen Belangrijke Features Content Download Coöperatieve Multiplayer Online Multiplayer Links: Xboxworld Gamepage GRAW Videopresentatie GRAW Co-op Trailer GRAW E3 Trailer (High Definition) IGN Gamepage Gamespot Gamepage Screens:
Uhu, ik ben nu bezig met een beetje te kijken wanneer wij allemaal kunnen. Ik kan iig niet wachten, ik verwacht dat onze niveau's ongeveer gelijk liggen nameijk.
damn heb geen achievement gekregen voor Protect US president (normal) Locate and protect US president
iemand GRAW al besteld via bol.com? De prijs is in vergelijking met andere winkels vrij laag, maar er staat wel een verkeerd plaatje niet dat ik straks de gewone xbox versie krijg thuisgestuurd... http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...1004004000027691&Referrer=ADVNLKEL00201200099
Ik heb 'em via Bol.com, je krijgt gewoon de goede net als mij. Waarschijnlijk is het een plaatje van de US-versie.
nee, ze hebben er een plaatje van de xbox-versie gezet.. Maargoed, als het dan toch fout zou gaan, Bol.com heeft super service
bol.com heeft idd een service ik bestel daar altijd mijn DVD's iemand toevallig nog een kortingsbon over? ik heb deze ( NEVOBO-92834 ) al gebruikt voor een andere preorder. (als het goed is kunnen jullie die trouwens wel nog gebruiken: 1 keer per emailadres, €4,50 korting)
huh ik had het wel uitgespeelt man ging met de president in zo een tank zitten en daarna uitstappen en moet nu zo een football missie doen krijg ik het nog steeds later of hoor ik het al te krijgen ..??
nee, dat is nogsteeds Protect US President... speel maar even 100 meter verder //edit: Trouwens Mr. Stefan, misschien een idee om dit: in de startpost te zetten?
Opgeduveld en Jingga, dat nummer in Gr3 wat jullie zochten is van Bob Dylan, alleen hebben heel veel artiesten samen met Tom Salta een nieuwe versie gemaakt, deze versie zit in Gr3 en is helaas onvindbaar op het inet
Ik heb vandaag de sp op normal uitgespeeld. Wat een geweldige game, alleen jammer van het einde... Nu kan ik verder op hard en de mp natuurlijk.