1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb ze allebei gespeeld en vind GR:AW toch echt wel leuker. Ok CoD II is meer instant-actie, maar GR:AW is echt zoveel mooier en geeft mij uiteindelijk meer voldoening als ik een level clear.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis de wat bij de 1ste persoon stand.
    Ik vind het jammer dat je het wapen niet kan zien.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan jij btw in hemelsnaam nog maar 25 Gamerpoints hebben?! 8)
     
  4. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat hij een loser is :D
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij dat bent....

    Heb nog een andere account met 1637 GP :)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D:D
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet erg hoor LeZe als je 25 Gamerpoints hebt. Ik zat ook 2 maanden vast bij het trainingslevel bij GRAW. Vooral bij dat stukje waarbij je over een muurtje heen moet komen... Dat was echt zo fkcing moeilijk.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, ik zit daar nog steeds vast :mad: Hoe de fuck kom je daar verder man :eek:
     
  9. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat wanneer je een wapen kiest dat de mogelijkheid heeft om in te zoomen, er heel vaak onbedoeld wordt ingezoomd, terwijl je dat op dat moment helemaal niet wilt omdat de vijand al heel dicht bij je staat. Op deze manier is het mij al een aantal keer in multiplayer bv overkomen dat ik het overzicht dan kwijt ben en neergeknald wordt. Hoort dit, of is dit een bug in GRAW? en als het hoort wat is hier dan de meerwaarde van, want ik heb er alleen maar last van? en hoe is dit effect eventueel uit te schakelen, buiten een wapen kiezen wat uiteraard geen zoom mogelijkheid heeft.
     
  10. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt t een schitterende game
    ik heb m ook uitgespeeld maar waar ik toch echt een hekel aan heb
    dat is als je online gaat met Graw en je zit eindelijk in een server
    dat je kans hebt om met van die eritante: Franse, Italianen enz enz
    te zitten, ik moet die lui echt niet, NIET in die zin omdat ze anders praten ofzow maar meer omdat die altijd de server team locken dat je niet kan kiezen in welk team je wil zitten en dan maakt de host meestal zo'n super oneerlijk team waar iedereen kei goed is en het andere team zijn dan allemaal beginners........

    + ik heb ook een SCHURFT HEKEL aan die arogante miezerige basecampers en spamkillers...... dat zijn echt klootzakken die de game verneuken

    (srry voor mijn woordenkeus) ;) :D
     
  11. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt t een schitterende game
    ik heb m ook uitgespeeld maar waar ik toch echt een hekel aan heb
    dat is als je online gaat met Graw en je zit eindelijk in een server
    dat je kans hebt om met van die eritante: Franse, Italianen enz enz
    te zitten, ik moet die lui echt niet, NIET in die zin omdat ze anders praten ofzow maar meer omdat die altijd de server team locken dat je niet kan kiezen in welk team je wil zitten en dan maakt de host meestal zo'n super oneerlijk team waar iedereen kei goed is en het andere team zijn dan allemaal beginners........

    + ik heb ook een SCHURFT HEKEL aan die arogante miezerige basecampers en spamkillers...... dat zijn echt klootzakken die de game verneuken

    (srry voor mijn woordenkeus) ;) :D
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt wel gelijk. ;) Al dat Halo-grut die nog GRAW zit te spelen omdat er nog geen andere shooter is en veel games verneukt.

    Ik heb geluk dat ik inmiddels een 7 ben, dan kom je wat vaker in het goede team. Ik zit dan wel in een team dat gaat spamkillen o.i.d., maar daar doe ik dan gewoon niet aan mee, maar dan win ik het potje wel. :)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Druk je dan neit op linker tricker of rechter pookje?
     
  14. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het hem nu juist, daar druk ik niet op, daarom bedoel dat het telkens onbedoeld gebeurd.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    8) 8) _O_ Jullie zijn toch zo grappig he hahaahahaha :D
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Veronderstel dat er een paar hier de Co-op missies hebben gehaald...
    Want k'heb het een paar keren geprobeerd samen met iemand maar tot nu toe zonder succes. Misschien aangeraden van met meerdere te proberen?
    En kwa tijd: Worden de opdrachten uitgebreider in functie van tijd die je kiest?
    Want nu heb ik altijd voor 15min gekozen.

    grts
     
  17. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat de hosts de hoge levels in hun eigen team doen is omdat ze anders een groot risico lopen om weer te dalen in level, of in ieder geval ver te dalen in de ranglijsten.

