1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

  1. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Eind van het liedje is straks, dat iedereen host. Zullen dan interesante single player games gaan worden dan
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien doet je trigger het niet meer goed. Dat had ik ook bij mijn oude Xbox. Ik had hem niet ingedrukt maar toch deed hij of hij toch ingedrukt werd.
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben nu bezig om de game op hard uit te spelen, en dit is 1 van de weinige games, waar ik nog steeds een kick aan beleef. nadat ik de game al heb uitgespeeld ! de sfeer die dit spel uitademt is echt meesterlijk.

    Jammer is wel dat er nog een (groot) aantal bugs in het spel zit...
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die bugs begrijp ik ook niet. Een next gen game, waar toch behoorlijk veel bugs in zitten. Maarja, in halo2 zaten ook veel bugs, en is nooit iets van gezegd geweest... Maar hier vond ik het echt wel spijtig soms, ik bedoel, voor een game dat normaal een launchgame is, dan uitkomt in Maart(toch nog veel tijd om te werken eraan) en nog zoveel bugs, wat zou het geweest zijn als het met de launchg uitkwam? Maarja, what the hell, goed spel!
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player van GRAW was ver boven mijn verwachting. Dit is denk ik wel de eerste game waarvan de sp mij boeid. Helaas vond ik de MP ook een beetje tegenvallen daarom ben ik weer teruggevallen op pdz. Maar graw blijft vet.

    Dat heb je bij alle games ja, zelf hosten of met vrienden spelen is eigenlijk enige oplossing. Vooral die amerikanen vinden t leuk om betere mensen te kicken, (iedereen dus) :D
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
  7. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag de "Commited acchievment" aan het halen, nu ben ik wel 9,5 uur achter elkaar online geweest, bijna continu gespeelt, zelf ongeveer 8 uur gehost, maar waarom krijg ik de acchievement niet? Wat moet je nou precies doen?

    greetz wooly
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, raar. Heb je altijd in dezelfde lobby gezeten? Maarja, ik denk dat ik weet hoe je de achievement kunt halen. Je zet je automatic launch timer op(de game start altijd vanzelf). En zet het spelletje op 10 min ofzo, maakt niet uit. 8 uur later(terwijl ga je naar school, weet ik veel) heb je de achievement denk ik :D. Maar ik heb wel eens ergens gelezen dat je dan wel minimum 1 spelletje gespeeld moet hebben... Maarja, ik ga het binnekort eens proberen:).
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had een keer een ranked lobby gehost.
    Auto-timer off. Toen ging ik slapen, en toen ik wakker werd zat m'n box vast :'-(
    Had ondertussen wel 4 bozen mails ontvangen dat ik de room eens moest starten :+
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D hehe. Maar damn he, vandaag is mijn xbox ook 2 keer vastgelopen met graw:'-( . Dat vind ik echt niet fijn!
     
  11. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind multiplayer achievements eerlijk gezegd heel irritant.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Allé komaan, ik heb ze bijna allemaal al, behalve top van de wereld enzo, die ga ik nooit halen. Maar ik moet nog 8 uur, 100 heli's neerschieten, en voor de rest niet veel meer denk ik:).
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe neen dan zijn er enkel nog de achievements voor de top voor de wereld
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren online gespeeld tegen engelsen, een aantal daarvan hadden een tag die begon met "majestic". Eén van die gasten was zo bizar goed dat ging echt nergens meer over. We speelden last man standing met een rondetijd van 5 minuten. We zaten in een lobby van +/- 8 man. Deze malloot ruimde de eerste drie potjes het hele veld in minder dan een minuut!!!

    Eén van zijn clangenoten had een 13 achter zijn naam pronken, de kerel zelf 'slechts' een mager zesje.

    Na een tijdje maar overgestapt naar een andere lobby, dit ging echt nergens over :+
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    ALs het nergens meer over gaat kun je idd beter weg gaan, inplaats van je ranking verkloten!
    Toch wel leuk als je bij ze in het team zit :cool:...
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ranking? Nog nooit op gelet, ik wil gewoon lekker gamen ;)
     
  17. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk bots instellen als je gewoon ff een gevecht tegen elkaar doet zoals bij timesplitters??
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is mogelijk om verschillende spelvarianten te doen met BOTS.
    Onder andere bij de Missies waarbij je overigens ook nog 5 Achievements mee kunt verdienen zijn ERUG leuk :cool:.
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je de singleplayer mode eigenlijk multiplayeren? Want ik zat gisteren met een vriend van me wat te gamen, en zag bij de Achievements Co-op 1-1 enzo staan, maar kan dit nergens vinden? Of hoe unlock ik die dingen?
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maak een kamer aan in PlayerMatch --> Private Match. Dan zie je Mode staan, scroll daar naar beneden en je komt bij Campaign. Hier kan je dan 4 levels campagin spelen. :)
     

Deel Deze Pagina