Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Die achievement vind ik te makkelijk :p
    Mijn record is 12 kills in 1 seconden ofzo \o/ Die haal je op deze manier:

    - Pak een granadier rifle.
    - Kies Co-op Elimintation, en zet enemy density op 'High' (dat je dus 50 man moet killen)
    - Kies als map Boneyard.
    - Wissel direct aan het begin van het potje naar je granadier.
    - Loop meteen de rechter trap op van het gebouw waar je respawned.
    - Schiet in de rechter uithoek van het level in het midden van de campeer plaats van ongeveer 12 terroristen.
    - Viola, 12 kills in 1 seconden :cool:
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat daar geen achievement voor is 8)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Of je doet co-op territory.Je zet de mannetjes op oneindig_O_ Je pakt grenadier en blaast een heel respawnplaats op :D.
    Ik heb eens met een deel Belgen een potje van 1 uur gespeeld. We waren met 6 man. Ik had 900 kills!!!\o/ Hahahaha, echt vet...(in totaal hadden we 4000+kills8) ). Maar toen waren we echt goed bezig, normaal hou je het geen uur vol...
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    w00t 8)
    Past dat op je HUD :+ ?

    ps: 10 van die potjes en je hebt die achievement _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2006
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ondertussen heeft boss ok die achievement hehe
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor irritante mensen spelen er niet op GRAW.
    Ze startten een Solo elimination, je merkt snel dat er daar gasten tussen zitten met een rank 9 enz..., wat doen ze al er genoeg mensen in de lobby zitten: ze maken er snel een Team elimination van en nemen al de mensen met de meeste rank in hun team. En als je van uw neus maakt krijg je als excuus 'we spelen altijd samen vuile kl**t'.

    Kunnen ze dan niet leren van is tegen elkaar te spelen en het spel eerlijk houden? Eindscore: 50-11, wat een spannende game was dit.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ken het :mad:
    Ik speel eigenlijk ook alleen maar Solo. De enige tip die ik je kan geven is zelf hosten. Mijn universal rank varieert tussen de 1700 en 2200. Ik zoek altijd naar Solo potjes, en die verlies ik vrijwel nooit (sta 170ste van de wereld met Solo, and stil improving) en de reden dat ik weer in rank zak is omdat er van die nep hosts vlak voor het starten van Solo naar Team switchen, en dan mij bij het slechte team zetten (ow, kijk eens, dan verslaan we een level 8, stijgen we weer in rank...:{) Ik begin overigens wel te merken wie wel en wie niet Solo spelen. Zo kan je gerust een room van MINDCHANGER74 of CJK joinen, en natuurlijk ben je welkom als ik een room host ;)
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar tegen manne met zulke rankings maak je weinig kans.
    Tips zijn altijd welkom, kwa wapen weet ik ook niet echt welke ik best neem.
    Meestal diegenen met alleen 28 kogels (ben naam vergeten).
    Momenteel sta ik rank 3, k'vraag mij zelf af hoe ik dit gehaald heb :D
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ik speel zelf met de MK48 LMG (automatic rifleman)
    Dit wapen heeft 100 kogels (dus hoef je niet vaak te reloaden) en is zeer krachtig. Ook is hij erg accuraat (helemaal als je ligt) Vroeger speelde ik met de MRC. Het zijn niet bepaald stille wapens, maar je hoef amper te reloaden, en dat is best belangrijk in Solo Elimination. Op het begin speelde ik ook met de M468-SD, maar die vind ik eigenlijk niet zo lekker. Hij heeft wel het voordeel dat hij muisstil is.
     
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik dit spel ook gaat vanavond zeker gespeeld worden.
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    * Helpt mee met je ego strelen

    "JP je bent de bom! :cool: "

    8)
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier ermee!
     
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een beetje gespeeld maar dit spel is echt mega vet.
     
  14. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ik kan bij iedereen in een server komen of een private chat beginnen maar wanneer ik bij een goede vriend van mij probeert te joinen in zijn server of wanneer ik hem probeert uit te nodigen voor een private chat dan lukt dit niet. Terwijl ook hij gewoon in alle andere servers kan joinen.

    Zelf denk ik dat dit misschien iets met de NAT te maken heeft maar heb er verders niet veel verstand van, dus ik hoopte eigelijk dat er hier iemand is die er meer verstand van heeft.

    Alvast bedankt
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand trouwens ook wanneer die nieuwe map uitkomt? Deze zomer nog?
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Weet iemand ook waar je mischien even het hele eerste deel van Ghost Recon kan downloaden, want ik had een demo gespeeld, en wonderbaarlijk genoeg loopt die goed op mijn computer. En het is een best leuk spel.

    Om toch nog een beetje on topic te blijfen, GRAW is een vies lijp spel. GO GO GHOST RECON \o/
     
  17. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Is volgens mij gewoon bij intertoys voor 5 euro te koop.

    Shit zit nu in een level waarbij ik alle daken ben opgeweest en toen in de heli moest schieten. Daarna craste een anderre heli met de coronel aan boord en daar moet ik nu naar toe. Maar hor kom k daar alles is afgesloten.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd. Zit nu denk ik in het laatste level bij plaza ofzo om die kolonel te killen die net die heli piloot heeft geknald. Maar midden op het plein sterf ik steeds en moet ik een heel eind terug wat is de beste manier?
     
  19. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    dingetje

    speel je op hard of normal? ik ben nu op hard aan t spelen, maar op normal is het gewoon de beste manier om eerst die gasten 'om hem heen' zeg maar te killen, en dan zo snelmogelijk op die kerel zelf te schietne. je kan hem namelijk al raken, zonder dat je m ziet. Ik kwam trouwens rechts van het grote gebouw/beeld (weet niet meer) op de verhoging in t midden, daar ging ik achter een schuin uitsteking liggen/staan/zitten, terwijl mijn team schuiin rechts voor mij op de gasten die over de weg steeds aankwamen schooot. duss
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt is gelukt nu maar op hard beginnen. Ging gelijk naar hem toen kilde hem en al die anderre rebellen liepe weg.
     

Deel Deze Pagina