    Ik ben vaak zelf host, met een vast nederlands clubbie er om heen(zoals meneer stefan en JPRacegamer) en dus in het zelfde team. Wij zijn allemaal level 7 en JP zelfs level 8 sinds gisteren. Nu komt het bijna nooit voor dat er ook allemaal andere level 7's en 8'en in de lobby komen, meestal is het hoogste wat komt level 6 of 5 en daarnaast nog veel lagere levels. Ik heb een hele tijd gewoon eerlijke teams gemaakt. Dat kon ook nog toen ik nog level 5 of 6 was. Maar als we nu 1-2 potje(s) verliezen, zelfs als we er daarvoor 10 hebben gewonnen ofzo, dan dalen we alsnog in de ranglijsten. Dat is niet erg prettig.

    Nu is het natuurlijk niet het belangrijkste ter wereld om hoog op de ranglijsten te staan, maar het is niet leuk om je harde werk door 1 of 2 slechte potjes in het niets te zien verdwijnen.
    Eigenlijk is het voor de lage levels helemaal niet zo erg, want die kunnen door die 1 of 2 gewonnen potjes weer stijgen in de ranglijsten. Het gebeurt vaak genoeg met ons dat we alsnog wat potjes verliezen door laksheid bijv.

    Over dat host control, dat de host alleen de macht heeft over de indeling van de teams, als dat uitstaat, kan het voorkomen dat iedereen in het zelfde team zit als de game start, omdat niemand wil verliezen.

    De schuld van dit ligt toch bij hoe het spel is gemaakt om te werken op live. Het systeem van 'ranken' is te lastig gemaakt voor de wat hogere levels, want level 7 en 8 is nog niet zo bizar hoog, maar daar is het toch ook al lastig. Als het wat makkelijker was gemaakt dan waren de teams ook een stuk eerlijker bij sommige hosts, in ieder geval wel bij mij.

    Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het nog wel altijd zo eerlijk mogelijk te maken, bijvoorbeeld om de level 1 of 2 die bij het andere team zitten gewoon over te hevelen naar mijn team zodat het andere team nog wel kans heeft om te winnen.
     
  18. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist de hele opzet van het spel, dat je je moet onderscheiden van de rest door die hoge ranking. De makers van het spel gebruiken de filosofie, dat het een hele kunst is om zo hoog in de rang te staan en daar proberen zo lang mogelijk op te blijven staan. En het steeds moeilijker wordt naarmate je stijgt (iedereen kijkt juist daardoor tegen je op en krijg je hierdoor juist die genoegdoening en het respect, bovendien onderscheidt je je juist dan) anders zou het voor iedereen wel erg gemakkelijk worden om oneindig leveltjes door te stijgen en is het lang niet meer uniek om zo'n hoog level te hebben. Doordat iedereen daarmee te maken heeft die een hoge rang heeft en als een baksteen terugzakt als die van een lagere rang verliest, is daar toch niets oneerlijks aan. Wat wel oneerlijk is, om kunstmatig de beste in 1 team te zetten tegen de slechte, daar slechte spelers niet opgewassen tegen het niveau van de veel betere spelers en er als kanonnenvlees rondlopen. Bovendien zal dat ook niet echt beloond worden, daar wanneer een hogere rang een veel lagere rang neerschiet zal dat veel minder beloond wordt dan een hogere rang tegen dezelfde rang of zelfs hogere rang. Het enige wat hiermee veroorzaakt wordt, is dat spelers met lage rankings teamwedstrijden gaan mijden, daar ze regelmatig geconfronteerd worden met oneerlijke teamvorming. Ik vindt overigens wel dat er een verantwoordelijkheid weggelegd moet zijn voor de ontwikkelaars, om ervoor te zorgen dat er op deze wijze geen teams meer gevormd kunnen worden. Te denken valt bijvoorbeeld aan willekeurige door de computer samengestelde teamvorming, dan ligt het lot in handen van de computer. Maar het argument "ja maar, dan zak ik te hard in de ranking" vindt ik absoluut flauwekul.
     
  19. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Het online-ranking systeem heeft het spel
    al compleet vern**kt.
    Als je al tig keer gekickt bent zo als ik, dat krijg je
    er goed de schijt.
    Dus wil je online, dan moet je zelf hosten.
    Spel houdt geen ranking bij qua aantal kills etc.
    Nog nooit zo'n but ranking systeem gezien.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Idd, ik wordt de laatste tijd ook steeds meer gekicked als ik het beter doe dan de host :mad: Vandaar dat ik nu ook alleen maar zelf host... (tenzij ik bij SVS in een potje zit)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2006

Deel Deze Pagina